opnieuw zwanger na 2 miskramen

'Hey,

Heb heel veel last van mijn hormonen......
Ben erg snel geirriteerd en voel me erg snel aangevallen....arm vriendje van me hahaha

Buikje begint goed te groeien en heb sinds 3 dagen last van bandenpijn mijn onderbuik trekt wat.
Heb mijn positiekleren maar weer gewassen en die ga ik maar dragen heb dit weekend laatste x eigen spijkerbroek aangehad maar krijg dan krampen omdat hij gewoon te strak zit dus dat doen we niet meer,
We willen heel graag zo lang mogelijk wachten met het te vertellen maar mijn omvang maakt het steeds lastiger hahahaha....

hoe gaat het met jou kwaaltjes?

Nou ik heb ook medelijden met mijn vriend, want ik heb ook erg last van irriaties, moeheid en ja dan is hij de de honden er vaak de duppe van. Wil het niet afreageren, maar gebeurt gewoon, waarschijnlijk weet jij er ook alles van.

De misselijkheid komt en gaat, al heb ik wel het idee dat ik met steeds meer geuren last krijg van de misselijkheid. Vanmorgen was ik voor mijn nichtje een slagroomtaart aan het maken, werd ik weer misselijk. Gelukkig niet zo erg dat ik hem niet af kon maken.

Ik merk ook met kleren dat ze al strak beginnen te zitten. Ik heb het voordeel dat ik nog wat kleren had liggen toen ik zwaarder was. Deze heb ik nooit weg gedaan want door de pretnison kan je nog wel eens schommelen met het gewicht.
Eingelijk hoop ik pas zwangerschapkleren te hoeven kopen na de 10 weken echo.

Ondanks dat de echo een hartje liet zien ben ik nog heel voorzichtig. Weet dat het een heel goed teken is dat het hartje te zien was, maar zegt niet alles.

Groetjes Ramona

Terug
Bovenaan