opgegeven...

Ik blijf voor je duimen dat die ongi uitblijft en de eerste test een goede was.

Liefs

Mmhhh wazig....

Nog een keer na je NOD testen?

Ik duim voor je!!!!

Het wordt nog vreemder... De ovulatietesten blijven maar positief en de zw.test wordt steeds witter. Zou ik dan onbewust zoveel meer hebben gedronken de laatste dagen? Een eisprong van 5 dagen lijkt me ook niet echt logisch...

Ik blijf toch de hoop nog een beetje vasthouden. Elke ochtend hoop ik toch weer op een heeeeel licht streepje dat terug is...
Mijn ongi is trouwens nog niet ingetreden, de krampen zijn er volop!
Ik wordt gek van mezelf! Heerlijk, hoor, een middagje vrij, maar juist lekker in dde zon gaan mijn gedachten malen en moet ik mezelf tegenhouden om niet naar de kruidvat te lopen.

Eigenlijk met ik gewoon ophouden met testen en zien wat er gebeurt, maar dat lukt me eenvoudigweg niet.
Ik wordt er ook onzeker van als de pest... Een paar cycli zijn heel goed in de gaten gehouden, heb je een cyclus niets, krijg je dit!

Hopen dat dit weekend meer zekerheid brengt in welke vorm dan ook!

Liefs Daisy

hey meid,
Waar raar allemaal.
Is het niet mogenlijk om een het zh te bellen en evt om een bloedtest te vragen?

Hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt!~

Groetjes Trientje

Hey! Ik wil eerst echt mijn nod afwachten. Dat zullen ze in het ziekenhuis ook zeggen denk ik. Eind volgende week als ik een paar dagen overtijd ben en nog nega test, geef ik ff een belletje die kant op.

Thanx voor de tip!

Balen meid die onzekerheid...
Ik had t 4 jaar geleden ook, eerst een pos test en daarna werden ze negatief en pas een week na nod testte ik weer positief. T kan raar lopen, maar hopelijk heb jij s el duidelijkheid!!!

Ik begrijp er helemaal niets van Daisy! Die aanblijfende positieve ovu testen, die ene positieve zw.test en dan weer die neg.testen......ik probeer het te rijmen maar het lukt me helaas niet.....

Ik blijf toch voor je duimen en als ik het verhaal van Charlotje lees dan krijg ik stiekem weer hoop voor je! Hoop echt dat je ongi weg blijft, ik vind dat jij aan de beurt bent!!!!!!!!!

Lieve knuff Lynn.

jammer zeg!
ik zit in het zelfde schuitje..
hoofdpijn, buikpijn is er al..dus voor mij deze ronde ook niet....

balen**
nieuwe ronde nieuwe kansen

Terug
Bovenaan