OPZOEK naar de perfecte Onderbroek!

Heb alles bij de Livera weg. Bavalt me heel goed, en blijft ook erg goed. Enige nadeel is dat ze zo prijzig zijn, maar ja, met sommige dingen heb ik nu bijna twee zwangerschappen gedaan. En da's het dan ook wel weer waard. Trouwens mijn zwangerschaps bh's zijn goedkoper als mijn "gewone". ( cupje E of F), dus ook dat valt me dan weer mee.....

Maar ik zie wel uit naar de "leuke" dingen die ik straks weer kan dragen en kopen! Vind ze toch wel erg saai.....

Liefs Hilma

Ik reageer ff op de vraag van Leentje over de miss etan onderbroeken. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik deze gekocht en ik vind ze geweldig zitten. Ze komen lekker hoog wat aan het eind van de zwangerschap wel lekker zit. Hoe duur ze zijn weet ik niet meer maar weet wel dat ze niet enorm duur waren.
En ook na de bevallig heb ik ze nog veel gedragen met de kraamverband erin.
En ik zie ook nog weinig slijtage dus kan ze nu weer opnieuw aan.

Succes iedereen met jullie zwangerschap en natuurlijk de keuze van jullie onderbroeken ;-)

Dag allemaal!

Goh ik was al weer een tijdje niet op site geweest, wat een reacties zeg! haha...

Dus ik ben in ieder geval niet de enige met dit probleem. Ik heb laatst een paar zwarte Mady onderbroeken gekocht bij de zeeman, spot goedkoop, en zitten tot nu toe redelijk. Ik heb maat xxl gekozen, maar zit nu eigenlijk al ietsipietsie te strak, misschien dan toch maar naar de hema of lievera, of miss Etam of...

Maar je betaald zo dikke 10euro voor een onderbroek of niet, behalve dan die van de Hema. Ik heb daar een half jaartje terug ook een zw.sch.bh gekocht, maar die zat mij niet meer lekker, nadat ik een bh had gekocht bij een babyspeciaalzaak in Hardenberg van het merk ANITA, echt fantastisch! Je hebt er geloof ik ook een website van www.anita.com echt wel een aanrader voor als je nog opzoek bent, een soort elastische bh, was wel 34,95 maar zeker de moeite waard, heb direct een 2e gekocht! 2 bh's voor 70euro, mn man vond het maar nix (de prijs), maar ik ben er dolblij mee!

Trouwens, nog even iets anders, die bh's zitten perfect, maar de bikini topjes zijn bij mij ook echt een ramp. Doordat ik nu een paar cupjes ben gegroeid, zitten die topjes echt voor geen meter! Nu draag ik maar een bikinibroekje, met een bijpassend hempje in het water, maar dat zwiebert alle kanten op! Ook niet ideaal dus. Iemand tips???

Liefs José en bedankt voor al jullie reaties!!!
25 wk 1dag zwanger

Terug
Bovenaan