Nou ja, ik kan alleen maar beamen wat de anderen hier schrijven: de Hema. Prima zw.schapsondergoed. Ik draag strings omdat ik ook wat stevigere benen heb en hiermee heb ik daar geen last van. Ik heb wel bij mijn eerste zwangerschap een stapel zwangerschapsondergoed bij de Zeeman gekocht. Die zitten ook heerlijk maar zijn echt van die dingen voor thuis. Deze zijn straks dan ook voor na de bevalling.
Toevallig afgelopen zaterdag een onderbroek bij de Hunkemoller gekocht omdat ik niet in de buurt van de Hema was. Deze zitten ook prima. Zitten wel aardig strak rond de benen maar blijven verder prima zitten. Hunkemoller is alleen wat duurder.
De bh's heb ik ook bij de Hema gehaald de vorige keer. Ik heb op een gegeven moment wel wat leukere gekocht bij de Hunkemoller (is psychisch hahaha).
Succes!
Groetjes,
Rosanne
mama van Quentin en 24 wk zwanger van de 2e
Toevallig afgelopen zaterdag een onderbroek bij de Hunkemoller gekocht omdat ik niet in de buurt van de Hema was. Deze zitten ook prima. Zitten wel aardig strak rond de benen maar blijven verder prima zitten. Hunkemoller is alleen wat duurder.
De bh's heb ik ook bij de Hema gehaald de vorige keer. Ik heb op een gegeven moment wel wat leukere gekocht bij de Hunkemoller (is psychisch hahaha).
Succes!
Groetjes,
Rosanne
mama van Quentin en 24 wk zwanger van de 2e