over 2 weken weer terug naar het ziekenhuis!

Hoi Sassie,

Ik kom hier zo maar even binnen vallen...

Is alleen jouwn man zijn sperma nageken of is er ook een biopt weg genomen uit de (bij)bal?
wij hebben namelijk Icsi+ tese gedaan omdat er ook geen zwemmers uitkwamen..

Groetjes Sharon

@ Mier,

Maakt niet uit meid dat je ons niet kunt vinden hoor. Ik wilde je alleen zeggen dat mocht je zwanger raken je je lekker bij ons kunt voegen. In dat geval zitten we op het novemberforum bij de forumhoppers! (ook al zijn we in andere maanden uitgerekend) Ik blijf voor je duimen dat het gauw waarheid wordt voor jullie! Het moet toch gewoon eens lukken zou je denken he. Geef de moed niet op. Met mij gaat het goed hoor, thx.

@ alle anderen hier, heel veel sterkte...ik zag er wat rottig nieuws bij staan.....vind het heel erg naar ...

Sterkte en succes allemaal hier.

Petra

alleen een zaadtest tnt, worden doorgestuurd naar de uroloog voor verder onderzoek, maar inderdaad, de enige opties zijn mesa en tese, maar zelfs dat is nog niet zeker, want daarvoor moet wel zaad aangemaakt worden, en dat weten we nu nog niet..
en dat is nog al wat heb ik net gekeken op internet..
jij nu wel zwanger?

quote: sharon83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2008 15:00:38'));

Hoi Sassie,

Ik kom hier zo maar even binnen vallen...

Is alleen jouwn man zijn sperma nageken of is er ook een biopt weg genomen uit de (bij)bal?
wij hebben namelijk Icsi+ tese gedaan omdat er ook geen zwemmers uitkwamen..

Groetjes Sharon

Hoi Sassie,

Bij mijn man hebben ze het vrij diep uit de bal een biopt weggehaald en dat zaad was nog niet beweeglijk, normaal word het in de bijbal pas bewegelijk en zijn zaad hebben ze toen ik de punctie heb had op temperatuur gebracht om bewegelijk te laten worden..
En ik ben hierdoor zwanger geraakt, ik hoop dat er voor jullie ook een mogelijkheid is!!!
Tese word alleen in Nijmegen, Amsterdam en Belgie en Duitsland uitgevoerd..
Heel veel succes en ga voor je duimen dat jullie droom toch nog uitkomt!!

Liefs Sharon

hoi saskia,

ik schrik van je berichtje.... de vloer moet onder jullie voeten vandaan zijn gevallen!
weet je nu wat nu de mogelijkheden zijn? of willen jullie het nu even laten bezinken,wat erg begrijpelijk is.
heel veel sterkte

xxx mier

ha mier.. tja ik kan het echt nog niet bevatten..
mogelijkheden zijn er vrijwel niet, als er wel zaad aan gemaakt wordt (wat we nu dus niet weten) dan zouden tese en mesa nog een optie zijn, maar dat is nogal wat.
eerst maar eens laten zakken inderdaad...

het is een klap in jullie gezicht wat jullie vandaag te horen hebben gekregen,ze kunnen tegenwoordig wel heel veel maar als er natuurlijk geen zaadcellen zijn dan hou het op maar je weet het nooit.
laat het eerst maar eens bezinken en ik wens jullie heel veel sterkte toe met dit rotnieuws.
en als je wilt praten kan je altijd bij me terecht hoor,ik denk aan je....

heel veel knuffels voor jullie

Terug
Bovenaan