Opnieuw voorstellen?

Hoi allemaal,

Dan zal ik me ook (weer) even voorstellen....
Ik ben Lilian, 27 jaar en sinds 20-04-2004 getrouwd met Chiel, 34 jaar. Op 17 december 2006 is onze dochter Amy geboren.
Ik werk op het moment niet, maar ben wel op zoek naar een baan.
Mijn hobby's zijn o.a. zwemmen, films kijken, lezen, en natuurlijk "forummen".

Groetjes Lilian
mama van Amy, 17-12-2006

Hoi meiden,

Van het novemberforum waar ik af en toe reageerde naar hier, dat ging wel erg plotseling.haha
Mijn zoontje Joran is geboren op 06/11/06. Joran kwam bij ons vrij onverwacht, maar we zijn erg gelukkig en kunnen hem niet meer missen. Ik ben thuis bevallen, dat ging (op heel veel hechtingen na) goed.
Het is een geweldig jongetje dat erg veel lacht en graag zijn groente eet en fruit maar zozo vindt.
Verder weet ik niet veel te schrijven.

Groetjes!

Hoi ik ben Brigit, 27 jaar en woon in Rotterdam. Ik ben getrouwd met Patrick (22 jaar)  en hebben samen  een zoontje Ian Germain en hij is geboren op 6 dec 2006.
Ik ben 17 uur in de week werkzaam als kapster en de dagen dat ik werk passen mijn ouders op (behalve de zaterdagochtend dan is mijn man thuis).Patrick is timmerman, dus kijken we nu al heeeeel veel naar Bob de bouwer

Ik was op 5 december uitgerekend en op 4 december braken mijn vliezen...maar helaas geen weeen, dus op 6 december naar t ziekenhuis en ingeleid (poeh dan gaat t hard jah).
 Ian is dus de 4 maanden gepasseerd en het is echt een schat, het gaat zo hard joh!! Hij is lekker makkelijk en geniet sinds 2 weken van de fruit en groentehapjes, wat een gezichten kan hij trekken zeg!!
Wij hebben het de laatste tijd al vaker gehad over een tweede, maar zijn r nog niet voor aan de slag . Nou dit was het wel zo'n beetje, en hoop nog veel gebruik te kunnen maken van jullie adviezen, en jullie andersom weer  te kunnen helpen.

Groetjes Brigit

Jeetje dat is wennen zeg, zomaar een ander forum. Wel gezellig en met dubbel zoveel tips voor kleine problemen.

Mijn naam is Diana en ben 28. Ik ben de moeder van Ruben die op 28 december na een lange, zware thuisbevalling geboren is.
Samen met mijn vriend en mijn ouders hebben we een schoonmaakbedrijf met 50 man/vrouw personeel. Omdat we eigen baas zijn kunnen we zo schuiven met de tijden dat we Ruben niet naar een kdv hoeven te brengen. Hobby's zijn lezen,zwemmen en leuke dingen doen met Ruben natuurlijk.

Groetjes Diana

Hoi allemaal,

Ik was vanmiddag helemaal shocked  toen ik zag dat het decemberforum weg was. Maar dit is ook wel leuk. Lekker druk.

Ik ben 30 jaar. Getrouwd met Anthony. Ik sta als leerkracht voor de klas op een basisschool ( groep 6,7 en 8 ). Op 26 december om 23:45 ben ik bevallen van Jeske. Een kerstkindje dus.  Ondanks dat ik van week 33 tot week 38 van mijn zwangerschap heel erg ziek ben geweest ( Alvleesklierontsteking, Pethidine gehad en 10 kilo afgevallen ) is Jeske een gezonde meid en doet ze het heel goed. Ze werd kleiner dan gemiddeld geschat maar was gewoon 7 pond bij de geboorte.
Ongeveer 100 pakken chocoladevla met 100 spuitbussen slagroom verder, gaat het met mij inmiddels ook weer prima. Voor de duidelijkheid; die 10 kilo is er allang weer bij haha. Binnenkort wordt mijn galblaas eruit gehaald en dan ben ik als het goed is echt van alle ellende af.

Ondertussen geniet ik volop van Jeske. Ze is onze eerste en hopelijk niet de laatste. Ze is vaak vrolijk en kan soms haar mamma met tranen beroeren als ze weer eens met open mond naar me lacht.

ik zal me ook even voorstellen.
mijn naam is Hetty en heb op 30 oktober een mooie dochter gekregen. Ze heet Lonneke.
Ik was op 5 november uitgerekend maar ze is met een geplande ks gekomen.
Ze lag met het hoofdje nog boven en haar voetjes bij haar neusje.
Ze hebben nog geprobeerd te draaien maar dat lukte niet.
dus wij wisten 2 weken van te voren dat ze zou komen.

ik ben getrouwd met Luuk en we wonen in almere.
we hebben een leuke hond, bink.

ik lees veel mee maar reageer niet zo vaak maar zal het proberen te verbeteren.

We zijn weer aan het proberen voor een 2e want ik kan moeilijk zwanger worden en we zijn beide de jongste niet meer.

Voordat ik van Lonneke zwanger was duurde ook 2,5 jaar.
dus hopen dat het nu eerder lukt.

tot snel

Hetty

Ben ik voor het eerst weer gaan werken, denk ik eff bij te lezen....is het forum weg???!!!
Maar goed; ik ben 32 jaar en op 24 december bevallen van een dochter: Mare. Ik was 28 december uitgerekend, en na een bevalling van 25 uur (wordt nog moe als ik eraan denk) is Mare uiteindelijk na wat knipwerk geboren. Het is een enorm vrolijk en tevreden meisje die groeit als kool. DOnderdag ben ik weer gaan werken, pffffff....ik had er een beetje buikpijn van, maar het viel alles mee. Het allerleukste is naar huis gaan, zodat ik mijn kleine meid weer zie. En die enorme lach op haar gezicht als ze me dan ziet, wow....alleen al daarvoor wil je af en toe de deur uit gaan.

groetjes

Hoi meiden,

Zal mij ook even voorstellen.

Mijn naam is  Stephanie, ben 23 jaar  en  de trotse moeder van zoontje Jamie.
Hij is 03 oktober 2006, 5 dagen later dan uitgerekend, ter wereld gekomen.

Heb eigenlijk tot nu toe ontzettend veel geluk gehad.
Ik heb een heerlijke zwangerschap achter de rug (vond het jammer dat het voorbij was...), een  vrij makkelijke, vlotte thuis bevalling ( 7 uurtjes) en een voorbeeldig kind.

Ik werk 3 dagen in de week bij een makelaars kantoor maar  geniet er het meest van om mijn tijd met m'n mannetjes door te brengen.

Hoop hier wat leuke/nieuwe mensen te leren kennen......

groetjes

Stephanie

Terug
Bovenaan