Opnieuw IVF

Pfff... Het schiet niet op! Maar je schrijft vruchtzakjes, bedoel je niet eiblaasjes? Of zit dat vruchtzakje in je eileider?
Ik heb na een iui aan beide kanten een eiblaasje gehad van 4 cm. Daar voelde ik niet echt pijn van, maar wel een heel vervelend drukkend gevoel.

Ik hoop dat je lichaam snel schoon schip maakt en de ongemakken laat verdwijnen! Tenzij ze door een zwangerschap veroorzaakt worden natuurlijk. :)

X

Hoi ,

Ja eigenlijk bedoel ik , de pijn is nog niet echt beter.
Donderdag avond werd het mij allemaal te veel , k ben in huilen uitgebarsten , k had er echt genoeg van , hoelang kan een mens dit volhouden ?
En deze nacht was t weer prijs , stekende helse pijnen 15min en t was over , vandaag gewerkt t ging blij dat ik morgen een rustdag heb ;-)
K ben op dag 13 vandaag , spannend !
Wat doe jij tot de IVF of laat je gewoon de natuur z'n gang tot dan ?

Liefs x

Logisch, hoor dat je huilen bent uitgebarsten. Ik en ook niet voor niets op advies van de arbo een dag minder gaan werken. Over een paar weken ga ik het weer oppakken die ene dag. Ik kan alleen maar zeggen, houd jezelf heel goed in de gaten en trek aan de bel als het niet gaat.

Tot de ivf hebben wij niets. Helaas kan ook iui niet doorgaan door de koorts van mijn vriend. Anders hadden we toch de iui nog afgemaakt om maar niet niets te doen.
Dit is nu de derde maand dat we niets doen. Eerst een maand pauze, daarna een maand niets door de evaluatie om evt. meteen met ivf te beginnen, maar nu dus nog 3 maanden extra wachten door de koorts. Daarna zijn we op vakantie, dus ruim een half jaar even geen behandeling.

Ik moet wel zeggen dat het ons erg goed doet. Heel bewust hebben we ook geen ovulatietesten meer besteld, toen de voorraad op was. Gewoon even niets en we zien wel. Vantevoren had ik niet gedacht dat we er zo van op zouden knappen! Ook niet elke keer naar het ziekenhuis is echt een opluchting. Eigenlijk hadden we zoiets van hoe sneller hoe beter, maar dit is ook wel erg lekker. Komt misschien ook wel, omdat we niet meer verwachten om spontaan zwanger te worden. Natuurlijk blijft elke nod weer even spannend, maar de testdrang is totaal weg. Heerlijk!

We hebben vandeweek ook gehoord dat we mee mogen doen met de nieuwe serie van babyboom! Superleuk! Daarvoor moeten we wel een filmpje maken om ons even voor te stellen en ook een test doen. Maar dat is dan maar zo, we verwachten geen positieve test...

Geniet jij lekker van je vrije dag vandaag, dan doe ik dat ook :), en ik ga voor je duimen morgen.... Spannend!!

Liefs Daisy

Nog over de verzekering, ik ben in NL verzekerd via mijn man bij UNIVE en ik krijg nu 5x vergoed. Dus het maakt wel degelijk uit bij welke verzekeraar je zit... Mijn zus kreeg ook maar 3x vergoed...
Ik ga nu voor poging 3 in de tweede ronde (1ste kindje al na 1 poging ivf...)

Hoi ,

Ik heb zeer goed nieuws gehad , na al die jaren zwanger , eindelijk ondertussen vorige week bloedtest gehad en vandaag weer , t ziet er heel goed uit .
Nooit had ik het nog durven dromen .
Ik heb echo binnen 3 weken , dit lijkt me zolang ?
En onze vliegreis is ook binnen 3 weken , zou dit mogen ?
Ik wil iedereen veel succes wensen en geef nooit op ik ben het beste bewijs !

Liefs xxx

Terug
Bovenaan