Opnieuw ff'n voorstellings rondje!



Hoi zwangere en reeds bevallen meiden!




Ik dacht, omdat er de laatste tijd toch héél veel nieuwe mensen op het forum bij zijn gekomen: laten we opnieuw ff een voorstellings rondje houden! Ik zal dan maar bij mezelf ff beginnen

Nou, ik ben momenteel zwanger van ons eerste kindje, 36w6d, en het wordt een meiske! Wij wonen sinds januari jl in Lelystad wat ons goed bevalt. Mijn vriend en ik werken allebei op Schiphol.
Uhm..... Uiteraard kunnen we niet wachten tot de baby komt, het is nu echt aftellen geblazen  Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, lijkt ons gewoon fijner, dan heb je alles bij de hand. Verder is de zwangerschap over het algemeen goed verlopen, maar ben wel héél blij als het straks eindelijk voorbij is. Dat ik ook weer alles kan doen... Héérlijk! De laatste weken slaap ik alleen wel amper. Zo'n 4 tot 5 uur per dag. Dat is eigenlijk de irritantste kwaal vd hele zwangerschap. Om elke scheet word ik wakker.
Oja, verder ben ik 26 jaar en mijn vriend is 31 jaar.

Lijkt mij leuk om over een tijdje ook maar's een bevallings rondje te houden hihi, altijd weer leuk die verschillende verhalen.

Nou, dat was het denk ik wel zo'n beetje....... Lijkt me leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen!

Toedeledokie,

 CODY 36w6d
 

Hey Cody en medezwangeren!

hihi wat een leuk idee, ik sluit me aan.
Ik ben dus Sarah, 21 jaar en nu 35w1d zwanger van mijn eerste kindje.
ik heb een relatie met Eugenio, hij is 23 jaar.
Ik werk niet en het is de bedoeling dat ik strax ook thuis blijf, was eerst nog wat twijfel maar nu is het dus zeker, Eugenio werkt als bovenleiding monteur, en werkt voornamelijk met de electriciteitsdraden boven het spoor.
hij werkt landelijk.
we hebben begin dit jaar een huis gekocht in Arnhem en zouden toen de sleutel op 8 april krijgen, dat ging helaas niet door, werd uitgesteld tot 6 juni.
huis is nu zo goed als af, alleen kleine dingetjes nog maar die doen we vanuit huis.
en verder?
tja heb een vrijwel probleemloze zwangerschap gehad, heb alleen sinds week 30 last van mijn bekken en krijg hiervoor nu fysiotherapie.
verder weet ik eigenlijk weinig te vertellen, oh ja ik heb nog een poes, genaamd Diddle.

nou, ben benieuwd wie de volgende zal zijn!

liefs sarah
 

Hallo iedereen!!

Nou dan ben ik de volgende!
Mijn naam is Siona ik ben 21 jaar en woon in Utrecht samen met mijn vriend. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en we weten ook wat het is..maar houden dat lekker geheim!
Verder ben ik 2 januari uitgerekend en ben dus vandaag 23 weken. Tot nu toe heb ik een hele fijne zwangerschap met weinig tot geen klachten. Heb met 20 weken de 2de echo gehad en alles is goed met die kleine daarbinnen.
Verder zit ik op zwangerschapszwemmen, 1x per week. En werk ik 3 dgn in de week.
Tot horen!!

Liefs, Siona
 
Hey meiden,



Nou daar gaan we dan weer he!


Mijn naam is Sabrina Ik ben 27 jaar. ik ben vandaag precies 34 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik woon 5 en een halve jaar samen met mijn lieve vriend Niels. Hij is  25 jaar en is erg lief voor mij en helpt mij ook waanzinnig in het huishouden. Ik heb echt niets te klagen, voor wat dat betreft.

Alleen het slapen he? .......verdomme wat doe ik dat slecht zeg....  warm, zuur, klaar wakker om 2:00 uur, plassen, wakker geschopt worden door de kleine, enz........ Dat laatste is eigenlijk wel weer leuk, maar als het elke nacht is, dan vind ik het eigenlijk wel een beetje genoeg.
 
Overdag is de kleine erg rustig. Als ik m'n handen op m'n buik leg, dan schopt hij eigenlijk heel weinig en als 's-avonds in bed m'n vriend z'n handen op mijn buik legt, dan is het echt een heel gevecht met elkaar joh hij schopt echt z'n handen van m'n buik af. Zo erg tekeer gaat die kleine dan. Het is wel heel bijzonder dat de kleine zo reageert op z'n papa. Zo weet ik wel elke keer dat het nog goed gaat met de kleine. Soms maak ik me zo zorgen als ik hem niet zo vaak voel, totdat z'n papa d'r weer is. Grappig he?

Deze week gaat officieel mijn zwangerschapsverlof in. Ik ben secretaresse op een advocatenkantoor en ik ben in de ziektewet sinds 13 juli jl. Ik heb er dus al bijna een zwangerschapsverlof op zitten... Ik zit op advies van de verloskundige thuis..  

