Oranjeeeeee!!!

Hey Fred, Nien en alle anderen,

En, zijn jullie allemaal al in "öranje" stemming!!!
Ik heb er echt zin in om de wedstrijd te kijken!
Ik heb net nog even het laatste stukje gelezen, moest wel lachen om dat stukje "Met de billen omhoog na het vrijen"
Ik ga altijd na het vrijen na het toilet.
Schijnt ook goed te zijn ter voorkoming van een blaasontstekeing.
Die zaadcellen worden met zo,n kracht naar binnen "geslingerd" dus dat zit echt wel goed hoor.
Ik las laatst ergens met hoeveel snelheid [km/u] een zaadlosing gaat, dat wil je niet weten......hihi.
Ik weet het niet meer maar heb het echt gelezen.
Nien, ik denk inderdaad dat je te vroeg heb getest.
Fred, even enzame nachten voor jouw.
Maar, het positieve is als hij weer thuiskomt hebben jullie elkaar zo gemist dat je dubbel zoveel zin hebt.
Dus dat zit wel goed met jouw ei volgende week.
Het klussen staat hier op een heeeeel laag pitje. [maandag voor het laatst..oohooh]
Maar.....ik had mijn ei toen toch al gehad denk ik.
Ik was deze week immers niet zo fit[niet echt ziek hoor]
Maar wat keelpijn en moeenz.
Ik voel nu alweer prima hoor!
Ik had vanmorgen een temp van 37.14 en gisteren 37.12.
Ik heb toch de eisprong gehad zou je zeggen?
Ik had van de week soms wel een zeurderig geveol in mijn buik, maar ja kan van alles zijn.
Ik denk dat 5 juli mijn nod is, schiet op...
Nou meiden, heel veel plezier vanavond.
En Nien ik zal ontzettend voor je blijven duimen!

Heel veel liefs, Monique2

Hoi Hoi,
Ja ben ook al echt in de oranje stemming, wat denken jullie, ik denk dat ze doorgaan, winnen met 3-1, optimistisch he!!!!!
Ik heb (denk ik ) 6 juli mijn nod , jij 5 juli, schiet inderdaad alweer op he, spannend hoor, ik wens je heel erg veel succes, ben echt benieuwd, hoop het echt!Succes vanavond , liefs Knuffelbeertje

Heeeeeeeeee meiden,

Even Monique, natuurlijk moet je na het sexen naar het toilet om het schoon te maken.. Haha, ik blijf niet de hele nacht zo liggen hoor.. gadver. Nee, na de sex even een minuut of 2 blijven liggen met een kussen onder je billen schijnt erg goed te zijn en wordt vaak geadviseerd aan vrouwen bij wie het zwanger worden niet echt wil lukken. Ik weet het, het klinkt raar maar ik heb er al veel succesverhalen over gehoord. Dus na de sex, even met je billen de lucht in en na een minuut of 2/3 de boel even schoonmaken. Zijn toch weer een zaadje of 1000 extra die richting de eitjes zwemmen..... ;-)

Wat een avond gisteravond. Mijn god, wat een spanning!! Nienepien, zie dat je na het werk nog even op het forum je hart hebt gelucht, nou ik heb voor je gejuichd hoor!!!
Woensdag (denk ik??) de halve finale... dan zit ik zeker weer voor de buis!!!

Ik dacht trouwens dat het vandaag lekker weer zou worden. Hier in Almere is het helemaal bewolkt.... Ik hoop dat het droog blijft want ik wil vandaag in de voortuin aan het werk (moet toch iets doen nu mijn mannetje weg is). Robin zit trouwens in Griekenland en heeft echt perfect weer... jaloers!!!

Monique, had je nou nog varens gezien?? Of heb je alleen getemperatuurd? Even belangrijk voor mij want als je geen varens hebt gezien, ga ik toch weer aan de ovulatietesten. Heb ze trouwens al besteld (van Romed ofzoiets). Van dat merk heb ik ook de zwangerschapstesten besteld... wat scheelt dat zeg?!!! Goede tip Monique!!

Nienepien, hoe voel je je? Spannend he? Wanneer ga je testen? Wacht je nog even tot na je nod?

Monique, jouw nod schiet ook al op zeg!!! Houd ons op de hoogte van je kwaaltjes.

Ik sukkel er een beetje achteraan. Ik heb mijn eisprong (als ik mijn oude cyclus weer heb tenminste) volgend weekend en dan is 18 juli mijn nod. Heeee, ik bedenk me net dat als ik niet zwanger ben dat ik dan de eisprong erop (weekend van 22 juli) met mijn zus 4 dagen in Florence zit... Dat is balen!!! Hopelijk lukt het dus deze maand want die maand erop zou ik mijn eisprong gaan missen...

Nou meiden, ik ga weer eens in en rond het huis klussen.

Kus F.

