opnieuw ivf

Hey bloempke,

Ja groot gelijk meis, het is trouwens niet niks en enorm pijnlijk! Rust maar voldoende na de punctie!

T"is bijna de 12de! Spanneeeeeend! :)

Met mij alles ok hoor. Zit maandag aan 13 weekjes. Het babytje is nu ongeveer 7 cm! De gyn zei gisteren dat alles in orde is :)

Ik duim superhard voor jou meis! Je verdient het!

Dikke zoen
San XxX

Hoi San,

Ik ben ondertusen ongesteld ,
niets aan te doen .
Ondertussen heb ik gisteren mijn 1ste pil genomen
, tegen het einde van mijn cyclus moet ik langs gaan bij mijn dokter .

Toch nog 1keer proberen denk ik ?
Beter nu want als we nog een maandje uitstellen zal het december zijn en dan heb ik het heel druk en kan ik niet zomaar naar het ziekenhuis over en weer rijden . Dus ik wil het nu doen zodat er niet meer stress bij komt bij kijken dan nodig .

veel liefs

Hey bloempke,

jammer weer eens die teleurstelling maar kop op, jullie gaan er weer voor! Nieuwe start!
Ik duim superhard dat het deze keer lukt! Nie opgeven meis!

Ja kan dat best geloven dat het in december druk is op het werk, da's bij ons ook zo. Heb telkens overuren moeten nemen voor de dokterbezoekjes! Gelukkig deden ze daar niet moeilijk over!

Welke pil moet jij nemen nu en ga je de spuitjes zelf zetten? Ist ook een paar dagen 2 spuiten per dag?

Ik duim, ik duim, ik duim, ik duim!

Dikke zoen
San XxX

Hoi San ,

Even geleden ,maar het gaat eigenlik super met me .
Ik ben de pil aan t nemen en denk nu echt aan niets , k moet zelfs niet nadenken wanneer we wel en niet moeten vrijen .
K lijk terug 4jaar jonger . ha ha .

Ik neem Desorelle , ken ik zelf ook niet , het zou een lichte pil zijn .
Ik heb een afspraak begin oktober bij de dokter .

Vorige keren heb ik ook zelf mijn spuitjes gezet
enkel in het begin de eerste keer niet.
Tijdelijk 2 per dag , Decaptyl en Gonal F
Gonal F vond ik niet erg de andere wel .

Hoe gaat het met jou?

xje

Hey meis,

Leuk te horen dat je je super voelt :)
da's goed om er met volle moed terug aan te beginnen!

Ja om den duur is het wel een sleur hé zo op de juiste tijd moeten vrijen! Het maakte het er niet leuker op!

Met mij alles goed hoor! Alleen slaap ik heel slecht :-( weet nie hoe het komt en loop dus wel een beetje moe! En de drukke dagen moeten er dan nog aankomen, pf... zie het al nie zitten op voorhand! T'zal lastig worden en dan nog eens al die lastige klanten, hihi...

Denk aan je hoor meid! Toi Toi!

Dikke zoen
XxX

Hoi San ,

Met mij alles oke ,
ondertussen 1maand pil genomen en nu donderdag
naar de dokter dan weten we meer .
Ik denk gelijk terug te starten.

K ben er wel bang voor .
Ik hou je zeker op de hoogte .
Hoe gaat het met jou?
Al een buikje ?

Dikke kussen
xxxxxxxxxxxxxx

Hey bloempke,

da's goed nieuws :) gelijk weer een stapje dichter!

Hou me op de hoogte hé meis dat ik kan meeduimen!

Met mij alles ok hoor, alleen slaap ik heel slecht waardoor ik wel moe loop! Heb al een mooi buikje... ben al 4,5kg bijgekomen! Ondertussen 16 weekjes! Volgende week woensdag terug op controle bij de gyn... Heb magnesium en ijzer moeten bijnemen van de ha omdat ik zo moe ben en heb nu een weekje rust moeten nemen. Zat er echt door!
En de drukke dagen moeten er nog aankomen :-S

Veel succes alvast bij de dokter hé meis!

Dikke zoen en liefs
San XxX

Terug
Bovenaan