over jezelf

Vertel eens iets over jezelf en dan bedoel ik met wat je hobby's zijn, waar je geinterreseerd in bent. Bepaalde meningen die je hebt. Wat je lekker vind (aan eten of drinken dan) en dat soort dingen (bedenk zelf meer)

Ik zal beginnen (dat huishouden blijft wel liggen)

Nou ik ben Kirsten (duh) en over 2 weken ben ik 22 jaar. Ik hou natuurlijk van mijn man en mijn kleine meid Tyche. Ook hou ik erg van gezellig naar concerten gaan. Mijn stoerste concert ever  was van mijn favo band U2. Het was een droom van mij om erheen te gaan en zodoende. Dus ja, mijn favo muziek is U2. Verder hou ik van rock en  metal.  Maar ook vind ik de scissor sisters leuk en the corrs dus het loopt nogal uiteen.

Op tv volg ik csi (miami) en prison break. Ik heb de eerste afleveringen van seizoen 4 al illegaal gezien haha. De lama's,  boer zoekt vrouw, gelukkig je bent er enz. enz. (lijkt wel of ik veel tv kijk).

Sport vind ik formule 1 leuk..maar heb een hekel aan schumacher. Voetbal kijk ik met wk en ek.  En verder sta ik voor psv (maar volg het amper)

Ik hou erg van frietjes met maggi en calve mayo maar ook van stampotten en gewone  kost. Ik lust alles wel behalve van vis hou ik niet zo. Normaal drink ik koffie/cola light of dr pepper. Met alcohol af en toe  een sangria (van de aldi) of hoegaarden.

Ik vind het dapper als mensen voor hun mening uitkomen. Hou van eerlijk zijn maar heb een hekel aan  arrogante mensen.  

Ik ben van plan mijn meisje op te voeden tot een nette dame. Ze moet haar handje voor haar mond houden als ze hoest en netjes alsjeblieft en dankjewel zeggen. Maar  ze hoeft van mij niet zo'n heel brave te worden en ze mag ook wel eens kattekwaad uithalen.

Vraag verder maar raak.. ik weet niks meer te vertellen.

ik ben dus mira ben 24 jaar ben nog niet getrouwd wel verloofd ik hou erg van geld uitgeven tot ergenenis van manlief haha ( volgens hem is marek al geboren met het gat in de hand van zijn moeder) verder vind ik het erg gezellig om lekket uit ete te gaan met z n tweeen of met vrienden.

op tv volg ik (het is er eindelijk weer op) mc louds daughters en als de pfaffs er weer op zijn dat ook voor de rest kijk ik naar veel andere series maar blijf hier niet voor thuis

ik moet wat vaker mijn mond leren houden laat me door niemand wat vertellen namelijk
maar als het echt nodig is weet ik hem wel te houden hoor maar dan moet het ook echt nodig zijn haha

hoop dat marek straks een echte jongen wordt met katekwaad uit halen enz
maar inderdaad ook wel enige beleefdheid heeft bv dat hij oude mensen met u aanspreekt.

zo dat was het van mij ook wel zo'n beetje

groetjes mira mv marek 8 wk

Hallo allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Judith,30 jaar en 11 augustus bevallen van een kerngezonde tweeling. Ik zou het leuk vinden om met andere prille moeders ervaringen te delen.
Groetjes Judith

Hey Judith... hoe heten je tweelingen??

En mama van Marek.. je bent toch een vrouw.. geld uitgeven moet!!! Ik kan er ook wat van de laatste tijd.. en de pfaffs zijn trouwens ook erg leuk.. weet jij wanneer het weer komt?

precies heb ik ook gezegd had hij maar een man moeten nemen haha
heb op internet ook al gezocht maar kan niks vinden mischien in november???
als ik het weet hoor je het in belgie is het al weer begonnen maar daar moet je vtm voor hebben en dat heb ik niet

I ben joyce ik hou natuurlijk ook van mijn 2 mannen
11 november 2005 ben ik getrouwd een groot feest gegeven met alles erop en eraan was heel leuk.
Dezelfde week stond er nog een verassing op ons te wachten, ik kwam er namelijk op 9 nov achter dat onze kleine man op komst was!!
Tygo is na 10 dagen over tijd geboren op 31 juli

Ik werk in de verstandelijk gehandicapten zorg op een groep met zeer ernstige verstandelijk gehandicapte mensen. Ze functioneren op net zulk nivo als onze Tygo nu
Het werk vind ik heel leuk, maar in de zwangerschap moest ik met 6 mnd stoppen vanwege BI veroorzaakt door t werk

Wat ik leuk vind, lekker shoppen, uitstapjes maken,ergens gaan eten en  met mijn kleine man tutten
Wat ik niet leuk vind is koken
Maar ja moet toch gebeuren en wat ik dan het lekkerst vind:patat!! en pasta s en dat soort dingen
Niet lekker:doperwten, tuinbonen en rare liflafjes

Muziek:jaren 90, pop dance trance noem maar op

Wat onze tygo betreft, ik hoop dat hij het sociale van zijn vader krijgt(die praat zo makkelijk tegen iedereen en is absoluut niet verlegen) maar daarentegen laat hij wel de kaas van zijn brood eten. Dit hoop ik dat Tygo dit niet laat gebeuren
Verder zal ik mijn best doen om een beleefd mannetje van hem te maken maar wat kattekwaad hoort er ook bij.Lachen juist!!

I ben joyce ik hou natuurlijk ook van mijn 2 mannen
11 november 2005 ben ik getrouwd een groot feest gegeven met alles erop en eraan was heel leuk.
Dezelfde week stond er nog een verassing op ons te wachten, ik kwam er namelijk op 9 nov achter dat onze kleine man op komst was!!
Tygo is na 10 dagen over tijd geboren op 31 juli

Ik werk in de verstandelijk gehandicapten zorg op een groep met zeer ernstige verstandelijk gehandicapte mensen. Ze functioneren op net zulk nivo als onze Tygo nu
Het werk vind ik heel leuk, maar in de zwangerschap moest ik met 6 mnd stoppen vanwege BI veroorzaakt door t werk

Wat ik leuk vind, lekker shoppen, uitstapjes maken,ergens gaan eten en  met mijn kleine man tutten
Wat ik niet leuk vind is koken
Maar ja moet toch gebeuren en wat ik dan het lekkerst vind:patat!! en pasta s en dat soort dingen
Niet lekker:doperwten, tuinbonen en rare liflafjes

Muziek:jaren 90, pop dance trance noem maar op

Wat onze tygo betreft, ik hoop dat hij het sociale van zijn vader krijgt(die praat zo makkelijk tegen iedereen en is absoluut niet verlegen) maar daarentegen laat hij wel de kaas van zijn brood eten. Dit hoop ik dat Tygo dit niet laat gebeuren
Verder zal ik mijn best doen om een beleefd mannetje van hem te maken maar wat kattekwaad hoort er ook bij.Lachen juist!!

Terug
Bovenaan