opgegeven...

Hey ja wat een onzekerheid, alleen vraag me af waarom die testen eerst positief waren dan? Je kan alleen een positieve test hebben als je een HCG hormoon in je heb, en aangezien je die alleen heb als je zwanger bent. Of zit je in een bepaalde mmm. Heb niet alle verhalen gelezen dus sorry als je iets dubbel verteld. Maar een positieve test is zwanger. Als tie daarna paar keer negatief is dan kan het zijn dat je hcg waarde wat lager is maar dat wist je denk zelf wel haha jammer dat het zo onzeker is kan me voorstellen hoe je je voelt.

groetjes

Charlotje ik heb weer hoop! Pfff... Wat een achtbaan!

Babe, ik zit in de mmm met hrmonen voor iui, maar deze ronde niets. Na de vorige ronde heb ik negatief getest om te kijken of d hormonen weg waren. Datwas zo.

Hopen, hopen, hopen.....

X

Ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor! Het kan nog alle kanten op zodra die rotte duivels en nog niet zijn........

Je weet het wel spannend te houden meid. Geen bloed geeft moed en die moed houden we er effe in!

Ik blijf het proberen! Net weer getest met ochtendurine, maar volgens mij was die test niet goed. De controlestreep zie je duidelijk, dan blijft het lichtroze, dan een streep wit en dan een duidelijk dun roze streepje... Maar ja, tussen de test- en controlestreep was het ook al lichtroze...

Ben nog steeds niet ongi, maar begin wel steeds meer een drukkend gevoel tussen mijn bekken te krijgen. Dat ken ik niet van eerder, ook niet als mijn lijf mij voor de gek hield.
Morgenochtend weer een testje, hopen dat deze niet in het midden ook roze is!

Eigenlijk ben ik nu net zover als een week geleden: ik weet nog niets!

X

Oh Daycey,

Ik blijf voor je hopen hoor! Zolang er nog geen duivels zijn.... Je hoort wel vaker rare verhalen ;-) Ik hoop echt dat je binnenkort een knal positieve test in handen hebt!!

Liefs!

Thanx! Ik word echt heen en weer geslingerd tussen totaal geen hoop en heel veel hoop. Er kan echt 10 seconden tussen zitten, haha!

Oh daisy

Wat spannend!!!! Ik snap je gevoel... Pffff

Ik hoop het Zoooooooo voor je!

Liefs

Terug
Bovenaan