Opnieuw voorstellen?

A

Anoniem

Guest
Ik weet niet of er heel erg veel mama's hier zijn van het oktober en november forum, maar misschien is het handig als we ons even aan elkaar voorstellen.

Ik kom dus van het altijd gezellige december forum af! De laatste week zat ik ook wel bij november te kijken, want mijn dochtertje is van 29 november. En ik heb januari ook al gehad (was eerst in januari uitgerekend) en nu zit ik dus weer hier! Het zwanger worden forum heb ik ook gehad, dus dit is inmiddels de 5e, haha!

Ik ben Natasja, ben 25 en heb 1 dochtertje Anne.
Verder zit ik nog op school (pabo) en werk ik als invalleerkracht op een basisschool.
Nog even wat hobbies: zwemmen, duiken en natuurlijk mijn kleine schat.
Verslaving: forummen! En als er niks meer te doen is, kan je me vast op hyves vinden: tassssie.hyves.nl (4x s)

Groetjes,
Natasja
en
Anne

mijn voorstelling staat hier RenateG

moet nu nog uitzoeken hoe je hier je handtekening kunt aanpassen met banners enzo

hallo
mijn naam is jolande en kijk hier ook mee en geef zo af en toe reactie
ik kom van het oktober forum was 24 okt uit gerekend en mijn zoontje had pas op 5 nov er zin in... vandaar dar het op het november forum niet echt klikte en oktober forum zijn niet zoveel   meer moeders meer.
ik ben 24 jaar ww en dat is mijn 1ste kindje

maar goed genoeg over mij

renate, die link doet het bij mij niet.
voor een banner kun je naar babybrabbel.com gaan, kies interactief, banners, babybanner. daarna wijst het zichzelf eigenlijkwel.
patricia
(oh ja, ik heb me al voorgesteld in het onderwerp hallo allemaal)

dan zo ff:
Hoi allemaal,

Ook ik zal me maar even netjes voorstellen;

Ik ben Renate Groenland, 34 jaar en mamma van Randy (18-2-2003) en Everest (30-12-2006).

Gezien het feit dat ik PCOS heb en niet zelf een eisprong heb is het een wonder dat onze eerste spontaan is verwekt, zeker gezien mijn man ook nog eens teelbalkanker kreeg toen Randy net 3 mnd was.

Hij is gelukkig genezen en na een tijdje wilden we graag een 2e maar kwam dus de PCOS aan het licht. Toen heb ik een tijd lang Clomid moeten slikken om mijn cyclus te reguleren maar dat liep allemaal niet echt zoals het hoort.

In januari 2006 heb ik een miskraam gehad en januari 2007 was ik opnieuw uitgerekend maar onze kleine meid besloot 2 wkn eerder te komen op 30 december 2006.

Een aantal hectische jaren dus, waarvan we zeker nog wat psychische knopen hebben overgehouden maar langzaam krabbelen we weer overeind en genieten we vooral van onze kanjers!!

Verder ben ik gek op fotograferen en heb ik mijn hobby uit kunnen breiden met een heuse flitsset op mijn zolder. Resultaten en foto's van mijn gezinnetje kun je bekijken op www.studiorenate.nl.

Hopelijk mag ik lang en gezellig met jullie mee kletsen.

groetjes
Renate

en ik bedoelde meer of je hier een vaste handtekening kunt maken die dan autom. bij ieder bericht eronder staat

Hoi meiden,
was ineens het november forum weg, had ik pas ontdekt, jammer, maar ook wel gezellig, een actief, druk, forum!
Ik ben Esther, 33jaar jong getrouwd met William (41jaar) Ik ben 29 november bevallen van Isis, een ingeleide bevallig die 11,5 uur duurde. Met Isis gaat het goed, een lief rustig meiske, die steeds meer haar draai begint te vinden  op deze grote wereld, die we nog een beetje klein voor haar houden.
Leuk om met   andere moeders ervaringen, tips enz. uit te delen, ervaringsdeskundigen! Maar ook om je hart te kunnen luchten!
Wat tijdje geleden speelde was: kraamtranen, krampjes, de juiste speentjes, de juiste voeding, hoe en wat voor schema, slaapjes; waar, wanneer en hoelang, wel of geen gebroken nachten, weer werken, relatie met partner/fam/vrienden, het cb enz. enz.enz.

Wat nu speelt, althans bij ons, rust en regelmaat hanteren, de late voeding van 23:00............., bijvoeding en nieuwe voedingsschema, je relatie, uitstapjes,.............
raak niet uitgepraat........jullie ook niet, hoop ik,
x Esther (Isis 29-11-06)

Hoi,
Ik zal me ook ff voorstellen, ik ben 'mickey' maar mijn echte naam is Ilona ik ben 27 jaar en ik ben op 14 januari 2007 bevallen van mijn eerste kindje: een prachtige dochter Katie Emma. Dit is haar officiele naam maar haar roepnaam is Katie.
Ik hoor dus eigenlijk helemaal niet op dit forum thuis maar omdat ik steeds dacht dat ik in december zou gaan bevallen (ik was op 2 jan. uitgerekend) en omdat het zo gezellig was op het decemberforum ben ik daar blijven hangen... Ik heb waarschijnlijk dus de jongste baby. Ze is nu bijna 13 weken en morgen dus 3 maanden.
Verder ben ik getrouwd, afgelopen november, maar we hebben geen feest oid gegeven. Ik voel me dus nog niet echt getrouwd... hahaha. Maar mijn man is dus Rico en hij is 37 jaar.
Ik ben werkzaam bij een ingenieursbureau als adm. medewerker/secr. voor 3 dagen per week. Katie gaat 2 dagen naar het KDV en 1 dag past oma op.
Verder is Katie geboren met links een klompvoetje, dit is een volledig volgroeide voet welke scheef staat. Bij Katie staat haar voetje dus naar binnen, we wisten dit al met de 20 weken echo. Na 3 dagen na haar geboorte moest haar voetje al in het gips, alhoewel voetje, het was haar hele been. En vervolgens elke week nieuw gips in het ziekenhuis laten aanmeten, tot week 8 toen zag de orthopeed geen vooruitgang meer en kreeg katie een spalk. Dit moet ze min. 16 uur per dag dragen. En in augustus moet ze worden geopereerd, dan worden haar pezen en achillespees verlengd, hierna volgt weer een periode van ingipsen en daarna weer een spalk. Het belemmerd Katie trouwens niet in haar ontwikkeling, ze zal net zo snel gaan kruipen en lopen als ieder ander kind.
Zo dit was mijn verhaal!
Groetjes Ilona

Hallo!

Huh? Ineens het nov. forum weg...
Mijn naam is Priscilla ik ben (ehhhh...) deze maand nog 36.   Ik woon 11jaar in Griekenland, Gouves, Kreta,  ben 8jaar getrouwd met Nikos en ik ben mama van Ioannis 16-2-2005 en Billy 28-11-2006. Ik werk van mei t/m oktober in een hotel en de rest van het jaar niet. Dit seizoen ga ik als receptioniste aan de slag. Ben voorheen verantwoordelijk geweest voor het entertainment en daarna nog 2jaar beachbar gedraaid. Nu alleen homeentertainment met m'n eigen kids!
Toen Ioannis geboren was was ik veel op t forum, toen begon ik te werken en nix meer. Nu weer met Billy.
Het is leuk vind ik om te zien hoe het allemaal in Nederland gaat. M'n zusje in Nederland is net zwanger.
Ik ga even de topics lezen op het voor mij nieuwe forum!
groetjes, Priscilla

Terug
Bovenaan