Oud & Nieuw

Zelf breng ik mijn dochter naar mijn ouders, ik heb mijn handen dan zeker weten vrij en kan gaan en staan waar ik wil, en opa en oma zijn er blij mee want die vinden opassen erg leuk. Maar als ze thuis was geweest had ze hier natuurlijk ook gewoon geslapen, en word zij niet wakker gemaakt. Ze moet groeien?

Uhhhh slapen natuurlijk!!! Wat heeft een baby daar nou aan? Ook mijn dochter van 2 jaar laat ik gewoon slapen!! Ze snappen er nog niks van en zijn helemaal uit hun nachtrust als je ze wakker maakt.

Wij maken ons zoontje van 2 wel wakker , gaan naar vrienden en vinden het gezellig als hij er bij is. Vind het waarschijnlijk ook heel interessant :) na het vuurwerk gaan we naar huis en slaapt hij prima verder. Is misschien ook per kind verschillend.
afgelopen 2 jaar sliep hij ook gewoon en bleven we thuis.
doe waar je je zelf goed bij voelt :)

Hier wordt al aardig vuurwerk afgestoken, en ons meisje van bijna 11 weken ligt inmiddels in haar bedje te slapen. Haar wiegje staat op onze slaapkamer op zolder, daar ligt ze dus nu (in haar ledikant slaapt ze overdag, maar dat lukt nog niet altijd even goed). 

ze ligt precies in de meest gehorige kamer, de babyfoon slaat zelfs aan bij knallen die we in de woonkamer niet horen. Het voelt niet heel fijn dat ze zo gehorig ligt, maar ze slaapt gewoon, ik heb er meer moeite mee. En we laten haar net als andere nachten slapen tot ze wakker wordt voor de nachtvoeding (meestal tussen 1 en 2)...

Terug
Bovenaan