over jezelf

Hoi hoi,

Ik ben Elise, 29 jaar oud en woon in Nuenen (tegen Eindhoven)
Ben op 06-06-2002 getrouwd en op 11-08-2006 bevallen van onze dochter Merel.

Voetbal:psv..kom toch uit brabant he!

Muziek: vooral rock. ga graag naar festivals toe.
                      maar ben dit jaar ook naar robbie williams geweest en naar Guus Meeuwis in
                      het philps stadion! met Merel toen in mijn buik..geweldig!

Werk: zit achter de telefoon op de storingsdienst van kpn! dus als je nog vaste tele-
                  fonie hebt van kpn en het werkt niet meer...kun je mij aan de tel krijgen!

Eten: Lasagna...hmmmm

Tv: gooische vrouwen, csi, en al vanaf dag 1 GTST.
        en alle andere vrouwen serie's,holland next top model bv.

Film: alles met Johhny Depp.
                en Nothing hill.

OK, dan ik ook...

Ik ben dus Annet, 23 jaar oud en sinds 23 augustus trotse mama van Stef.
Ik ben op 20 augustus 2004 getrouwd met mijn vriend waar ik al 6 jaar mee samen was. Inmiddels 8 dus. Onze ouders hebben een nare voorgeschiedenis wb kinderen krijgen, dus we besloten ervoor te gaan. Uiteindelijk was het na een jaar raak.

Ik ben (ook haha) gek op winkelen, alleen heb ik nu dus de pest in dat ik niks leuks kan vinden omdat ik nu echt te zwaar ben. Ik moet dus nodig aan de lijn, want ik wil ook weer een keertje ongegeneerd shoppen!

Ik ben ook gek op koffei leuten (ook met sigaretje, onder de afzuigkap hihi) met vriendinnen en met mijn moeder (die hier momenteel erg veel is ivm ziekte).

Verder zitten mijn man en ik allebei op een koor, waar hij ook de dirigent van is. We zijngen op vrijdagavond en dat is heerlijk ontspannend! Bovendien heb ik op het koor heel wat nieuwe vrienden gemaakt.

Ik ben niet zo heel erg dol op op vakantie gaan, maar soms gaan we toch wel. Dit vind ik dan natuurlijk wel leuk, maar ik ben ook altijd dolblij om weer thuis te zijn.

Sja, enne.....de rest staat geloof ik al in alle vragen van Jantine....

Liefs Annet

Hoi,

Ik ben Natasja, 25 jaar en getrouwd. Op tv kijk ik Mc louds Daughters
en Greys Anathomy. Hier blijf ik echt voor thuis. Mijn hobbies zijn,
lezen, met mijn beestjes bezig zijn, paardrijden. Ik hou erg veel van
dieren.

Ik ben iemand die bijna altijd en te snel haar mening geeft. Dit tot ergernis van anderen soms.

Ik ben gek op een frietje oorlog en een broodje frikandel mayo. Maar je mag me ook wel gezonde hollandse hap voorzetten.

Ik hoop dat Jamie een echte jongen wordt, die inderdaad veel kattekwaad
uit mag halen. Maar wel netjes moet blijven. Ouderen met respect
behandelen en beleefd zijn.  

Groetjes Natasja

ik ben 32 jaartjes oud, getrouwd en sinds 9 weken de trotste moeder van Enzo.
We wonen in de buurt van Utrecht in een klein dorpje wat heel goed bevalt. Ik kom zelf uit Den Haag dus het was eerst wennen maar nu is het helemaal ok hier!
Wij zijn helemaal maf van de formule 1 (daar is onze zoon ook naar vernoemd) en ik specefiek van Schumi. Tot megaverdriet van mij is hij gestopt ermee.... Ik was al meer als 10 jaar fan van hem, dus het was even slikken, hoor!
Ik kijk verder graag naar andere autosporten en naar As the world turns.Boer zoekt vrouw en Expeditie Robinson. En ik kan erg genieten van die mafkees van Gordon Ramsey, echt leuk.
Ik vindt het heerlijk om lekker te shoppen en een beetje rond te sjeezen in mijn kleine en o zo snelle auto'tje.
Ik geniet elke dag meer en meer van mijn kleine ventje die heerlijk naar mij kan lachen, hij is echt mijn grootste hobby!!!!
Verder.... ik werk niet, ik ben huisvrouw en ga weer werken als de kleine naar school gaat. En ik ben gek op muziek, overal staat de radio aan in huis of een cd op.

ummie..... tja dat was ik in het kort

liefs
di silva

Hoi,
Ik ben Gaby ,28 jaar oud,komende febr 6 jaar samen met mijn vriend en woon nu 5,5 jaar samen met hem.We hebben een prachtig dochtertje van dik 10 wkn.Ik heb bijna altijd de tv aan staan(wat ik me moet gaan afleren) niet om heen te kijken maar om het geluid om  ....weet ik het eigenlijk.Maar kijk ook wel graag zoals gtst,as the world ,expeditie enz.Ik werk 78 uur op een maand dat is gemidd 18 u per week,in een verzorgingshuis op de gesloten afd met dementerende ouderen.Vanaf 8 dec moet ik weer beginnen.Verder hebben wij een huis gekocht op een vakantie   park waar we al 5,5 jaar dus wonen(niet officieel want dat mag niet,tja....),ik heb graag een kop koffie maar ook wel thee.Van eten heb ik graag stampot maar ook rijst met kip of zo,tja en friet blijft lekker,en wat ik heel graag doe is uit eten.
Groetjes Gaby.

Terug
Bovenaan