Heyyyyyy,

Wauw, de halve finale!
Woensdag weer voor de buis.
Wat was het een spannende wedstrijd he!
Fred, even jouw vraag, ik heb deze periode geen varenstructuur gezien.
Best vreemd eigenlijk.
Wat denken jullie, sinds vorige week is mijn temp. boven de 37.
Dan heb ik toch mijn ei gehad?
Of kun je ook zonder een ei gehad te hebben een blijvende temp. verhoging hebben?
Ik ga er maar vanuit dat ik hem gehad heb.
Trouwens, wel lekker een paar dagen naar Florence.
Wij hebben in sept. vakantie en zijn al druk op internet wezen kijken voor iets leuks.
Het is ons duidelijk dat we niet te lang meer moeten wachten.
We willen n.l vanuit onze regio vliegen.

Nien, hoe voel je je?
Al signalen gehad wat zou lijken op een zwangerschap.
Jouw nod komt heel dicht bij nu!
Spannend hoor!

Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Heel raar dat je geen varens hebt gezien!!! Echt vreemd hoor. Zelf ben ik helemaal niet thuis in het temperaturen maar ik hoor wel vaak dat je na je eisprong een verhoging moet hebben, dat heb je ook dus je zou denken dat je je eisprong al hebt gehad. Wel rot, want nu heb je nog niet echt zekerheid over wanneer je nod is. Gebruik je de maybe baby nog wel elke morgen? Ik ga 'm ook gebruiken vanaf dinsdag (heb 'm tijdens mijn ongi niet gebruikt). Ik heb dus ook romed ovulatietesten besteld maar die heb ik nog niet binnen voor het weekend dus ik ga gewoon zorgen dat we om de dag klussen dan kunnen we de ei niet missen als het goed is.
Ik heb mijn agenda er nog even op nageslagen maar ik heb gelukkig niet mijn eisprong als ik in Florence zit maar die week erop.. pffff, dat komt mooi uit!!!
Monique, weet je al waar je ongeveer naartoe wilt gaan? Normaal gesproken gaan wij ook laat in het seizoen maar dit jaar was het dus een vroege vakantie i.v.m. het trouwen. Het is heerlijk om op vakantie te gaan als iedereen al is geweest he?!
Met mijn zus ga ik dus een paar dagen naar Florence. Mijn zus is sinds een jaar gescheiden en wil liever niet alleen op vakantie dus ga ik lekker een paar dagen met haar ertussen uit. Heb er wel echt zin in hoor.
Nienepien, ga jij nog op vakantie?

Het was inderdaad een spannende wedstrijd he gisteren? Ik zat op het puntje van mijn stoel en mijn vriendin en ik hebben de hele flat van haar bij elkaar gegild (er wonen voornamelijk oudjes bij haar in de flat dus die zullen wel helemaal gek van ons geworden zijn!!).

Nou meiden, fijne avond. Ik ben morgenavond weer even op het net.

Kus F.

Halloha!!!!

Had ik net een heel verhaal zitten typen is alles weg! Bah, maar met goeie moet begin ik maar weer overnieuw!

Monique, jou nod is ook al snel hoor! Het is zo 5 juli! Morgen is mijn officiele nod, maar we hebben afgesproken om het zo lang mogelijk uit te stellen.
En dat is moeilijker voor mij als voor Sander!

Op dit moment kan ik niet echt zeggen of ik kwalen heb, heb het erg druk gehad en ben nu moe van het werken en bij vrienden langs gaan! Daarbij komt nog dat ik de hele nacht niet heb kunnen slapen doordat ze zo'n herrie maakte op straat! Vind het erg leuk dat ze in de halve finale zitten, maar bewaar je herrie voor als ze kampioen zijn!

Fred, nog in je tuintje kunnen werken?

Hou het nu maar even kort, want ben het typen zat, en dat terwijl ik eerst zo'n leuk verhaaltje had!

Morgen volgt er meer!!!

Liefs Nienepien

Goeiemorgen meiden,

Zo heb nu even iets meer energie om gezellig te zijn! Lag gisteren erg vroeg op bed! En voel me nu stukken meer uit gerust.
Vandaag is het de dag, zou het wel, zou het niet..........

Voel eigenlijk niks dat zou wijzen op een komende ongi of een zwangerschap. Wel leeek mijn baarmoedermond lager te zitten als de dagen ervoor. Hij was nog wel gesloten.
Vind het wel heel erg spannend en zit natuurlijk direct weer te twijfelen of ik een zwangerschaps test zou halen. Maar denk niet dat ik het doe, ik moet sterk zijn en me aan mijn afspraak houden.

Op het moment kan ik niks op mijn buik verdragen. Kan niet op mijn buik slapen en gisteren ging Sander erop liggen en dat voelde niet bepaald prettig. Maar ik ben zo'n type die haar eigen kwalen gaat verzinnen, dus hecht er niet te veel waarde aan...........hihihihi

Gisteren had ik na mijn werk nog een doopdienst, van het dochtertje van onze beste vrienden. Was wel heel erg ontroerend en dat zijn ook de momenten dat ik het erg moeilijk heb.

Mijn ouders nemen ons in januari een weekje mee skien (ze zijn dan 30 jaar getrouwd) ik hoop toch zo dat ik dan niet meer kan skien. Terwijl ik er dol op ben! Maar zit nu veel te ver voor uit te denken. Hebben jullie daar ook last van? Of ben ik de enige gek?

Nou, ga het huishouden maar weer verder doen, want is hier echt een puinhoop! Bah......en ik ben er niet dol op!

Tot snel dames!

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan