opnieuw voorstellen

Hallo moeders,

Ik ben Cindy 29 jaar en woon nu ruim 12 jaar samen met mijn vriend/man adrian en hij is 37 jaar ,samen zijn wij de trotse ouders van Iris geboren op 8-12-2006.
We wonen in etten-leur noord brabant.

Groetjes Cindy

Ik zag dat ik me nog niet (opnieuw) had voorgesteld.

Ik ben Susanne, 32 jaar  en sinds 16 november trotse mama van Nynke. Ik woon samen met mijn vriend in het midden van het land.

Groetjes

Hoi,

ik ben Monique, mama van Joya (20-11-06) en woon in Brabant. Ben getrouwd.
Vandaag voor het eerst hier op het forum en moet zeggen dat ik het heeel leuk vind. Ik heb een bericht geplaatst omdat ik echt een beetje aan het einde van m'n latijn ben, en meteen werd hierop zo lief gereageerd...BEDANKT!!

Groetjes!  

Hoi allemaal,

ik lees alweer een tijdje mee met jullie, dus  ik zal me  ook even voorstellen. Ik ben Danielle en getrouwd met Remco. We zijn allebei 31 jaar en komen uit Noord-Holland.  Sinds 15 december zijn wij de trotse ouders van  onze dochter Daimy. Lekker om te weten dat je niet de enige bent die soms problemen heeft met  zo'n klein (b)engeltje, maar ook leuk om te lezen hoe goed  het met die kleintjes gaat.

groetjes Danielle

Hoi,

Ik ben Renée en ik heb een zoontje Quinten (04-12-2006) en ik woon samen met Martin. We zijn beide 26 en wonen in Hoorn NH.

Groetjes, Renée

Hoi ,
Ik ben Marije, 29 jaar oud, en moeder van Jesse (24-10-2006). Samen met mijn vriend David woon ik in Heemskerk(NH). Groetjes!

Terug
Bovenaan