Opwek poging(en)!

Ook ik herken mijzelf in die verhalen van de telefoongesprekken. Het enige pluspunt is wel, dat als je iemand niet te pakken krijgt, wel gauw wordt teruggebeld, ha, ha.
Maar goed, bla, bla, het is natuurlijk wel vervelend dat dat nu net gebeurd. Ik had 2 weken terug het idee dat mijn dochter de waterpokken had, gelukkig was dit niet zo, want ook daar zit je niet op te wachten.
Ik hoop dat het voor je goed afkomt.

Op dit moment ben ik de enigste van de pufclub die aan het overlopen is. De rest is allemaal te vroeg bevallen, grrrrr! Ik ben nog over, samen met 1tje die de 28ste uit is gerekend. Zul je zien, bevalt die ook nog eerder dan mij. Balen, maar je kan er toch niets aan doen.
Hopelijk word  ik a.s. vrijdag ingeleid en kan ik ook ons wondertje aanschouwen.

Iedereen sterkte met de laatste loodjes en de bevalling!

Gr. Mamajo.

haha, ik moet wel lachen om jullie reakties... maar het is inderdaad niet leuk als je zo aan het wachten bent..
bij mij kwam het 3 weken te vroeg (daar was ik op zich wel blij mee) maar het is ook niet alles want Janneke is heel schrikkerig en overstrekt zich heel erg. Dit kan door vroeggeboorte komen.

Nou meiden, succes hoor met de laatste loodjes.

Hoi meiden,

Allemaal veel sterkte nog! Ik kan me voorstellen dat jullie het helemaal hebben gehad. Maar ik weet niet uit ervaring hoe het voelt. Onze beide zoontjes zijn geboren met 39+1 wk. Hopelijk laten jullie kindjes niet al te lang meer op zich wachten.

Een ander voordeel, dan de reeds genoemde, van overtijd gaan is dat de darmpjes van jullie kindjes verder gerijpt zijn en ze dus over het algemeen minder last van darmkrampjes zullen hebben. Want ik kan je zeggen dat het niet leuk is als je kindje veel last van darmkrampjes heeft. Onze oudste had er heel veel last van en Stef heeft er ook last van, maar gelukkig minder als zijn grote broer had.

Groetjes,
Susan

Ik ben nu 40 weken en 4 dagen zwanger, en vraag me af: Wanneer komt 'ie nou?!

Ik heb hem al beloofd dat we heel veel leuke dingen gaan doen.. Heel veel gaan knuffelen, liedjes zingen, zwemmen, reizen, knutselen, wandelen.... Dat hij heeeel veeel mooie en bijzondere mensen gaat ontmoeten en dat hij heeeeeeeel veeeeeeel liefde zal gaan ontvangen...

Maar hij laat zich niet verleiden!

Ik ben zo benieuwd naar mijn baby en had nooit gedacht daqt hij zo lang zou blijven zitten.

Heb elke dag wel het gevoel: en nu komt ie (buikpijn, bandenpijn...etc.)

Wie wachten er nog meer??

Veel groeten,

Katjart

Terug
Bovenaan