Opnieuw IVF

Hoi meiden ,
Vele zullen mij niet meer kennen , ik heb deze forum bewust afgesloten maar nu na bijna 2jaar denk ik ben ik er weer .
Wij hebben bewust alles losgelaten en gehoopt op een natuurlijke zwangerschap maar niets is minder waar .
Net terug mijn 6de IVF poging achter de rug ,
na 2jaar gewoon proberen , 7iui , hormonen clomid
...
Ik kan mijn droom niet opgeven en hoop nu op een wonder.
Ik heb zondag een terugplaatsing gehad van 2
volgens de dokter super embryo's 8 delig .
Maar het ergste is nu het wachten ,
ik denk steeds vanalles te voelen en durf tegelijk niets denken .
Jullie zullen het wel kennen ?
Iemand ook al 7jaar bezig ?
Wie wil zijn angsten en hoop met mij delen ?

xxx

Volgens mij ken ik je nog wel uit de tijd dat ik hier 'rondliep'. Check hier altijd nog even...:)
Kan goed begrijpen dat je het allemaal toch niet zo maar kan laten....hoop echt dat deze poging lukt! En wat blijft dat spannend. Heel veel sterkte met wachten...
Wanneer kun je testen?

liefs,
Sparkle

Ik heb er geen ervaring mee. Wij gaan zelf eind augustus met onze eerste ivf beginnen.
Maar het wachten ken ik natuurlijk wel! Wat een rottijd, he? Helaas heb ik al meerde keren gedacht dat ik zwanger was doordat ik van alles voelde wat ik nog nooit had gevoeld. Helaas ook al die keren vals alarm... Wat ik wil zeggen is dat je op moet passen met je lichaam geloven. Maar misschien dat je hier ook wel ervaring mee hebt.

Mag ik vragen waarom jullie met ivfpoging 6 bezig zijn? Je krijgt er toch maar 3 vergoed en wat is voor jullie de motivatie om na die 3 keer toch nog door te gaan?

Sterkte in de wachttijd!

Liefs Daisy

Hoi Darcy & Sparkle ,

Leuk jullie te horen ,
Sparkle , hoe gaat het ondertussen met jouw , ben jij al zwanger of kids ?
Sorry , k ben hier echt terug nieuw .

Darcy n je krijgt 6 pogingen vergoed , dus dit is voor ons extra spannend .
We hebben voor onszelf een doel ingesteld we proberen ze alle 6 als het dan niet lukt stoppen we er definitief mee , na 7 jaar .
Maar nu denk ik weer stel dat het niet lukt , zouden we niet nog eens ....
Nee k wil er niet aan denken , deze keer lukt het
;-)
K voel me heel raar , maar ik moet me om de 3
dagen inspuiten met Pregnyle ,
dit zou de zwangerschap helpen maar geeft je wel het gevoel zwanger te zijn .
zelfs tot misselijk ik hoop dat dit een goed teken is en niet aan de spuit ligt .
ik mag pas binnen 1,5 week testen , door de Pregnyl is het later ,
spannend

liefs x

Hey!

Ik ken het gevoel van pregnyl spuiten maar al te goed. Gek genoeg had ik wel vrede met de zwangergevoelens, omdat ik er al vanuit ging dat het door de pregnyl zou komen.
Let wel op met testen. Op de dag dat ik van het ziekenhuis betrouwbaar mocht testen, heb ik nog 2 dagen positief getest door de pregnyl na de iui. Dat is pas echt een domper.... Kun je beter even wachten en dan ongi worden!

Wat goed dat jij 6 pogingen vergoed krijgt! Ik maar 3 en zit al in het meest uitgebreidere pakket. Ben nu idd benieuwd bij welke verzekering jij zit!

Liefs Daisy

Ja Bloemptje, ik ken je ook. Ik ben ongeveer 2,5 jaar geleden zwanger geworden na 1,5 jaar wachten. Nu al weer bijna een jaar aan t wachten voor de tweede. Aan de ene kant super blij met ons kleine meisje, aan de andere kant valt het wachten mij weer zwaar en al het plannen etc..

Ik duim voor je, 7 jaar is voor mij een onvoorstelbare tijd.
Wenser

Met mij gaat het goed. Nadat we te horen hadden gekregen dat ICSI onze enige optie was, bleek ik spontaan zwanger! We hebben nu een zoontje van 16 maanden en ben hoogzwanger van de 2e (weer spontaan en heel vlug dus!)...soms nog steeds een beetje beduusd van het feit dat het nu ineens zo 'makkelijk' gaat!
Maar leef des te meer met anderen mee...!
Sterkte nogmaals!

Terug
Bovenaan