"Oudere" zwangeren? 40+

Gelukkig ben ik dus niet de enige hahahaha fijn al die kwaaltjes
Maar goed we weten waar we het voor doen!!!

Ben wel echt blij als t woensdag 13.45 u is hoor. Ga stuk van de spanning.

Hoe gaat het met iedereen??

Wij nu 11 weken en gister een hele mooie echo gehad.
Klachten nemen langzaamaan wat af behalve het moe zijn..... dat is er nog de hele dag :-(
Maar bovenal proberen te genieten van het zwanger zijn!

Wel spanning voor de nipt test...... doen jullie die ook? Of gedaan?

Hoi,
Ik ben vandaag 15 weken. De termijnecho zag er goed uit. Wel weer een paar dagen vooruit gezet en is de uitgerekende datum 9-7-2021. Ik heb de nipt-test met nevenbevindingen al gedaan en deze liet geen afwijkingen zien. Dat was een hele opluchting. Met de kwaaltjes gaat het een stuk beter, wel blijvende gevoelige borsten. 27-1 weer voor controle vk en 13-2 de 20 weken echo. Inmiddels hebben we het een aantal mensen verteld.

Ik ben vorige week vrijdag bevallen van onze dochter Sanne. Het gaat allemaal goed hier, we hebben al een aardig ritme te pakken. De bevalling en de kraamweek waren veel minder zwaar dan de vorige keer dus dat was super fijn. Ik ben al weer aardig fit! 

De nipt hebben wij ook gedaan (met nevenbevindingen). 

Ik blijf hier af en toe even spieken hoe het met iedereen gaat!

@Tulipaa van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sanne! En wat super zeg dat het zo goed met je gaat!!!! Wauw!!!
Lekker aan het genieten dus ❤

Hoe ging de bevalling?

@manonhakvoort. Nee wij weten nog niet wat het geslacht is. We willen het wel weten maar ik wil aan de vk vragen of zij dit kunnen zien of bij de 20 weken echo willen kijken. Voor de termijnecho en 20 weken echo moeten wij naar het echocentrum. Hier hebben ze betere echo apparatuur. We moeten nog even geduld hebben.

Hi, ik heb 3 kids uit een eerdere relatie  en wordt dit jaar 41. Ik heb vorig jaar bij 3 mnd een miskraam gehad.. en ben nu net zwanger. Durf nog niet optimaal blij te zijn door de vorige keer.. maar ben er verder wel rustig onder..

Terug
Bovenaan