Opnieuw ff'n voorstellings rondje!

Hallo,

Ook ik wil nog wel een keer reageren!

Ik ben Kirsten, 26 jaar en getrouwd met Ronald 28 jaar!. We wonen in Zwolle. Ik werk sinds een jaar niet meer, maar goed het was sowieso de bedoeling dat ik zou stoppen met werken als er een kleine kwam!
Ik ben op het moment 33w5d zwanger van ons eerste kindje. Ik heb met 21 weken een pretecho laten maken en voor zover ze daar konden zien is onze kleine kruimel helemaal gezond! Ook weten we sindsdien wat het wordt, maar dat houden we nog mooi even een paar weekjes voor ons zelf. Ik heb eigenlijk een probleemloze zwangerschap achter de rug, tuurlijk heb ik wel last gehad van de 'algemene kwaaltjes'. Ben bijvoorbeeld wel erg moe vanaf moment 1 dat ik zwanger ben! En ja, slapen gaat met kuren. Af en toe in de zwangerschap heb ik wel eens week tussendoor dat ik het er helemaal mee gehad heb, maar volgens mij hoort dat er wel een beetje bij!
Maar gelukkig overwegen de leuke dingen! Ik ben de hele zwangerschap lekker 'druk' geweest met het bij elkaar sprokkelen van de baby-uitzet! Zo heb ik al een mooie verzameling kleertjes en is alles nu klaar om de baby te 'ontvangen'. Vanaf week 25 leg ik elke avond een muziek doosje op mijn buik, dat is erg grappig. De baby reageert hier heel leuk op, het is een heen weer gedraai en geschop in mijn buik van jewelste. (wij denken dat dat is omdat hij/zij het leuk vind, maar misschien vind hij/zij het wel heel irritant) Maar na de bevalling is er in ieder geval een herkenbaar geluidje voor de baby.
Nou een heel verhaal al weer! Leuk zo'n voorstel rondje, kan niet wachten tot het 'bevallingsrondje' opgang komt.

groetjes kirsten
33w5d
 


Hoi hoi allemaal,




Ten eerste wil ik iedereen die zwanger is en dit leest een fijne zwangerschap toewensen, al zag ik dat een heleboel het er al bijna op hebben zitten, en ten tweede vind ik het een heel leuk idee om zo zo'n voorstellingsrondje te doen.

Ik ben Mellow, net 24 geworden en zwanger van de eerste. Vergeleken met de rest van jullie ben ik nog maar vrij kort zwanger, namelijk 8 weken en 2 dagen. Ik heb het maar een aantal mensen verteld. We willen hier het liefst mee wachten tot we de echo hebben. Deze hebben we op 13 oktober, dus ook dat duurt nog even.
Ik ben uitgerekend op 16 april!

Ik werk 2, soms 3 dagen  op een kinderdagverblijf. Erg leuk.
Ik woon inmiddels alweer 3 jaar samen met mijn vriend en we wonen sinds 2 maanden in ons nieuwe huis.
Mijn vriend is assistent makelaar en is ook heel erg blij dat hij papa wordt.

Verder heb ik tot nu toe een vrij goede zwangerschap (geloof ik)! Ik ben alwel vanaf week 5 elke keer vrij misselijk en heb een raar gevoel op mijn buik en in mijn keel. Ik vind ook alles stinken en lust lang zo graag niet meer al die lekkere dingen zolas chips, koekjes en snoepjes!!

Ik denk dat ik zo wel een beetje alles heb verteld. Ik ben benieuwd straks naar al jullie bevallingsverhalen. Die van mij duurt nog errug lang....dan zitten jullie waarschijnlijk al niet eens meer op dit forum, haha.
Succes met alles!

Groetjes Mellow
 
Dag allemaal !

Zo'n voorstellingsrondje vind ik inderdaad een erg leuk idee, weet je een beetje wat voor soort mensen er allemaal op zo'n forum langskomen.

Ik ben trouwens Kim en 21 jaar. Ben nu 24 wkn zwanger van ons eerste kindje. Ik ben er echt ontzettend trots op en blij mee, maar de zwangerschap zelf was niet geheel of eigenlijk helemaal niet gepland. Maar ondanks dat is het voor 1000% gewenst

Sinds 2 weken schopt de kleine al aardig in het rond en dan wordt het ook een stuk "echter". In het begin wist is wel dat er een baby in mijn buik groeide, mede door de echo, maar je beseft het pas echt als je de baby voelt.
Nu ligt het nooit stil. Als ik wakker wordt dan gaat het volgens mij slapen en zodra ik eventjes rustig zit of wil gaan slapen dan wordt hij/zij wakker.

Het geslacht
jongen
of
meisje
willen wij niet weten. Het was als een verrassing ontdekt en we willen ook een verrassing als het "eruit" komt. Klinkt misschien stom hoor, en het is wel makkelijk om gericht te zoeken, maar we hebben de uitzet al en de wagen is ook al besteld (krijgen we op mijn verjaardag binnen). Dus op zich   hoeft het van ons niet.

