Oranjeeeeee!!!

Hi,

Dat komt me bekend voor Nien, dat vooruit denken.
Ik "laat" en plan de dingen anders want stel je voor.

Ik heb nog wel nieuws!
Vanmorgen was mijn temp. ineens wat lager [36.87]
En ik had vanmorgen een beetje d.bruine afsch. en een druppel bloed.
Ik vrees voor een ongi.
Op zich wel vroeg, precies 5 weken na mijn miskraam.
Wat wel gek is is dat ik sinds vorige week een verhoging heb.
Normaal heb je toch +-
14 dgn verh. en dan je ongi.
ik heb nog een kansje dat het de innesteling is, was devorige keer n.l ook zo.
En anders heb ik w.s geen ei gehad, ik had n.l ook niks op de maybe.

Nien, voor jouw blijft het ook spannend zeg!
Fred, we zijn toevallig gisteren aan het vakantie-speuren geweest.
Mijn man is nu net naar het reisbureau on onze optie te bevestigen.
We gaan 8 sept. voor 15 dgn naar Gran Canaria [playa del Ingles]
Zijn we zeker van mooi weer.
Is Robin voor zijn werk naar Griekenland?
Wel lekker.

Nou meiden tot gauw!

Liefs, Monique2

Hoi Moniqe,

Zeker vreemd die bruine rommel. Volgens mij heb je inderdaad altijd 14 dagen tussen je ei en je ongi.
Hoop natuurlijk heel hard dat het geen ongi blijkt te zijn. Wat denk/voel je zelf?
Bij mij nog niet veel nieuws, heb nog steeds de zelfde krampen als die ik al 2 weken heb en geloof eigenlijk niet zo dat het raak is.
Ohhhh.........heerlijk in Griekenland! Moet zeggen dat het mijn favoriete vakantie land is! En als de Nederlanders af vallen met voetbal ik zeker voor de Griekse goden ben!!!

Groetjes Nienepien

Hoi meiden,

Monique.... een druppel bloed?? Ik zou dan ook meteen denken aan een innestelingsbloeding. Moet wel zeggen dat ik ook 5 weken na de miskraam 2x een druppel bloed ben verloren en vlak daarna had ik dus mijn eisprong (daar kwam ik alleen te laat achter). Ik ben heel nieuwschierig of je nu je eisprong nog krijgt, je ongi op gang komt..... of.... dat het een innestelingsbloeding was.... Hoe voel je je verder?

Nienepien, vandaag je nod en ik vind het zo knap dat je nog niet gaat testen! Hoe lang houd je dat vol? Heb je je een datum voorgenomen dat je gaat testen? Echt heel erg spannend voor jou en je man!! Wel goed dat je nuchter porbeert te blijven wat betreft de kwaaltjes.. Ik zou dat niet kunnen vrees ik maar ik zou het wel proberen.

Robin komt vandaag terug uit Griekenland. Met het hele bedrijf zijn ze 3 dagen op personeelsuitje geweest naar Griekenland. Asociaal he?! Ben echt jaloers!! Wel gezellig dat hij weer thuis komt! We hebben ruim 1,5 week niet geklust (was vorige week ongesteld) dus dat wordt ook wel weer eens tijd ;-)
Hij moet dan wel super zaad hebben nu... heb alleen mijn eisprong nog niet haha.

Monique, Gran Canaria ben ik ook geweest ook Playa del Ingles. Het is daar altijd lekker weer dus dat wordt genieten!! Twee weken niet op het forum, dat wordt afzien haha.

Nou meiden, ik spreek jullie snel weer.

Kus F.

Hoi meiden,

Nou als ik kijk naar mijn schoonmaak woeden, zou ik toch denken ongi te worden! En zoveel geduld heb ik niet hoor met testen, ik doe net als of! Loop heel de dag te denken:'zal ik een test halen, zal ik geen test halen".Dus valt eerg tegen.

Leuk dat al die vakanties er weer aankomen. Nog 5 weken werken en dan gaan wij ook de hort op!!! Heb er bere veel zin in!

Is er nog meer gekomen monique, of is het hierbij gebleven? Enne lekker hoor 2 weekjes bakken!!!

Fred, geniet maar lekker van je avondje samen (je weet aar nooit hoe lang dat vsuper zaad in leven blijft ;) Niet gegokt is altijd mis)

Zal is gaan kijken wat ik nog meer kan schoonpoetsen!

-X- Nienepien

Heee,

Nou, inmiddels is er toch wel meer gekomen.
Het zal dus wel mijn ongi zijn.
Ik had zo,n goed gevoel.
Op zich kan het dus wel kloppen dat ik geen varenstructuur heb gezien.
Nu word het eerst weer wachten, heb normaal n.l een langere cyclus [+_ 5 en een halve week]

Leuke personeelsfeestjes hebben ze bij Robin op het werk!
Jammer dat de aanhang niet mee mocht!
Nien, die schoonmaakwoede komt mij bekend voor.
Hopelijk blijft je ongi weg, ik duim in ieder geval voor je!
Ik dacht, nog even op het forum want ik weet niet of het morgen wat word.

Fred, gezellige avond met Robin.....
En Nien SUCCES!!!

Liefs, Monique2

Hoi meiden,

Monique, wat heb jij je ongi alweer snel?! Heb je 2 weken geleden de maybe baby nog niet gebruikt? Dus dat je daarom geen varens zag? Probeer er niet teveel van te balen. Ik denk dat het wel goed is om na een miskraam eerst nog een keer ongesteld te worden. Dan komt je cyclus tenminste weer goed op gang en is de baarmoeder weer even schoon. We gaan gewoon voor deze maand Monique!!!