Nou meiden succes met de laatste loodjes en als je nog niet zo ver bent, het gaat sneller dan je denkt hoor.

Succes allemaal,

Groetjes,
Sabrina 34 wkn 1e kindje


 
hee hallo allemaal,

Ik ben Ris, 24 (bijna 25) jaar en zwanger van mijn 2e kindje.
Ik woon sinds een jaar een duitsland. Mijn vriend woonde daar, zijn moeder is duitse. Mijn vriend is 30 en ontzettend lief. Het is zijn eerste kindje, mijn dochter komt uit mijn vorige relatie. Zij was heel erg gewild maar haar pappie had niet zo veel over voor ons, het maakte voor ons dus neit uit of wij met of zonder hem leefde, maar gezien de spanningen en irritatie was het beter om bij hem weg te gaan. Rot tijd gehad, ben daarna nog een keer in elkaar gemept door haar vader waar zij bij was. Dat vond ik heel erg ze heeft nog heel lang geroepen dat papa stout was want hij deed mama slaan, vresselijk. Ze was trouwens 1,5 toen we bij hem weg gingen.
7 maanden later kwam ik mijn huidige vriend tegen. Wat een wereld van verschil!!!! Hij is zo ontzettend lief en zorgzaam voor ons. Hij ontlast me nu ook in het huishouden (mn ex wist niet eens wat een stofzuiger was) omdat ik last heb van bekkeninstabiliteit. Daar baal ik trouwens ontzettend van. Ik wil nog zo veel doen. Mn rechterbeen wil nu echt niet meer. maar ja het hoort erbij.
Ik ben trouwens 23 weken zwanger, en met de baby gaat het erg goed.

Groetjes, Ris
 
Hoi!

Ook ik kan het niet laten weer te reageren.
Ik ben Maartje en vandaag 34 weken en 6 dagen zwanger. Ik ben nu in verwachting van ons tweede kindje. We hebben al een ontzettend lief dochtertje van anderhalf jaar. Verder ben ik getrouwd met Anton en wonen we in de kop van Noord- Holland.
Ik ben leerkracht van groep 1 en 2. Een hele leuke baan, maar ik moet er nu echt even niet aan denken. Vandaag belden twee van mijn collega's (heel lief ) om me een fijn verlof toe te wensen. Zij moesten vandaag weer voor het eerst aan de slag na de zomervakantie.. Maar ik zou niet meer kunnen.
Mijn zwangerschap verloopt redelijk goed. Met het kindje gaat het prima. Ik heb alleen ontzettend veel kwaaltjes waardoor ik bijna niets meer kan. Mijn vorige zwangerschap was supermakkelijk en daarom is dit wel even wennen.
Gelukkig is het aftellen begonnen en kan ik elke dag even op het forum kijken wat er allemaal gebeurt!
Het lijkt me inderdaad erg leuk om alle bevallingsverhalen te lezen.. ik lees nu al stiekumpjes mee op het septemberforum. Ook ben ik erg benieuwd wanneer de eerste oktoberbaby zich aan zal dienen.

Fijne zwangerschap allemaal!
Maartje
 
Hoi
Ik wil ook wel ff mee doen. Ik ben Doreen, 32 jr, 6 jr getrouwd met Andy, 36jr. Ik ben voor de 4e keer zwanger. De eerste zwangerschap liep mis met 11wk en 6dg,erg verdrietig en erg pijnlijk, de 2e zwangerschap liep met 6wk mis,niet zoveel last van gehad. De 3e zwangerschap was ik vanaf week 6 zo ziek als een hond en ben dat ook gebleven totdat mijn vliezen waren gebroken met 35 weken en 2 dagen.Ben toen in het ziekenhuis bevallen van een gezonde zoon van 2735gr en 46 cm. 5 dagen later waren we lekker met z'n 3en thuis....Nu ben ik 17wk en 3dg zwanger en helaas weer erg veel ziek, maar met het kindje is alles in orde en daar doen we het voor ...(hoewel ik nu wel weet dat ik heel tevreden ben met 2 gezonde koters)..
Verder werk ik in de bejaardenzorg ( nu ff niet)in Gennep waar we ook wonen.

Gr Door1
 

hallo allemaal, nou ik doe ook ff gezellig mee, zit hier namelijk ook nog niet zolang op!
Ik ben Dorien ben 26 jaar, en woon 7 jaar samen met me lieve vriend, heb een hond, een lieve golden van bijna 11.Ik ben nu 16wk 3dg in blijde verwachting,en vind t allemaal heel spannend.Momenteel ben ik sinds een kleine week werkloos, dus dat is wel wat minder nu op dit moment,maar ja komt ook allemaal wel weer goed!Ik ben benieuwd wanneer ik de kleine ga voelen,lijkt me echt geweldig!heb voor de rest nergens last van gehad tot nu toe, niet misselijk helemaal niks, alleen maar moe,dus dat is wel lekker!
Nou als ik vragen heb zien jullie me vanzelf wel voorbij schieten op dit forum!
Doei liefs door
 
Terug
Bovenaan