Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik laat onze zoon lekker slapen (14 maanden) . We hebben vanavond even naar het vuurwerk gekeken samen en hij vond het prachtig. Mocht hij nou wakker worden, dan haal ik hem er wel even uit.
We horen hier al de hele avond knallen door de babyfoon, maar meneer slaapt gewoon.
Ik laat onze zoon lekker slapen (14 maanden) . We hebben vanavond even naar het vuurwerk gekeken samen en hij vond het prachtig. Mocht hij nou wakker worden, dan haal ik hem er wel even uit.
We horen hier al de hele avond knallen door de babyfoon, maar meneer slaapt gewoon.
Gek hè hoe een baby gewoon doorslaapt ondanks de knallen! Onze zoon slaapt op de bovenste verdieping ( sinds 2 nachten , 6 mnd) en hij heeft gewoon doorgeslapen! 1x gezien via videofoon dat hij wakker werd,van een hele luide knal, even rondkeek en weer verdersliep! Hoe ze dat doen? En wij altijd maar stil doen als hij ligt te slapen?! Heel bijzonder? gelukkig 2020 allemaal!