opnieuw ivf

Hey bloempke,

Amai de natuur zit toch raar in elkaar hoor! Begrijp dat wel die gemengde gevoelens... die teleurstellingen moeten inderdaad frustrerend zijn maar blijf moed houden meis, het komt zeker en vast ook voor jou goed! T'is raar dat ze er geen verklaring voor vinden! Zijn je eileiders en zo ook al onderzocht voor verstopping want dat was bij mij het geval en dat zien ze niet op gewone echo!

Met mij alles ok hoor! Het enige wat ik heb is een beetje moe zijn en verschrikkelijke tandpijn maar weet niet of dit laatste ermee te maken heeft! Ben deze week al 2 keer naar de tandarts geweest en weet daarna nie waar kruipen van de pijn en het enige wat je mag nemen is dafalgan en durf dat dan ook nie teveel doen! Voor de rest is alles ok hoor. Hebben woensdag nog eens een echo gehad en alles was prima in orde :)

Alvast veel succes de 31ste meis en ik duim heel hard voor jou hoor!

Dikke zoen en knuf
San XxX

Hoi San ,

Hier zijn we weer , gisteren bij de dokter geweest .
En hij wil terug starten , we zijn allebei goed en hij ziet in ons een goede slaagkans .
Geen enkele reden om het niet te doen .
Als ik ongesteld word zal ik een maand de pil moeten nemen , en dan starten om eerst alles te rust te laten komen .
Heb jij dat al eens gehoord ?

Ik ben nog wat twijfelachtig , maar k heb nog even tijd , ik blijf hopen dat het niet nodig is .
Men vriend wil er terug voor gaan .

Hoe gaat het met u ?
Hoever ben je nu ?

Liefs x

Hey bloempke,

Oh da's leuk nieuws! Wat spannend!
Ja bij mij was dat ook hoor, heb ook eerst een maand de pil moeten nemen voor we aan de spuiten begonnen zijn! Microginon 30 was dat... Ist ook ivf dat ze nu gaan doen meis? Ben echt blij dat ze het positief zien :) whiiiii :)

Met mij alles goed hoor! Ben nu 11 weekjes en onlangs terug een echo gehad! Je zag al heel goed de armpjes en beentjes bewegen, het hartje kloppen, enz... Voor de rest heb ik eigenlijk geen last! Heb alleen veel honger, hihi...

Ben zo benieuwd voor jou!
Zal superhard duimen! Hou me op de hoogte hé?

Dikke zoen
San XxX

Hallo ,

Jij hebt ook de pil moeten nemen ,
k ben blij dat ik het eens van iemand hoor , want k vond het zo raar.

Ja t is terug IVF , dit zal onze 4 de pick-up zijn .
Ik heb er al 3 gehad en 1 met enkel een terugplaatsing toen had ik ingevroren eicellen
maar ook dat was niet gelukt .
Bij u was het gelijk de 1ste he.?
Als we het terug doen want k ben er nog niet uit
is het wel de laatste (denk ik )
ha ha
Maar dat zeg ik iedere keer .
k Ben zo blij voor je , zo'n klein mensje in je buik
zaaaalig
ik hoop echt dat ik dat ooit mag meemaken .

Veel liefs XXX

Hey meis,

Dus als ik het goed begrijp is dit de 4de keer dat je moet spuiten en een eicelpunctie moet doen? Maar toen heb je de pil niet moeten nemen? Maar wel spuiten zetten of zo?
Bij mij was het dus een maandje de pil nemen en dan een dag of 10 spuiten zetten, dan de punctie (pijnlijk hé?) en dan 2 dagen later de terugplaatsing.
Het was bij mij inderdaad de eerste keer en heb echt wel veel geluk gehad! Besef dat wel!
En ik weet zeker dat het bij jou ook lukt!
Heb jij ook 6 pogingen van de ziekenkas?
Wanneer moet je ongeveer beginnen meis?
Ik duim hoor!

Veel liefs
San XxX

Hoi San ,

Ja als we terug starten is het onze 4de keer ,
en ik heb me voorgenomen de laatste maar ja dat zeg ik altijd .
Maar de 1ste keer met de pil ,
spuiten heb ik altijd gedaan , in het begin door een
verpleegster maar nadien zelf .
De 1ste 3 keer hebben ze na 3 dagen 1tje terug geplaatst de laatste keer 2 ook na 3dagen .
Nu willen ze terugplaatsen na 2 dagen
omdat het toch beter zou zijn voor mij .
De punctie ik wil er niet aan denken !!!!
Als mannen dit moesten doen, ha ha
dan zouden er zeker minder zijn .

Heb jij verlof genomen na de punctie en de terugplaatsing ?
Ik na de punctie een extra dag , maar na de terugplaatsing de dag nadien gaan werken en had steeds veel pijn , ik heb me voorgenomen het NIET meer te doen en enkele rust te nemen .

Ik sta heel de dag recht en heb een drukke job
ik wil geen risico meer nemen.

Wij hebben ook 6 pogingen .
De start ,is als ik nu ongesteld word een maand de pil en dan starten .
Stiekem hoop ik dat het niet moet .
Je weet maar nooit

Liefs x

Hey meis,

Ik heb 3 dagen ziekteverlof gekregen voor die eicelpunctie. De maandag was de punctie en de woensdag de terugplaatsing, de donderdag ben ik terug gaan werken maar had ook nog redelijk wat pijn hoor! Gewoon bij het lopen zelfs en loop ook de ganse dag rond op het werk dus simpel was het niet maar als je nog teveel pijn zou hebben, zou ik de dokter laten bijschrijven hoor!

Ja gelukkig moeten de mannen dit niet doen, die gaven misschien na 1 keer al op van de pijn, lol!

Oh hoop zo dat het deze keer raak zal zijn voor jou meid of dat het zoals je zegt al vanzelf komt...

Mijn ventje heeft bij mij de spuiten gezet. We hebben op een afspraak met de wroedvrouw alles geleerd over het zetten daarvan. Dat is heel vlot verlopen! Kreeg zelfs telkens de slappe lach, hihi...

Wanneer heb je normaal gezien je volgende ms?

Dikke zoen
San XxX

Hoi San ,

Rond de 12de september , voorzichtig en met een
klein hartje wacht ik af .
Dan de pil voor 1 maand en tegen dat de strook op is moet ik naar de dokter om gelijk verder te doen .

Ik ga zeker enkele daagjes nemen , zeker om dat het al de 4de poging zal zijn .
Het zal me niet meer slaagkansen geven maar zo kan ik mezelf zeker niets verwijten .

Met jou alles goed ?

xje

Terug
Bovenaan