opgegeven...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik heb deze ronde officieel opgegeven. Vannacht bijna een uur wakker gelegen van de ongikrampen, alleen geen ongi te bekennen... Ook is de hoofdpijn op komen zetten die ik eigenlijk altijd krijg zo vlak voor mijn ongi. Verwacht dus dat deze zeer binnenkort door gaat breken.
Van mijn nod klopt ook helemaal niets meer, die stond op 26 maart, maar moest eigenlijk 25 maart zijn. Als ik me voel zoals nu zal dat 22 maart moeten zijn. Heb voor de zekerheid maar vast een sticker geplakt, zo noemt mijn vriend de inlegkruisjes ed, haha! laat die ongi nu maar komen, ben er klaar mee!

Ik blijf flink door duimen voor de meiden die nog aan het wachten zijn, maar ik ben me aan het voorbereidne op de volgende ronde...

Liefs Daisy

Hey bah Daisy! Ik was nog wel zo hard voor je aan het duimen! Toch raar hoor als je ongi wordt en toch 2 testen met 2 strepen hebt..........

Ik denk aan je meid! Vind het zo rot............. Ik hoop dat het niet doorzet.

hey meid

bah wat rot dat je je ongi op voelt komen! maar zoals beauty al zegt raar van die positieve testen die strepen komen toch niet zomaar?? :s hou ons op de hoogte dikke kus!

Hai meid,

Wat balen zeg! Ik had het ook zooo voor je gehoopt! Blijf het vreemd vinden van die test.....Maar goed, ik ben zeer waarschijnlijk niet de enige :-(
Ik hoop iig dat de evaluatie de 29ste wat meer duidelijkheid geeft en dan door naar IUI4 toch? Als je eerder ongi wordt dan berekend, moet je dan toch ook eerder die evaluatie hebben?

Sterkte! Liefs Lynn.

Hey meid,

Wat vreemd zeg! Ik hoopte en dacht echt dat het eindelijk gelukt was voor je.
Soms houd ons lichaam ons voor de gek... Maar zo'n positieve zwangerschapstest is helemaal wrang dan...
Ik vind het zo erg voor je.....

Heel veel liefs

Daisy,
Wat vreselijk ... Voor je!!
Zo kun je je lichaam toch nooit gaan begrijpen??
Ik snap er geen snars van en helemaal al niet van die positieve testen!!

Ik hoop dat jullie de 29ste iets wijzer zullen worden.
Ik zal eraan denken!

Voorals nog hoop ik dat de klachen die je hebt gewoon een beginnende zwangerschap zijn. Je hoort vaker dat die klachten op een ongi lijken.
Beetje naief misschien maar hoop mag je blijven houden tot de duivels er echt pas zijn!

Veel liefs!

jeetje wat irritant dit! Hoop dat de duivels weg blijven! En dat je maar snel duidelijkheid mag hebben.

liefs

Het meid

Toch raa van die positieve test.. er komt toch geen streep als je het hormoon niet in je lichaam hebt.. zoals je zelf al zei heb je ook geen medicijnen gehad die het konden veroorzaken..ik hoop toch op een klein wonder...

Terug
Bovenaan