Oranjeeeeee!!!

Hoi meiden,

Voel me of mijn ongi eraan zit te komen, ben zo onwijs moe!!!
Ben benieuwd, vind het allemaal nog steeds erg spannend en weet eigenlijk niet meer wat ik wil. Wel of niet testen.

Verzorgende ig is de 'nieuwe' opleiding voor de 'oude' ziekenverzorgende. Of het beter is weet ik niet, maar alles krijgt eens in de zoveel tijd een nieuwe naam.

Robin weer veilig thuis gekomen?

Enne Monique, veel last van je ongi?
Hoop voor je dat hij snel over is!

Ga zo even lekker shoppen in Rotterdam, kijken of ze nog wat rommeltjes hebben voor in mijn boekenkast, want heb een hele mooie bibliotheek kast alleen geen boeken.

Tot snel Nienepien

Hoi meis,

Het is te hopen dat die moeheid ergens anders vandaan komt.... Maar als je denkt dat je ongi eraan zit te komen dan is het misschien goed om nog een dag of 2 te wachten met testen?? Scheelt je weer een teleurstelling.... maar, als je ongi deze week nou uitblijft ga je wel testen lijkt mij?

Ik hoop in ieder geval dat die ongi uit blijft!!
Monique, hoe is het met jouw ongi? Ben je (nu in het begin) ook zo erg ongesteld? Sterkte ermee in ieder geval!

Nienepien, hoop dat je was mooie boeken kunt vinden. Wat voor een genre boeken ga je kopen?

Fijne avond meiden, X

Hoi meiden,

Het goede nieuws nog steeds niet ongi!!!!!!!!

Klachten;

-af en toe misselijk
-moe
-pijnlijke borsten (sinds vandaag)
-op de meest rare momenten willen eten

Weet niet wat ik er mee moet! En durf niet te testen, probeer tot het weekend te wachten! Moet lukken toch?

Sorry hoor dat ik elk pijntje bij lullie kom vertellen, maar Sander wordt anders gek van me.

Liefs Nienepien

Of zal ik toch morgen testen?

Haha Nienepien, koop gewoon een test en kijk hoe lang je het volhoudt.... Je zou nu toch echt al moeten kunnen testen toch? Heeeeeeeel erg spannend! Je klachten klinken in ieder geval wel veelbelovend. Ik had ook last van pijnlijke borsten weet ik nog....

Volgens mij ben ik net zo nerveus en gespannen als jij voor de uitslag van de test hihi. Erg toch?! Ik gun het je gewoon zo erg!

Mijn mannetje is weer thuis.. heerlijk! Ik heb hem echt gemist. Ik ga lekker vroeg douchen, het grasveld van mijn benen afscheren en lekker klussen met mijn mannetje ;-)
En.... je weet nooit waar het weer goed voor is, 2 minuten met mijn billen de lucht in!!

Fijne avond meiden.... Nienepien, nog leuke boeken gekocht trouwens?

Kus F.

Hi meiden,

Toen ik net wou gaan kijken op het forum dacht ik, misschien hot nieuws van Nien.
Maar je hebt je nog kunnen inhouden om te testen.
Maar we zijn inmiddels 1 dag verder en heb je nu wel getest.
Je verschijnselen lijken wel "goed".
Meid, ik hoop het voor je, echt spannemd hoor!
Zou jij dan 1 van ons als de 3 musketiers zijn die door mag naar het andere forum?
Ik zou het geweldig vinden en ga lekker door met duimen.
Fred, al druk met de maybe in de weer, of misschien al varens gezien.
Ik heb nog alle vertrouwen in dat ding.
Ik heb w.s geen ei gehad en daarom zag ik geen varens.
Volgende week ga ik er gewoon weer mee beginnen.
Ik had eerst nog de twijfels of ik wel echt ongi was maar later kwam er toch iets meer.
Ik moet wel zeggen dat het niet een heftige menstruatie is.
Veel minder dan normaal.
Nu maar hopen dat het volgende maand lukt.

Vanavond word het in ieder geval een spannende avond!
[nee dat niet.....maar VOETBAL hihi]
Ben benieuwd of ze door mogen naar de halve finale.

nou meiden tot gauw!!
En jullie allebei succes!

liefs, monique

Hoi Monique, goed weer wat van je te horen!! Ik heb de maybe baby vanmorgen weer voor het eerst gebruikt.. helaas geen varens te zien (kan ook helemaal niet 1,5 week na mijn ongi maar mevrouw is ongeduldig hihi). Ik blijf dat nu elke morgen gebruiken tot ik varens ontdek! Maar Monique, als je ongesteld geworden bent dan houdt dat toch zo wie zo in dat je ook een eisprong hebt gehad? Het een gaat toch niet zonder het ander? Ik weet het niet hoor, voor hetzelfde geld zit ik er helemaal naast maar dat dacht ik altijd. Monique, je hebt nu toch 1 eileider? Is het dan zo dat je steeds 1 eisprong overslaat? Omdat normaal eerst links een eitje vrijkomt en die maand erop rechts etc.
Ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik het vraag maar ik vroeg me dat ineens af.
Wel lekker dat je niet zo zwaar ongesteld bent! Na Nienepien, volgen wij haar gewoon naar het zwanger forum!! We blijven positief denken.

Nienepien, hoe is het nu met jou? Het testen nog kunnen weerstaan?????????
Ben zo ontzettend nieuwschierig!!

Meiden, veel plezier vanavond met voetbal!! Dat wordt stressen!!

Kus F.

Nou meiden heb getest en hardstikke negatief! Bah..........ben er helemaal van uit mijn doen. Wat nu....
Weer een elle lange cycles waarschijnlijk waar ik niks mee kan, bah.........en een huisarts die het probleem niet ziet.

Zou ik het me dan toch allemaal in beelden?
Of er te veel mee bezig zijn?

KOM MAAR ONGI, IK BEN ER KLAAR VOOR!!!!!!!!!!!!!

Gatsie, ben gelijk hardstikke sjago.

Lieve Nienepien,

Vind het echt klote voor je!!! Wel goed dat je toch maar hebt getest, anders loop je je nog dagen gek te maken. Ik weet niet wat het is maar ik heb ook zeker vaak het gevoel dat mijn lichaam me na de miskraam echt voor de gek houdt. Ik heb een paar keer zo sterk gedacht dat ik zwanger was en dan is het zo teleurstellend om weer een negatieve test te krijgen!! Je blijft stiekem toch de hoop houden dat je alsnog te vroeg hebt getest he? Ik begrijp echt hoe je je nu moet voelen. Morgen zie je het allemaal vast al wat positiever is, dan ga je weer voor je volgende cyclus maar nu is het even flink balen! Logisch!
Heb je wel het gevoel dat je ongesteld moet worden?? Had je nou je eisprong 2 weken geleden gevoeld?

Ik hoop natuurlijk dat je ongi toch uitblijft en je te vroeg hebt getest of anders, als het echt niet zo mag zijn deze maand, dat je ongi snel komt want die onzekerheid is vreselijk!!

Sterkte lieverd!

X F.

Terug
Bovenaan