Opnieuw IVF

Hoi ,
Ik ben van België en daar heb je recht op 6 pogingen
Gelukkig ,
Vandaag gewerkt en toen ik thuis kwam stond mijn buik geheel opgeblazen en pijnlijk .
Kan volgens mij niet door de terugplaatsing zijn want die is al 4dagen geleden .
Iemand ervaring?

Groetjes

Inderdaad 7 jaar , is onmenselijk lang ik wens het niemand toe ,
K had dit ooit nooit gedacht , eigenlijk word ons leven eraf zolang door bepaald ,
Ik hoop echt dat we beloond worden ,
Wetende dat erover ongewenste kinderen zijn .

Groetjes

Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien even het ziekenhuis bellen? Beter een keer te veel dan een keer te weinig...

Bij mijn intake hebben ze er echt op gehamerd dat als ik het niet vertrouw, ik meteen contact op moet nemen. Misschien is het niets, maar je weet nooit!

Succes!

De dagen tikken voorbij, t lijkt zolang te duren.
K heb al dagen buikpijn , net alsof ik ongesteld word , maar volgens t ziekenhuis kan dit nog niet.
En mag ik vooral niet teveel nadenken , maar dit is net zo moeilijk .iemand ervaring?

Groetjes

Hey meid,

Volgens het ziekenhuis kan het nog niet, maar ik heb ook anders gehoord. Op dit forum heeft iemand een tijdje met ons meegekletst. Zij voelde de dag na de iui al ongikrampjes ed. en bleek dus gewoon zwanger. Ook dit werd door iedereen ontkent, van dat kan nog niet zo snel.
Natuurlijk moet je niet meteen met je hoofd in de wolken gaan lopen, maar het is dus wel mogelijk dat je zo snel al wat voelt.

Liefs Daisy

Merci Daisy ,

Hoop doet leven ,
Vannacht wakker geworden om 3.30 u
Verschrikkelijke buikpijn , misselijk en zwetend k wist niet wat te doen .
Iets gedronken maar dat bekwam mijn maag precies niet goed .
T leek of of zo moest overgeven ,
Na 30 min was het over , k ben terug onder mijn dons gekropen en k kon verder slapen .

Dit heb ik nooit eerder gehad

Liefs x

Wie weet! Ik zeg maar zo, alles wat je anders voelt dan anders geeft hoop!
Probeer je toch niet gek te laten maken, zolang er geen positieve test is, kan het nog alle kanten op. Toch klinkt het wel positief allemaal.
Spannend!!

X

Hoi , Darcy

Vannacht weer een pijn crisis gehad , vreselijk dit wens ik niemand toe.
Zo'n pijn , zwetend net of ik moest overgeven ,deze morgen gelijk t ziekenhuis gebeld k mocht direct komen , k heb lege vruchtzakjes die gevuld zijn met bloed en vocht 1 was 5cm groot !! Terwijl je eileider maar 2cm is , ze kunnen er nu niets aandoen .enkel pijnstillers . Als het terugkomt word ik opgenomen . Volgens de dkr heeft dit geen gevolg voor een eventuele zwangerschap . Toch heel bang en zeker voor de nacht die komt . Grts

Veel liefs

Terug
Bovenaan