Over de helft, hoe voelen we ons?

Het gaat eigenlijk geweldig! Vermoeidheid is inmiddels stukken minder (ook met Maud die nog rondloopt) Vergeet regelmatig dat ik zwanger ben wat ik wel raar vind. Gaat allemaal zo ontzettend snel. Nu alweer 25 weken zwanger! Bij de eerste was ik er veel bewuster mee bezig en was ik spulletjes aan het kopen en nu koop ik voor Mauds kamer en voor onze kamer. Ach ja, het heeft zo zijn voordelen. Ik maak me ook minder druk over hoe het allemaal zal zijn. Ben wel supernieuwsgierig hoe dit kindje eruit ziet en zal zijn. Af en toe wel wat last van maagzuur en wat last van mijn rug.

Hello lady's

Ik heb ongeveer tot week 15 heel veel overgegeven. het werd zo erg, dat   de huisartsenpost er dikwijls bij is gekomen en ik tegen uitdroging aan zat en daar druppels voor kreeg.. Toen is het 3 weken goed gegaan en vanaf week 18 is het weer niks.. heel erg veel zuurbrand (vooral in mn keel). Mijn rug laat het af weten en ook ik zit met bekken instabiliteit.. gelukkig slaap ik soms wel wat beter ( moet wel veel plassen)Maargoed, we moeten maar zo denken het is voor een goed doel. :)

groetjes suuz     27 wk 2 dg

Lichamelijk gaat het allemaal nog wel. Ik voel mijn buik steeds zwaarder worden, maar mijn rug houdt t nog redelijk. Maar geestelijk ben ik behoorlijk ingezakt. Ik ben het gewoon helemaal zat en zie als een berg op nog 5 weken te moeten werken. Voel me ook heel erg zielig momenteel.

Heb veel stress om alles op tijd af te krijgen (babykamer schiet voor geen meter op, en ik kan zelf niks doen en mijn man heeft het heel erg druk) En daarnaast nog stress of we het financieel wel allemaal rond krijgen.

Ben net hersteld van een griepje en heb helemaal geen zin om weer aan het werk te gaan. Heb de neiging om nog een extra dagje schoolziek op de bank te blijven hangen. Zucht... zit ik me aan te stellen?

agossie mamat!
dan blijf je toch lekker nog een dagje thuis! als dat ervoor zorgt dat je er weer even tegen kan! gewoon thuisblijven hoor!

ik ken die stress wel een beetje. wij zijn nog met een verbouwing bezig, maar heb het geluk dat ik zelf nog wel veel kan. alleen dat financiele stukje.. daar kan ik me ook echt zorgen om maken. iedere extra euro steken we in het huis.. we moeten nu echt oppassen dat we neit alles al uitgeven! (moeten straks toch ook geboortekaartjes betalen ed!)
ach ja.. het komt vast goed, maar je over zulke dingen druk moeten maken schiet niet op he!

ik mag verder eigenlijk niet klagen. heb nog af en toe last van maagzuur, maar als ik 's avonds nog wat eet, dan heb ik er als ik naar bed ga eigenlijk geen last van.

groetjes!

Dat heb ik ook gedaan Carina. Gelukkig maar. Heb bijna de hele dag liggen suffen in bed en op de bank.

En vandaag kwamen mijn zus en zwager helpen met klussen. (de mannen aan het werk en mijn zus en ik samen de stad in). Dat heeft me weer lekker opgepept. Hoewel ik wel heel erg moe ben.

Maandag weer werken... zucht... Maar ik ga wel nog eens met mijn baas praten, dat het erg vermoeiend is.

je bent niet de enige die in de loop van de zwangerschap minder werkt hoor!
ik heb het nu makkelijk omdat ik doordat ik vervang zelf kan bepalen of ik de klus wel of niet wil doen.
heb ik een mindere dag, dan blijf ik lekker thuis en zet ik mijn gsm uit, zodat ze weten dat ik niet beschikbaar ben die dag.

ik voel me verder eigenlijk best goed! ben druk aan de klus. verstekzagen, commode in elkaar schroeven. en nog wat creatieve dingen voor de babykamer.
Heerlijk!

maagzuur is goed te onderdrukken als ik tijdig eet en 's avonds moet ik dan af en toe een gaviscon nemen.
verdere klachtjes? af en toe een zeurende buik als ik echt teveel gedaan heb, maar dan ga ik liggen en is het na een paar minuten weg.

laat mij zo maar tot het eind doorgaan.. Heerlijk tot nu toe!
groetjes

Terug
Bovenaan