Mijn vriend heeft gister de kamer gelukkig gewit dus het grootste gedeelte is al gedaan. Nu nog enkele details
limegroen
net zoals de accessoires zoals de dekens, aankleedhoezen etc. in het
groen
, en de rest hebben we in het wit.
Maar ik heb een bouwvakker in huis, dus ik mag inrichten en meneer wilt zelf de kamer opknappen, want hij "weet" hoe het moet.

Ik moet wel zeggen dat ik zeer veel aan dit forum heb en altijd wel   handige tips terug kan vinden !!!
Bedankt iedereen en blijf vooral doorschrijven !!!

Kim
 
Ik sluit ook gezellig aan....:)

Ik ben Nicole, 37 jaar en al moeder van een prachtige zoon van bijna 11 jaar. Ik ben nu bijna 13 weken zwanger van mijn 3e kindje. Vorig jaar heb ik een miskraam gehad en ik hoop dat deze keer alles goed mag gaan.

Ik woon in Brabant, samen met mijn zoontje Tom en 2 katten en een hond. Ik stond er al een paar jaar alleen voor met Tom, en heb nu 2 jaar een relatie gehad met iemand die sinds dat hij weet dat ik zwanger ben mij als eng beschouwd en me heeft laten vallen. Hij wil geen vader worden en is erg egoistisch bezig en denkt alleen maar aan zichzelf. Dus al met al.......ga ik het weer alleen doen, maar ik heb een man in huis...hihih.....hij is dan misschien p sbijna 11, maar mijn steun en toeverlaat :)

Het valt allemaal niet mee, en het doet verdriet dat ik de dingen die gebeuren niet met hem kan delen, ik kan alleen maar hopen dat hij bijdraait..

Zo, nu weten jullie een beetje wie ik ben :)

Knuffels
 
Ik doe ook gezellig mee...

Ik ben Jess en ben 26, woon samen in haarlem. Ben zwanger van ons derde kindje..we hebben al een dochter(word in sept 3) en n zoon (word in okt 1) en nu is het niet duidelijk waneer we precies zijn uitgerekend...t kan 29 sept zijn maar officieel is t 28 okt.
Ik werk normaal gesproken zo'n 16 op een groot callcenter maar zit al 3 maanden thuis met zeer ernstige bekkenklachten...

Mocht je ons willen volgen...http://www.20six.nl/hopstakenkindjes

groet Jess
 
hallo mijn naam is nellie ik ben 19 jaar oud en ik ben zwanger van ons 1e kindje wij wonen in brielle we krijgen een meisje en ik ben nu precies 34 weken zwanger dus moet nog 6weken pfffffff de laatste loodjes jeetje zeg ik kan niet eens meer op me zij slapen word wakker van de kramp in me benen zware buik harde buik kan geen stukken meer lopen ja ik weet het ik klaag maarja ik heb het er wel voor over hoor maar jeetje afentoe!!
ach ja nog 6 weekkies en dan is het eindelijk zover

groetjes nellie
 
hallo allemaal,

Wat een leuk idee, is ook erg  leuk om te lezen!

Nou ik zal me maar even voorstellen, Ik ben Leen bijna 26 jaar en woon al 7 jaar samen met mijn vriend in brabant. Ben nu 33 weken zwanger van ons eerste kindje, wat het word weten wij al, maar dat houden we graag voor ons zelf. Werk op een woonvoorziening met mensen met een verstandelijke beperking dit doe ik 24 uur in de week en blijf deze uren ook draaien na mijn zwangerschapsverlof. Moet nu nog 2 weken werken en dan heb ik eerst een week   vakantie en dan gelijk mijn verlof erachteraan en na mijn verlof nog eens drie weken vakantie!!!!
Ik herken het slaapprobleem uit jullie verhalen, zo kan je de gehele dag slapen in het begin van de zwangerschap en nu ben je om de haverklap wakker!

Nou ik zou willen zeggen tegen iedereen geniet van jullie zwangerschap en veel plezier na de bevalling met jullie kleintjes

Liefs Leen
 
Oke ik kan het ook niet laten om mij ook nog even voor te stellen.

Mijn naam is Danielle, 22 jaar en woon samen met mijn lieve vriend. Wij hebben 2 hele lieve hondjes en hopelijk komt er snel een kindje bij. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Hiervoor heb ik een miskraam gehad, dus hoop nu echt dat alles goed gaat.
Voel me in ieder geval een stuk beter!!!!! Mijn beroep is brandweervrouw en ja ... voor een stuk heb ik dat voor een jaar stil gelegd. Maar ga daarna zeker door met waar ik mee bezig was!

Heel veel liefs en heel veel suc6 met de zwangerschap!

Danielle
 
Terug
Bovenaan