opnieuw zwanger na 2 miskramen

Hey,

Gelukkig kan je jurk nog eventueel vermaakt worden, want tja lijnen hoeft voorlopig gelukkig niet hahaha

Mijn dochtertje gaat hele dagen naar school (tussen de middag eet ze lekker boterhammetje bij mij)
dus heb straks heel veel tijd voor de tweede dat is net het fijne als er wat jaartjes tussen zit!
Kwaaltjes valt allemaal wel mee...heb het reukvermogen van een hond dus dat is soms wat minder ik ruik echt werkelijk alles 1000% sterker!
Misselijk geen last van ben wel enorm emo dus kan snel huilen, tot grote hilariteit van mijn vriend want ik ben zo totaal geen jankerd! :))

Mijn immunoloog/gyanecoloog werken samen en ben op hun aanraden gestopt met plaquenill...maar als het echt niet anders gaat houdt het gewoon op.
als de moeder lichamelijk te erg achteruit gaat is ook niet bevordelijk voor de baby..dus daarom hebben we besloten een kuurtje prednison te gebruiken aangezien mijn zwangerschap even op zich heeft laten wachten! vanaf volgende week stop ik hiermee...hopelijk gaat dat goed anders zal ik het mijn hele zwangerschap moeten blijven gebruiken.

mijn kleding zit al allemaal erg strak.....hoe later op de dag hoe dikker mijn buik, dokter had gevoeld en zei dat ik een grote baarmoeder had voor het aantal weken! maar aangezien dit mijn 6de zwangerschap is is het wel normaal dat je dan al sneller uitwijdt...en zo erg is het niet.

greetzzzzzzz

Dat is wel lekker dat je dochter naar school moet, dan heb je inderdaad meer je handen vrij voor de baby.
Het is natuurlijk ook wel weer zwaarder omdat ze wel iedere dag naar school gebracht en gehaald moet worden, maar voor alles is een oplossing.

Mijn reuk is ook heel erg, dat is ook het gene waar ik zo misselijk van kan worden. Emotioneel ben ik ook heel erg, maar kan ook nog een combinatie zijn van die 2 miskramen en het feit dat mijn schoonzus zwanger is.

Het zou fijn wezen als je tijdens de zwangerschap zonder plaqunil kan en eventueel ook zonder de pretnison. Is altijd beter natuurlijk.

Dat is wel al snel dat het straker zit, maar ik had het in september ook al heel snel dat het strakker zat. Nu begin ik wel af en toe het 1 en ander te merken, maar nog niet heel veel.

EInd van de middag had ik een beetje een roze vloed, ik ben nu wel weer heel erg onzeker geworden. Ik hoop maar weer dat het wegtrek. Maar het doet geen goed.

Begrijp jou dochtertje dat je niet altijd alles kan of vind ze dat wel heel moeilijk??

Groetjes

Hallo,

Wij hebben ook de 28ste dec een posi. test gehad
en zit nu dan in mijn 7de week dus dat geld dan ook voor jou neem ik aan...kan je niet nu al voor echo?
Dat ze misschien wat onzekerheid kunnen wegnemen? je kan natuurlijk altijd je gynaecoloog bellen en het erover hebben dat je enorm onzeker en bang bent! wie weet kan je dan zsm langs gaan.
Want ik heb de 25ste een echo en moet dan al een week of 9 zijn, succes iig

Mijn dochtertje begrijpt het goed daarom heb ik ook gewacht dat ze wat groter was..omdat ik van begin af aan nooit veel heb kunnen doen met haar (eerste jaar na bevalling heb ik heel veel last van gewrichten gehad) weet ze niet beter en is zij ook een enorme huis mus...ze zit heel erg graag wat te tekenen/knutselen tv te kijken en ze kan nu lezen!! ze is gelukkig geen druk kind wat veel aandacht eist. En hoe lastig het soms ook is als het niet gaat gaat het niet!
Maar net omdat ik niet werk en full-time mama ben krijgt ze denk ik nog meer aandacht dan kids met druk werkende ouders.

Dat is grappig ik had ook de 28ste een positieve test, toen was ik precies morgen ben ik 6 weken dus ga ik ook mijn 7de week in. Ik weet namelijk precies wanneer het is geweest :-D

Waarschijnlijk is het gewoon zoals ik vermoede een klein wondje geweest ofzo, nu is alles weer normaal. Maar merk wel dat ik sneller in de stress schiet. Ik denk om meer te kunnen zien op de echo dat ik het beste tot maandag kan wachten.

Het scheeld inderdaad wel dat jij full-time mama ben dat je toch de energie in je dochter kan steken, het zal wel niet altijd meevallen.
Ik hoop voor je dat je dit keer geen jaar last heb na de bevallen. Waarschijnlijk is wel je voordeel dat je na de bevalling gelijk aan de plaqunil kan gaan om alles te onderdrukken.

Hoi hoi,

Bedankt voor je berichtje

Ik heb vanmorgen mijn echo gehad en hij was goed. De hartslag was ook te zien :-D

We zijn er erg blij mee aangezien de vorge 2 keren niet zo ver zijn gekomen.

Terug
Bovenaan