Opnieuw ff'n voorstellings rondje!

Mijn naam is Danielle. Ik ben 31 jaar en voor de 2e keer zwanger. Ik heb in maart een miskraam gehad bij 10 weken. Ik ben nu weer 10 weken dus het is weer erg spannend voor me. Aanstaande vrijdag hebben we een afspraak voor een echo dus ik ben erg nerveus. Ik woon samen in Den Haag met mijn vriend Ted. Hij is 34 en we kennen elkaar al 13 jaar (niet getrouwd)
Op dit moment ben ik werkzoekend (wordt lastig als zwangere dame maar ja) Van huis uit ben ik personeelsadviseur.
Groetjes!
Danielle
 
Hey meiden!

Natuurlijk kan ik nu niet achterblijven!
Ik ben Nicole, 21 jaar en zwanger van de eerste. Ik woon samen met mijn vriend Berry (27) in Beuningen vlakbij Nijmegen. Ik werk als kapster en visagiste en mijn vriend zit in de dakbedekkingen. Ik werk zelf nu 3 dagen in de week en wil dat ook straks na de bevalling blijven doen.
Deze maand hoop ik dat de baby een beetje meewerkt en ons wil laten zijn wat zijn/haar geslacht is!
Tot nu toe een probleemloze zwangerschap gehad en pas 1,5 kilo aangekomen. (Ik snap er alleen nix van want af en toe voel ik me net een walrus!) Ik heb al een behoorlijke buik en mensen vragen me ook steeds wanneer ik eindelijk mag bevallen! En ik moet nog 4 MAANDEN!!!!

Verder wens ik iedereen een fijne zwangerschap en een probleemloze bevalling!

Veel liefs Nicole (vandaag precies 22 weken)
 
Terug
Bovenaan