OPZOEK naar de perfecte Onderbroek!

Nou ja, ik kan alleen maar beamen wat de anderen hier schrijven: de Hema. Prima zw.schapsondergoed. Ik draag  strings omdat ik ook wat stevigere benen heb en hiermee heb ik daar geen last van. Ik heb wel bij mijn eerste zwangerschap een stapel zwangerschapsondergoed bij de Zeeman gekocht. Die zitten ook heerlijk maar zijn echt van die dingen voor thuis. Deze zijn straks dan ook voor na de bevalling.

Toevallig afgelopen zaterdag een onderbroek bij de Hunkemoller   gekocht omdat ik niet in de buurt van de Hema was. Deze zitten ook prima. Zitten wel aardig strak rond de benen maar blijven verder prima zitten. Hunkemoller is alleen wat duurder.

De bh's heb ik ook bij de Hema gehaald de vorige keer. Ik heb op een gegeven moment wel wat  leukere gekocht bij de Hunkemoller (is psychisch hahaha).

Succes!

Groetjes,
Rosanne
mama van Quentin en 24 wk zwanger van de 2e  

he de HEMA daar ha dik nog helemaal niet aan gedacht. ook maar eens shoppen daar. ik heb er nu een paar van Noppies. Prima ondergoed. Heb strings en 1 boxer. Maar die zijn allemaal helaas wel wat prijziger. maar ze zitten heerlijk!

hoi allemaal!
ik ben nieuw hier..Heb vorig jaar altijd op het zwanger forum gezeten
En kom nu eens meepraten  bij de toekomstige moedertjes die net zo ver zijn als mij!

Wat fijn dat jullie met de zelfde probleempjes kampen..Ik ben over het algemeen helemaal niet veel bijgekomen, maar die onderbroeken en strings snijden de hele dag in mijn vel!!

IK heb 1 lievelings onderbroekje nu.. Het is een 'onzichtbare boxershortje" uit de hunkemoller!! zaaaaalig, geen naden, gemaakt uit een zeer rekbare stof, met nog wat kant aan de pijpen ook..dus best nog wel sexy !  Het enige ondergoed waarbij ik het gevoel heb helemaal niets aan te hebben..

Ik ga er binnenkort een hele boel halen, want nu is het telkens lang wachten als het weer eens in de was ligt

Ziezo , veel succes nog allemaal!!!!

Liefs
niunia

Ik ben al lang bevallen (afgelopen mei pas hoor hihi). Ik vond dat de onderbroeken van Hema snel achteruit gaan. Stof laat los van de elastiekrand.
Prenatal heeft van het eigenmerk perfeste onderbroeken en strings, die goed blijven en niet afzakken. Na de bevalling zijn deze ook nog te gebruiken voor grote kraamverbanden.

groetjes Mariska

ik heb ook ondergoed van de HEMA.
maar heb ook een paar van Livera.
en die hebben een voorgevormd ''buikje'' met een klein beetje een steunbandje eronder voor een beetje extra support.
zitten erg lekker,alleen als je een inlegkruisje of een verbandje gebruikt valt het een beetje tegen want dat plakt op een of andere manier niet en laat steeds los als je naar het toilet moet.

Hoi hoi!!

Ik zat ook met mijn ondergoed en toen zag ik dit topic staan, ben gelijk naar de HEMA
gereden en JA ik vind het ook super zitten!!

Haha, ik heb voor de string gekozen, maar echt sexy is het niet he!!

Maar het zit heerlijk.....................

Groetjes Patricia

Hoi hoi!

Ook ik ben een fan van de Hema onderbroek en bh. Normaal draag ik altijd een bh met beugels maar die van de hema (zonder beugels, volgens mij hebben ze niet met) zit prima. Was laatst bij de Mis Etam, zag dat ze daar ook zwangerschaps ondergoed verkopen. Weet niet hoe duur, iemand ervaring mee?

Groetjes Leentje

Terug
Bovenaan