nu ik zwanger ben van de 2e, moesten wij natuurlijk ook een keuze maken. waar gaat mn dochtertje naar toe? ik wilde haar t liefst zo dicht bij mogenlijk hebben, maar haar niet helemaal bij de bevalling hebben. ( al dat bloed en alles wil ik haar niet mee geven) nu moet ik zeggen dat mijn dochtertje nog wel een stukje jonger is. ze is ruim 2 als ik ga bevallen. maar op 4 jarige leeftijd zou ik t oo kniet doen.
ga je goed met je buren om?
of wonen ouders/familie/vrienden heel dicht bij je?
vraag dan of je dochtertje daarheen mag. en zodra jij bent bevallen (en de troep is opgeruimd) kan je dochtertje gelijk haar broertje/zusje zien.
dit doen wij wel met onze dochter.
en als ik savonds na 7 uur ga bevallen, en nathalia ligt in bed, dan komt mn moeder hierheen.
mocht nathalia dan wakker worden, vangt mn moeer nathalia beneden op, terwijl ik boven ga bevallen.
(ik ben absoluut niet van het schreeuwen, schiet je naar mijn mening niks mee op, dus beneden zal nathalia er niks van mee krijgen)
stiekem hoop ik dat ik savonds of snachts ga bevallen.
dan is nathalia toch bij me, ook al is het niet i ndezelfde kamer, en mn moeder is dan ook weer een beetje bij de bevalling.
succes met je keuze!
groetjes, dominique