over 2 weken weer terug naar het ziekenhuis!

hoi meiden,

ik zal me even voorstellen,ik ben 27 jaar en 8 jaar samen met mijn vriend.
alweer bijna 17 maanden bezig voor ons eerste wondertje.
na 12 rondes was het raak maar dit is misgegaan met 7/8 weken,dus afgelopen januari heb ik een miskraam gehad,we waren net voor ronde 12 in het ziekenhuis beland voor onderzoeken en alles bleek goed te zijn bij ons en daarna testte ik positief! dus nu kan ik over 2 weken weer terecht in het ziekenhuis omdat ik het emotioneel heel zwaar vind.
ik ben de laatste maanden ook elke x een dag of 10 ongesteld dus dat is ook niet echt fijn,ik hoop dat ze ons verder kunnen helpen.

groetjes mier

Hey Mier,
Ja, het is echt zwaar he? Wat ben je trouwens lang ongesteld, echt vanaf de mk?
Ik hoop echt dat het maar een klein zetje is dat jullie nodig hebben, misschien een paar hormoontjes ofzo.....

Voor de andere meiden: Ik ben Pink, 27 jaar, in september 2 jaar van de pil en nu sinds begin mei op de wachtlijst voor ICSI. Spannend hoor! Kan echt niet wachten en wil de maanden wel voorbij toveren!

Pink

hey pink,

het wordt steeds moelijker! je zal het zelf wel herkennen...
het duurt nu idd langer dan voor de miskraam,eerst altijd een dag of 4/5 en nu 9/10 dagen dus wel erg lang...
voor jou nog een paar dagen!

xxx mier

dank je lies! ik hoop dat ze ons gewoon verder gaan helpen want wij vinden gewoon dat het te lang allemaal gaat duren... vooral omdat de uitrekendatum in zicht komt!
en die lange tijd dat ik ongesteld ben is niet echt fijn ook omdat ik een korte cyclus heb en het zo kort op elkaar zit.

hoe lang ben jij al bezig?

xxx mier

hj mier,

ik heb af en toe meegelezen met jullie topic op het gewone zwanger worden forum, en wilde je even heel veel succes wensen met alles, het heeft je niet meegezeten allemaa... ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden..

groetjes saskia (24, vanaf april 07 bezig voor ons eerste kindje en sinds deze maand bij de gyn)

hoi saskia,

ik herken je naam ook al,ik lees ook vaak jullie topic!
wel toevallig he dat het bij de anderen waarmee jullie schrijven ook allemaal wat langer duurt! dat was bij ons ook.
dank je wel nog anderhalve week geduld....
hoe gaat het bij jou bij de gyn?

xxx mier

hej mier, o ben dus niet de enige die af en toe 'inbreekt'

wij zijn nog niet veel wijzer geworden van de gyn. inwendig onderzoek en echo wezen niet veel bijzonders uit, behalve een naar achter gekantelde baarmoeder, maar dat was volgens haar geen probleem.
vorige week dinsdag zouden we een samenlevingstest en een follikelmeting krijgen, maar opeens was mn ei al weg (te vroeg gesprongen, of niet verder gerijpt????) samenlevingstest was daarom niet meer betrouwbaar, maar ze zag geen zwemmers meer in mijn baarmoederslijmvlies... (???) terwijl we de vorige avond op verzoek van de gyn wel geklust hebben. veel vraagtekens dus nog.
Vandaag bloed geprikt (chlamydia en progesteron) en manlief morgen een potje vullen. ben benieuwd..

wat hebben jullie al gehad??

Terug
Bovenaan