over 2 weken weer terug naar het ziekenhuis!

hoi saskia,

nee je bent niet de enige hoor hahaha

ik heb mijn bloed ook  op alles laten testen,eitje was gemeten en stond toen op springen,zaad van mijn vriend onderzocht maar voor de rest is er niks gedaan,omdat alles gewoon goed lijkt (die x was het wel raak,toen ik mijn eitje zag springen)

balen dat je niet echt wijzer bent geworden! ik schrijf alles nu op papier wat ik wil vragen.

liefs mirella

hej Mier,

weet je al wat ze nu gaan doen verder? wel fijn dat alles ip goed is, maar ja intussen sta je nog steeds met lege handen..
ben benieuwd hoor.
Is het nu een geruststelling dat je wel weet dat je zwanger kunt raken of is het alleen een zorg meer?
Lijk me echt mn grootste nachtmerrie, is het eieieieieiieindelijk zover en gaat je grootste wens in vervulling gaat het mis..

jullie zijn echt nog maar samen op jullie oude topic he, de rest allemaal zwanger en of moeder, moet ook moelijk zijn. Wij zijn met zn allen ook behoorlijk aan het tobben, pfff iedereen is inmiddels bij de ha of gyn geweest, echt ongelooflijk.. hadden we niet verwacht.
als je het leuk vind om mee te kletsen ben je van harte welkom.
we zijn wel van plan als ie vol is hierheen te verhuizen, confronteert wat minder dan op het gewone forum..

nou ik ga lekker slapen,

groetjes sas

hoi sas,

eerst was het idd een opluchting van dat ik zwanger kon worden maar nu de uitrekendatum in zicht komt,wordt het toch wel heel moeilijk en denk ik waarom wil het nou niet lukken....het is alweer een half jaar geleden.

ik hoop dat ze me medicijnen kunnen geven omdat ik ook erg lang ongesteld ben (10 dagen) terwijl ik het al om de 24/27 dagen wordt dus dat is wel kort op elkaar.
misschien krijg ik nu een hcg want dat hebben ze vorige x niet gedaan.
ik hoop dat ze ons nu ook eens verder gaan helpen....

met hoeveel zwangeren zijn jullie nou en hoeveel niet zwangeren?
wij zijn idd nog maar met zijn 2en over! echt moeilijk is het wel!!! ik had dit echt totaal niet verwacht....

lief dat je zei dat ik altijd welkom ben! ik ben alleen niet vaak meer te zien op het zwanger worden forum,maar misschien dat ik weleens kom posten!

liefs mier

Hey Mier,

Heb ik je eindelijk gevonden zeg. Ik mis je al een tijdje op het miskramenforum en vroeg me echt af hoe het met je is nu.

Ik heb ff bijgelezen en ik zie nu hoe het er voor staat. Wat een lange menstruatie, hopelijk kunnen ze je helpen. Ik wil je zo graag bij ons clubje hebben de forumhoppers....ik duim voor je dat het allemaal snel mag gebeuren voor je.

Zo bij deze heb ik ook ff ingebroken, moest je toch ff vertellen dat ik regelmatig aan je denk. En natuurlijk ook aan y en keesje want met hun is het ook nog hetzelfde volgens mij. Meid hou vol en maak jezel niet gek. Ga je nog met vakantie? Wie weet gebeuren en dan wonderen!!!!!

Heel veel succes, en sterkte met je gevoelens en dat het maar heel gauw mag gebeuren.

Knuf en liefs Peet

hey petra,

wat een superlief berichtje

het wordt echt tijd voor actie,we zitten er een beetje doorheen.
die lange menstruatie is niet echt een pretje vooral als je zo n korte cyclus heb.

met jou alles goed en de beeb?

liefs mier

ha mier..

Ja dat lijkt me ook moeilijk, als je dan met zn tweeen overblijft van zo'n grote groep. Bij ons zijn we bijna allemaal nog aan het tobben. Er zijn er drie zwanger, die komen alleen af en toe even kijken hoe het met ons zit en hoe het met hun gaat, maar kletsen niet telkens meer mee omdat dat voor ons natuurlijk niet altijd even leuk is, die zwangerenpraat, maar dat zul je wel herkennen. De overgrote meerderheid is echter nog steeds niet zwanger.. we zijn met een vrouw of zes nu. als de huidige topic vol is verhuizen we met zn allen hierheen, om niet geiiriteerd te raken van alle meiden die al volledig in paniek zijn vanaf   ronde 1 (sorry) of erg veel pijnlijke berichtjes "joepieieie na 1 ronde raak"...

Kan me voorstellen dat naarmate de tijd verstrijkt het steeds moelijker wordt dat je nog niet zwanger bent.. wanneer was je uitgerekend?
en tjeeeee wat een lange menstruatie zeg!! zeker vergeleken met je cyclusduur, dan is het inderdaad niet verkeerd om gauw naar de gyn te gaan, daar moet toch wel wat aan gedaan kunnen worden! zo heb je amper de gelegenheid om zwanger te worden!!

Naar dat jullie er zo doorheen zitten samen.. hoop dat de mm jullie gauw weer wat moed brengt..

Wij kunnen morgen om 12 uur bellen voor de uitslag van de zwemmers.. spannend!!!!
voelt soort als het moment van de waarheid..

liefs!

ha mier.. mijn grootste nachtmerrie is zojuist werkelijkheid geworden.. ze hebben geen enkele zaadcel kunnen vinden. onze droom is over.
pfff weet t even niet meer.

Terug
Bovenaan