Hallo,
Nou voor mij is het wel herkenbaar, terwijl ik me er niks van aantrek!!
Ik moet er eigenlijk vaak wel om lachen..
Mensen zeggen vaak ook wel, wat ze denken, dat wij willen horen.
Over dat het een jongen of meisje is, is bij mij ook wel herkenbaar.
Vooral omdat ik ook een naam heb, dat ook voor een meisje kan. Maar het is bij mij ook wel eens voorgekomen, dat ik iemand verbeterde en zij dat Noah een hij was. Toen zei die persoon, je bedoeld haar!!! Hahaha, die persoon verbeterde mij!!!
Tja, ik weet toch zeker dat ik een mannetje op de wereld heb gezet.
Of dat de ene zegt, jeetje hij is wel groot hé. En twee tellen later, in de zelfde winkel, zegt een ander, hij is wel klein voor zijn leeftijd...
Hij ligt precies op het gemiddelde van de curver.
Echt, meer gemiddeld kan bijna niet!
En dan ook over borstvoeding.
Ik geef nog steeds borstvoeding en er zijn mensen die net doen, alsof ik een tiener aan de borst heb!! Hij is pas 6 1/2 maand.
Daar moet ik vaak echt om lachen.
En ook het thuis blijven bij je kind, wekt nog wel eens een discussie. Alleen ik discuseer niet mee!! hahaha
Ze vinden het zo zielig voor mij. Ik zal vast helemaal wegkwijnen!!
Echt, ik heb altijd een super leven gehad, maar dit is hemels. Ik kwijn echt niet weg hoor!!! Genoeg te doen en uitjes zat!!!
Ik vind het dus eigenlijk meestal erg grapig hoe mensen wat kunnen zeggen!
Oke, oke, soms erger ik me ook groen en geel hoor!
Maar de meeste opmerking die ik krijg, is over die vreselijke mooi, grote blauwe ogen.
En dan groei ik en straal ik van trots!!!!!!!
Groetjes Suus
Nou voor mij is het wel herkenbaar, terwijl ik me er niks van aantrek!!
Ik moet er eigenlijk vaak wel om lachen..
Mensen zeggen vaak ook wel, wat ze denken, dat wij willen horen.
Over dat het een jongen of meisje is, is bij mij ook wel herkenbaar.
Vooral omdat ik ook een naam heb, dat ook voor een meisje kan. Maar het is bij mij ook wel eens voorgekomen, dat ik iemand verbeterde en zij dat Noah een hij was. Toen zei die persoon, je bedoeld haar!!! Hahaha, die persoon verbeterde mij!!!
Tja, ik weet toch zeker dat ik een mannetje op de wereld heb gezet.
Of dat de ene zegt, jeetje hij is wel groot hé. En twee tellen later, in de zelfde winkel, zegt een ander, hij is wel klein voor zijn leeftijd...
Hij ligt precies op het gemiddelde van de curver.
Echt, meer gemiddeld kan bijna niet!
En dan ook over borstvoeding.
Ik geef nog steeds borstvoeding en er zijn mensen die net doen, alsof ik een tiener aan de borst heb!! Hij is pas 6 1/2 maand.
Daar moet ik vaak echt om lachen.
En ook het thuis blijven bij je kind, wekt nog wel eens een discussie. Alleen ik discuseer niet mee!! hahaha
Ze vinden het zo zielig voor mij. Ik zal vast helemaal wegkwijnen!!
Echt, ik heb altijd een super leven gehad, maar dit is hemels. Ik kwijn echt niet weg hoor!!! Genoeg te doen en uitjes zat!!!
Ik vind het dus eigenlijk meestal erg grapig hoe mensen wat kunnen zeggen!
Oke, oke, soms erger ik me ook groen en geel hoor!
Maar de meeste opmerking die ik krijg, is over die vreselijke mooi, grote blauwe ogen.
En dan groei ik en straal ik van trots!!!!!!!
Groetjes Suus