Nienepien, ik begrijp je zooooooooo goed. Ik zou ook constant in dubio zit. Als je een test thuis hebt dan had je 'm waarschijnlijk allang gedaan maar nu je 'm nog niet thuis hebt kun je er ook niet zomaar naar grijpen. Heb je normaal gesproken vlak voor je ongi een schoonmaakwoede? Ik las trouwens onder het berichtje van Esther dat je verzorgende ig bent? Wat is dat?
Wel lekker dat je zo kunt internetten. Ik doe het liever niet op mijn werk omdat ze dit vaak controleren maar soms is de verleiding te groot en spiek ik toch even snel op het forum (ben echt een forum-junk geworden!!!)...... Mede dankzij jullie haha.

Nienepien, je weet nog niet wanneer je gaat testen? Ik wil ook proberen om een paar dagen tot na mijn nod te testen omdat die teleurstelling van zo'n negatieve test zo groot is.... maar aan de andere kant weet je wel meteen waar je aan toe bent.. moeilijk..
Ik duim in ieder geval hard voor je!!!

Robin blijkt pas om 22.30 uur te landen op Schiphol dus voordat hij thuis is, is het middennacht... en dan ga ik echt niet meer klussen. Dan mag dat superzaad nog een nachtje blijven kweken!!

Wat een personeelsuitje he?! Dat hebben wij nou nooit! Wat ik niet snap is dat het bedrijf waar hij werkt financieel erg slecht gaat. Robin heeft al 2 jaar geen cent loonsverhoging gehad maar ze gaan wel met ik weet niet hoeveel man 3 dagen naar Griekenland... Maar goed, dit maakt wel veel goed natuurlijk. Vorig jaar zijn ze naar Portugal geweest.

Maar even over de sex: zeg maar dat ik dinsdagavond sex heb, dan ga ik vanaf woensdag de maybe baby test doen. Ik heb dan de romed ovulatietesten toch nog niet thuis en ik wil 'm zo wie zo ernaast gaan gebruiken... Hopelijk komen de varens snel!!

Nienepien, (je huis zal wel helemaal spik en span zijn. Lekker is dat he?! Ik ben ook zo'n poetser!!) ik hoop dat je ongi uitblijft!!! Ik kijk elke keer vol spanning op het forum of je misschien zwanger bent... Ik hoop het zo voor je!!

Monique, succes met je ongi (ik was het de eerste 2 dagen heel erg maar daarna zwakte het al snel af).

Tot gauw meiden!!

Kus F.

Zo meiden,

De klus is geklaard, alles glimt en blinkt weer. En de strijk is weer glad.......en het goede nieuws is....nog geen ongi.

Fred, verzorgende ig is Verzorgende Individuele Gezonheidzorg, maar ik heb de functie Eerst Verantwoordelijk Verzorgende. Eigenlijk niks voor mij, maar er zijn niet veel andere die het willen doen.
En ik kan op mijn werk niet internetten hoor, heb 3 daagjes vrij, omdat ik vorige week er 6 heb gewerkt. En nu durfde ze nog te bellen of ik vanavond wou werken. Heb voor het eerst nee gezegd.

Balen dat Robin pas zo laat thuis komt! Sander is ook de hort op, dus we zitten samen alleen thuis!

Monique, in ieder geval wel fijn dat je ongi geen maanden op zich laat wachten. Een collega van mij heeft ook een miskraam gehad en is daarna bijna een jaar niet ongi geweest. Dan baal je helemaal flink. Was ik zelf ook bang voor, maar gelukkig was dit niet het geval!

Ben benieuwd of ik morgen het kopen van een test kan weerstaan. Mijn baarmoeder mond is nog steeds dicht, heb alleen zo'n last van vocht, net of ik in mijn broek plas. Heb ik nog nooit eerder gehad.

Nou, ga maar is kijken of er wat op tv te zien valt.

Groetjes Nienepien

Ps: onze uitjes gaan meestal naar de chinees en die moeten we nog zelf betalen ook! hihi

Hahaha, moet lachen om die laatste zin van je!!! Dat meen je niet?! Moet je dat dan ook nog zelf betalen??? Het is echt erg gesteld in de zorg. En jullie moeten nog wel zo hard werken!! Wat houdt individuele zorg in (wil alles weten haha)?
Ik ga zo maar vast naar boven. Moet nog even een stapel was opvouwen en wil niet te laat in bed liggen. Ga ik lekker vanuit bed nog wat tv kijken. Ik ga wel proberen te slapen maar ik vrees dat ik toch niet kan slapen. Onbewust wacht ik toch tot hij thuis is. Heb mijn mannetje echt gemist. Stom he?! Het is maar zo kort geweest maar ik ben nu zo gewend aan iemand om me heen! Kan me nu niet voorstellen dat ik 3,5 jaar op mezelf heb gewoond (voordat ik Robin leerde kennen) en nooit de behoefte had aan een vriend. Nu voel ik me meteen eenzaam als ik langer dan 2 dagen alleen ben!

Nienepien, hoezo voel je je baarmoeder eigenlijk? Voelt je baarmoeder anders aan als je ongesteld moet worden?
Wat een dingen doe je toch als je zwanger wilt worden hihi.

Meiden, slaap lekker en tot gauw!

Kus F.

Terug
Bovenaan