Opnieuw voorstellen?

Hoihoi,

Mijn naam is eigenlijk Julia en ik kom van het oktober forum. Ik ben erg wisselend op het forum te vinden,  door het mooie weer van de afgelopen dagen ben ik bv amper meer achter  de pc te vinden (tja ). Op 20 oktober hebben we een dochtertje gekregen, Kim.

Ik werk 4 dagen in de week en woon in een klein dorpje in het Noorden van het land.

Het lijkt me erg leuk weer ervaringen op het forum uit te wisselen, het okt. forum werd de afgelopen tijd nl steeds  stiller.

groetjes

Hallo!

Sinds 3 januari ben ik de trotse moeder van Esmée; eigenlijk zou ze rond 19 december geboren worden dus daarom was ik op het december forum te vinden..... maar dan als lezer. Ik ben 38 jaar, werk 3 dagen in de week in de ict en ga in mijn vrije tijd graag een rondje fietsen.

Ik vind het moederschap helemaal geweldig! Ik ben enorm trots op ons kleine meisje!  Tijdens mijn zwangerschap en tot nu toe vond ik het leuk om af en toe eens op het forum te kijken hoe het met anderen 'tijdgenotes' het gaat. En nu zelf maar eens meedoen...

Groetjes!

quote: Flowerpower_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2007 21:46:04'));

Hallo!

Sinds 3 januari ben ik de trotse moeder van Esmée; eigenlijk zou ze rond 19 december geboren worden dus daarom was ik op het december forum te vinden..... maar dan als lezer. Ik ben 38 jaar, werk 3 dagen in de week in de ict en ga in mijn vrije tijd graag een rondje fietsen.

Ik vind het moederschap helemaal geweldig! Ik ben enorm trots op ons kleine meisje!  Tijdens mijn zwangerschap en tot nu toe vond ik het leuk om af en toe eens op het forum te kijken hoe het met anderen 'tijdgenotes' gaat. En nu zelf maar eens meedoen...

Groetjes!

Ik zou me ook eens voorstellen, ik ben nml "zomaar" aangeschoven!
Ik Tinymama (1.60 lang/kort vandaar mn nic) maar jullie mogen me ook Kim noemen!
Ik ben 26 jaar en woon samen, samen hebben we een zoon die 31 okt. met een keizersnee is gehaald. Ik was 20 okt. uitgerekend dus hij was een beetje laat.... Toch is zijn de weeen wel spontaan gekomen maar na veel gepuf kwam de ontsluiting niet verder dan 7 cm.
We hebben bijna een week in het ziekenhuis gelegen ivm keizersnee en bijna borstontsteking in 1 borst. Jamie krijgt volledige (afgekolfde)  borstvoeding, van 1 borst. (die andere "deed" het niet)
Jamie heeft een complete schisis = hazelip en gehemelte en kaakspleet, hierdoor kan hij ook niet uit de borst drinken. Dit wisten we tijdens de zwangerschap al.
We zijn heel goed voorgelicht, er zijn speciale team's voor.
Jamie heeft zijn eerste operatie in maart gehad, toen hebben ze zijn neus gecorrigeerd en zijn lip gesloten. Dat was wel erg zwaar en verdrietig , maar het resultaat is erg mooi geworden!  (ik kon me voor de operatie niet voorstellen dat hij nóg mooier kon worden ) In aug. moet hij weer geopereerd en daarna nog weer in feb. 2008, ze zijn dus nog wel even met hem aan de gang!
Verder is het een hele liefe baby die veel lacht en veel slaapt! Zal die wel van zn moeder hebben!
Nou een heel verhaal! Maar ik vind het een gezellig forum, en vind het leuk om ervaringen te delen!

Groetjes  Kim!

Terug
Bovenaan