opnieuw voorstellen

Ik ben Daphne, getrouwd sinds 1ste kerstdag mama van Julia, ons eerste kindje.Ik was voor de bavalling altijd te vinden bij  uitgerekend in  januari,februari,maart

xxx

O ja ik ben trouwens getrouwd en we wonen in het midden van het land

Ik ben Carola (Puk) en sinds een kleine maand alweer 35 jaar, getrouwd met Vincent 33 jaar en trotse mama van Justin geboren op  13-11-2006. Wij wonen in Barneveld zo'n 15 kilometertjes van Amersfoort vandaan. Enne Sil27 ik word ook niet moe van je hoor .

Groetjes,

Puk  

Hallo,

Ik ben Femke. 31 jaar oud en moeder van Sophie (22-10-2004) en Floris (7-11-2006). Ik woon in Soest (provincie Utrecht).

Ik lees het forum regelmatig maar ik reageer niet zo veel. Ik denk dus dat ik de meeste beter "ken" dan jullie mij.

Groetjes,
Femke

hallo allemaal

ik ben trotse moeder van noa!!
ons eerste kindje
ik woon samen met mijn vriend en vier rode katten in het zuiden van nederland
ik ben 26 jaar en mijn vriend is 28 jaar

groetjes heaven

Ik ben Sharon, kom hier niet zo heel veel aangezien ik met de oktober moeders naar een msn forum ben verhuisd.
Ik ben 28 en moeder van Isabel geboren 11-10-2006
Groetjes Sharon

Hallo,

ik ben Marianne, 32 jaar oud, sinds gister heb ik dit forum ontdekt, en ik vind het helemaal leuk. Sinds 30-10-2006 heb ik een zoontje Levi. Ik woon samen aan de kust in Zuid Holland.

Groetjes Marianne

Ansje 25 jaar,  vriend (volgend jaar word hij mijn man) is 36 jaar en samen  zijn wij de trotse ouders van Elsa (25-11-06). We wonen in Friesland.  

Terug
Bovenaan