Opwek poging(en)!

Hmmm ben maandag uitgerekend en ik voel nog helemaal niks gebeuren. Had ik twee weken geleden nog voorweeën, zelfs die zijn weg... Geen slijm, geen bloed, geen vruchtwater, geen kramp *zucht* ik wil zo graag dat ze komt!
De gynaecoloog zei gisteren ook nog even dat ze pas gaan opwekken als ze er met 42 weken nog niet is.... Ik hoopte dat dat eerder zou kunnen....

Maar... vandaag ben ik naar de dierentuin geweest (iemand hier op het forum zei toch dat, dat eens geholpen had ? hihi)
Ik heb ananas-hart gegeten, en bovendien is het toch volle maan dit weekend????

Dus nu ga ik een hete douche nemen en hopen dat er actie komt dit weekend!

Hihi, ik zit hier over hetzelfde na te denken...

ik ben nu 40 weken + 3 dagen en ik heb enorm veel pijn in mijn bovenbuik omdat ons kleintje mijn maag een soort van kneuzing heeft geschopt en als ie dan weer even in die regio zit met zijn billen dan kan ik van de pijn niets meer.
Ik wil ook dat ie komt. Had mijn zinnen gezet op afgelopen nacht, volle maan enzo. Maar helaas...

Ik heb een fles Tonic in huis (ook een fles gin, maar helaas die moet nog even wachten...). En voor de rest probeer ik de 3 H's...
Hot Shower/bath, Hot Food en Hot Sex... die laatste is echt geen optie... hahaha...

Ik moet maandag weer op controle, en ik ga het toch even met mijn gyn over hebben. Ik weet dat ik niet ingeleid mag worden tot de 41 weken, vanwege hoger risico op een keizersnede en omdat ik overgewicht heb, heeft een keizersnede echt niet de voorkeur ivm infecties, en slechtere wondgenezing. Vanaf 41 weken is de kans op een keizersnede minder...
Ik ben nu namelijk meer bang voor de pijn in mijn bovenbuik dan voor de bevalling. Dus ik ben het echt zat!

Succes met de laatste loodjes!

Hey dames,

ik ben nu ook 40+5 en ik wil dat het NU eindelijk gaat gebeuren.
De buikpijn ben ik nu meer dan zat en ik wil gewoon ons kleintje
eindelijk vasthouden.
Ik wandel en wandel en wandel...... maar tot nu toe nog geen succes
gehad.

Pffff....... wat kan dat wachten lang duren.
Ik zal voor ons duimen dat onze kleine (b)engeltjes niet nog veel
langer willen blijven zitten.

Liefs,
Linda

Hé dames

ik begrijp jullie helemaal, bij ons is Janneke geboren met 40+6wkn.
wat heb ik die laatste weken vervloekt en ben ik op de uitgetelde datum chagie geweest.
bij mij is het uiteindelijk uitgelopen in een keizersnee omdat Janneke niet in het bekken bleef maar telkens terug omhoog ging. (alleen tijdens de wee daalde ze compleet in en had ik het gevoel dat ik kon persen maar de ontsluiting zette niet meer door)

heel veel sterkte aan alle dames die nog moeten bevallen en een ectra hart onder de riem/zwangerschapsbroek aan de dames die over de uitteldatum gaan want ik weet precies hoe het voelt en je wilt gewoon je kind. bij mij heeft denk ik het inwendig onderzoek in het ziekenhuis de boel in werking gezet. bij de verloskundige deden ze ook inwendig onderzoek maar dat deed geen pijn, in het ziekenhuis voelde  ik het heeeeeeel duidelijk en deed het ook wel een beetje pijn, ergens heb ik het idee dat de arts in het ziekenhuis me heeft gestript terwijl ze zei dat ze dat niet deed.....
(sex, ananashart, bitter lemon ed hebben bij mij in elk geval geen invloed gehad denk ik.....al heb ik wel in de nacht van woensdag op donderdag sex gehad en heb ik op woensdag ook ananashart gegeten bedenk ik me net hahahaha)

succes in elk geval

Veronique

Gelukkig maar dat het herkenbaar is! Ik ben onuitstaanbaar de laatste dagen.... Ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aanmoet, mn hele lijf doet pijn, voel me een olifant en wil dat de baby komt en tegelijkertijd maak ik me zorgen over wat ik allemaal nog moet doen liefst vóórdat de baby komt... terwijl er niks uit mn handen komt.
Ik heb deze week ineens al twee keer ruzie gehad met mn vriend (terwijl we mijn hele zwangerschap bijna geen één keer ruzie hebben gehad), en ik kan ineens janken om alles..... zucht. Loop letterlijk met mn ziel onder mn arm.....
Snik, waar komt dit gevoel nou toch vandaan?

Die laatste loodjes zijn ineens kilootjes geworden....

hallo,

hier nog 1. ben morgen 41 weken en ben het zo ontzettend beu. Ik weet niet eens meer wat ik met mezelf aan moet. Ben chagerijnig, moe, alles doet pijn, ben het beu dat ik niks meer kan, pff.   Zelfs mijn vriend is mij beu...(sorry hoor ff klagen)

Morgen om 11.10 heb ik een afspraak bij de vk en word ik gestript, hopelijk dat dat wat opleverd.

succes iedereen en voor de gene die al bevallen zijn, gefeliciteerd en geniet van jullie kraamtijd.

kus an

Wat een toestand he, het wil wat die laatste loodjes.............en dan zijn het bij jullie echt de laatste loodjes..................ik ben net 38 weken...................dus het kan nog een maand duren.
Zat er vandaag ook helemaal doorheen, iedereen zei dat ik de 40 weken niet ging halen, nou, volgens mij gaat dat wel gebeuren. Tuurlijk, dat duurt ook nog 2 weken maar er gebeurd werkelijk helemaal niets..................
Ben er zo gigantisch klaar mee...........mijn mannetje heeft het zwaar te verduren vandaag, heeft me maar lekker mee naar buiten genomen, iets ondernemen om de zinnen te verzetten..............zucht...............

Tja, vandaag was mijn uitgerekende datum en deze is tot nu toe gewoon aan ons voorbij gegaan.
Met ons zoontje was, bijna 4 jaar geleden, de bevalling 1 dag na uitgerekende datum. Dus wie weet gaat het vannacht rommelen...

Terug
Bovenaan