Over de helft, hoe voelen we ons?

Hoi Meiden,

Bij mij is het nog steeds geen feest!!
In plaars van die roze wolk(we krijgen een meisje) regent het continu bij mij.
Ik ben het echt helemaal beu.
Heb enorm veel last van maagzuur, slapen gaat beroerd ivm met nachtmerries, lage rugpijn en nu ook pijn in mijn zij(volgens de huisarts zijn het mijn laagste twee ribben).
Ik ben er nu wel klaar mee.

Ik had me zo verheugd op mijn zwangerschap maar alles valt alleen maar tegen.
Het is echt aftellen!Nog 3,5 maand!!
En iedereen maar elke dag vragen of het al beter gaat en zeggen dat ik er an moet genieten!
Het liefs blijf ik de rest van de tijd in mijn bed en wil ik niemand zien.

Maar ja, ik krijg er een dochter voor terug en zij doet het erg goed volgens de verloskundige dus dat is mijn troost.

Groetjes

Hallo...

Ik moet zeggen dat ik totaal niet mag klagen!
Ik voel me best goed!! De vermoeidheid is iets minder geworden alleen merk  ik nu wel nu  m'n buik ineens hard begint te groeien dat verschillende dingetjes zwaarder gaan worden.
Bijvoorbeeld boodschappen doen (vol winkelkarretje duwen), bukken om iets op te pakken, tillen.....
Ik werk op een kinderdagverblijf (op een babygroep tot 21 maanden) dus ik til en buk veel, tot nu toe gaat het prima, heb geen rug of bekkenklachten en hoop dat dit ook zo blijft.
Wel merk ik als ik even iets teveel heb getild dat ik last krijg van een  harde buik, dus neem ik even gas terug!
Gelukkig heb ik fijne collega's die de zware dingen van me overnemen.
Alleen dat plassen s'nachts , erg irritant....breekt toch vaak m'n nachtrust!
Maar ja...hoort erbij!
Verder geniet ik enorm van de die kleine uk die lekker druk is
in m'n buik, het is zo bijzonder dat gestommel!!

Doe het allemaal lekker rustig aan......!! Heb nu een goede reden haha!

Veel succes met de laaste helft, hopelijk kunnen jullie er  toch een beetje  van genieten!?

Liefs Annemiek!

ik heb eigenlijk maar weinig te klagen...
(gelukkig!)

ik heb best nog wat energie, alleen merk wel steeds meer dat ik een kleintje met me meedraag. een lange wandeling op vakantie zorgde ervoor dat ik de avond uitgeteld in een stoel hing.

het enige vervelende is maagzuur. heb er behoorlijk last van. word er soms ook 's nachts wakker van! maar gelukkig helpt een pilletje nog wel!

van mijn schoonzus heb ik haar positiekleding gekregen. ze is 2 weken geleden bevallen. de broeken dacht ik wel wat strakker te moeten zetten, maar blijkbaar is mijn buikm nu al zo groot als haar buik op het eind!
hmmz.. dat beloofd nog wat!
 hahaha

Hoi Allemaal,

Ik ben vandaag 23 weken en 4 dagen.
Op zich mag ik niet klagen hoe het gaat...
Ben wel verschrikkelijk moe, hierdoor ben ik sinds 3 weken halve dagen gaan werken en ook alleen nog maar overdag. Geen avond en nachtdiensten meer voor mij. Ik voel me ook al een stuk beter dan 3 weken geleden, toen zat ik er echt even doorheen.
Ik viel flauw en was zo wit als de muur terwijl ik een licht getinte huid heb
Mijn hb bleek ook 1.5 punten te zijn gezakt naar 6.1...Dat verklaart een hoop!
Mijn buikspieren trekken ook behoorlijk, volgens de artsen heb ik noga sterke spieren daar (nooit geweten, maar goed)
En tja, ook hier maagzuur snachts, neem nu al een glas melk mee naar bed, wat ik zo rustig aan op drink vlak voordat ik ga slapen, helpt goed..
Mijn onderrug/heupen voel ik ook steeds vaker, vooral als je flink wat gedaan heb..

Maar al met al probeer ik er wel van te genieten, het blijft toch bijzonder dat op een onverwachts moment de kleine weer wat trappen geeft.....dan zit ik gelijk weer op een roze wolk...

Liefs!

Karin wat ontzettend naar voor je!!! Ik hoop dat de weken voorbij vliegen en dat je je na de bevalling (of nog liever eerder natuurlijk!) weer goed voelt!

Nijntje ik heb ook last van het staartbotje af en toe. Enig idee hoe dat komt?

Verder voel ik me behoorlijk goed. Nog steeds heel af en toe misselijk en soms moe, maar lang niet zo erg als de eerste 12 weken. Had alleen last van een hoge bloeddruk, mag nog maar halve dagen werken... en het gaat nu goed!

Groetjes en sterkte iedereen!

Hoi medezwangeren!

Ikzelf ben nu 24+3 weken zwanger van de eerste en op zich voel ik me goed. Ik heb ook last van de meest omschreven kwaaltjes, zoals maagzuur, 's nachts eruit om te plassen en dan niet meer kunnen slapen en moe zijn..
Maar verder gaat het allemaal hartstikke goed.
Heb gelukkig geen last van vage nachtmerries/dromen, hihihi.
Vind het wel erg snel gaan nu, hoef nog maar 8 weken te werken, en over 16 weken is het gewoon zover...
Ben wel heel nieuwsgierig hoe het allemaal zal verlopen.
Iedereen veel plezier en geniet ervan!

Gr Lianne

Hallo allemaal, ik ben vandaag 23 + 6 dagen zwanger. En de vermoeidheid slaat echt toe, kan wel hele dagen slapen, mijn energie is ver te zoeken momenteel. Maar hopelijk komt die nog terug............aangezien ik zwanger ben van een tweeling, ben ik bang, dat het alleen nog maar erger wordt.

Verder heb ik last van maagpijn en soms wat maagzuur, maar ik eet nu bijna geen vlees(waren) meer, alleen nog soms kipfilet en vis en ik moet zeggen dat ik me daar een stuk beter bij voel.

Verder klaag ik niet, want na 4 jaar MMM hebben we de kwaaltjes er graag voor over!

Groetjes, Pleun

Over maagzuur gesproken... Ik werd dinsdagnacht wakker rond een uur of 1. En had me een last!! Niet normaal meer. De hele nacht niet geslapen. Half pak vanillevla gegeten en 2 rennies. Tegen 6 uur viel ik in slaap en kwart over 6 ging de wekker (voor mijn man gelukkig). Ik heb toen mijn werk gebeld dat ik het echt niet zag zitten en heb de hele woensdag nodig gehad om een beetje bij te komen.

Met mijn rug gaat het gelukkig wel ineens een stukje beter. Denk dat de kleine een stukje naar boven is geschoven waardoor de druk wat minder is geworden op de scheve wervels

Terug
Bovenaan