over jezelf

ja shoppen en geld uitgeven is ook een van mijn hobby's...hihihi
daarbij vind ik het leuk om voor de kids zelf kleren te maken en
soms wat crea bezig zijn. En lekker sporten.
Ik ben 4 dagen per week oppasmoeder ...de woensdag niet want die is voor mijn eigen 2 schatten(ahum) van kinderen.
Ik hou van rust en regelmaat, maar op zijn tijd een yakken is ook heerlijk!
Op tv volg ik maar 2 series echt en dat is ATWT en Prison break.
Voor de rest kijk ik wat er op dat moment op is.
Wij proberen onze kids ook een keurige opvoeding mee te geven en
hopen dat ze ook altijd eerlijk tegen ons zijn wat ze ook uitspoken!
Daar houden we dus ook van ...eerlijke mensen en mensen die voor hun eigen mening uitkomen en geen meelopers.
en verder ja....wat moet ik nog vertellen....
ben rustig (maar soms ook niet) en op dit moment druk met het opvoeden van een peuterpuber....hihihi en dat is geen makkie. pffffffff vooral niet als  de oren het niet meer doen! en natuurlijk druk met onze kleine lieve manlijke aanwinst. En mijn eigen man tja die komt op de 3e plaats nog net boven onze hond hahaahaha
Groetjes Nessie

Ik ben Lilian 25 jaar (over 3 weken 26) ik woon samen met Paul we zijn niet getrouwd maar wel 5 jaar samen. Ik ben bevallen op 03-08-06 van Lotte.
Ik kijk graag Lotte, atwt en Grey's anatomy, the gilmore girls (dinsdagavond is mijn avond)
Ik eet graag pizza's en pasta's en de groentes kunnen me eigenlijk gestolen worden maar mijn vriend vind dat wel weer erg lekker dus krijg ik het toch binnen.
's ochtends begint mijn dag echt met een bakkie koffie en een sigaretje.
Ik werk op de debiteurenadm. bij ONVZ zorgverzekeringen en moet morgen weer beginnen bah!!!
Ik ga 3 dagen werken dat is wel heerlijk voorheen gewoon 5 dagen!!
Mijn dochter wordt hopelijk een sociaal dametje die van mij wel kattekwaad mag uithalen maar wel netjes moet zijn tegen andere mensen.
Ook vind ik het leuk om te shoppen en dan zijn vooral schoenen kopen mijn favoriet.
En er zijn zoveel leuke schoenen de laatste tijd!!
En als alles lekker loopt zou ik snel nog een kindje willen want ik vind het geweldig.

Groetjes,

Lilian

hallo
ff over mezelf!!!!!!!!
oke ik ben geboren op 4-9-1978 vlakbij utreg!kreeg verkering toen ik 18 was en dat is nu mijn man geworden  de eerste 3.5 jaar van ons huwelijk hebben we heerlijk genoten van onze vrijheid ( we zijn namelijk ouderwets uit huis getrouwd, en dan is het wel ff aftaste hoor en vooral erg wennen om 24 uur 7 dagen op 7 bijelkaar te zijn.
we hebben veel leuke dingen gedaan en gingen tot diep in de nacht stappen en gezellig met vrieden op vakantie enzo.
vorigjaar kreeg een vriendin een miskraam ik was toen nog niet echt bezig met kinderen.
maar die gebeurtenis zetten ons wel aan het denken stel je voor dat het bij os ook zo gaat????
dus oke wij dachten zwanger worden is niet ff 2x hoppa en klaar!!
maar in ons geval was dit dus wel zo vol trots liep ik door de straaten van ons dorp met mijn   buik gehult in strakke kleding en mooie buikbanden   nu is onze zoon geboren en lopen wij vol trots opnieuw door de straaten maar nu met kinderwagen.
we zijn nog niet op vakantie geweest dit jaar en dat zal nu ook niet gebeuren dit vind ik op zich wel jammer want ik zou er wel even lekker tussen uit willen met zijn 3en!
verder zingen mijn man en ik in een band erg leuk maar soms lastig nu met oppas!!ik heb noig steeds vrij omdat ik mijn ouderschapsverlof heb opgenomen dus heerlijk genieten van de kleine dingen.
ik kom uit een gezin van 5 heb van allbij de geslachten 1.
mijn zus heeft 2 kindjes 1 meisje van 4 en een jongen van 17 maanden.
mijn broer gaat volgendjaar trouwens en ik ben serimonimesster(res).
ik hou van veel soorten muziek nl talig maar geen bouwer of jan smit gospel roch soft roch r&b de gewone top 40.
ik kijk graag naar sci geeft niet welke miami n-y ik kijk het baantjer en grijpstra en de gier vind ik ook erg leuk.
ik word tijdens wk's altijd lichtelijk mad in the head want dan word alles oranje!!!!!!!!
ik werk in de horeca was tijdens mijn zwangerschao erg zwaar!!!!
verder weet ik niet wat je nog meer wilt weten over mij!!
ben niet supper modebewust vind het wel belangrijk er op mijn manier leuk uit te zien!!maar goed oke groetjes

Nou vooruit dan,hier komt ie...
Ik ben dus Tanja,27 jaar en getrouwd met mijn jeugdliefde,we zijn al elf jaar samen.
We hebben een zoon van vijf,giovanni en ben sinds 2 september ook nog de trotse moeder van zoon Delano.Mijn   hobby is toch ook wel shoppen(haha,zoals wij allemaal geloof ik).Ook vind ik het gezellig om met vriendinnen te koffieleuten(met een sigaretje)en uit eten gaan vind ik ook niet verkeerd,vooral Grieks.Mijn grootste hobby is natuurlijk de kids!
Nou,dat was het wel ongeveer,oja,ik kom uit Emmen.
Groetjes Tanja

nou hier dan ook even...ben piewie(schuilnaam),natalie.ben net 28 geworden.woon in gelderland.ik woon samen en we zijn erg happy.
op 16 september is onze dochter Mila geboren.een gezonde en makkelijke meid.
ik werk als groepsleidster op een kinderdagverblijf.dit doe ik al bijna 8 jaar.
ik werk op de verticale groep(gemengde leeftijden).
verder hou ik erg van mezelf verwennen(zonnebankje,lekker bad,uitgebreidt naar de kapper enz).
Mila is ons eerste kindje en ik vindt het een hele verrijking een kindje in je leven.het is ontzettend bijzonder om moeder te zijn geworden.groetjes piewie.

nou ik ben petra 27 jaar. sinds 20 februari getrouwd met marco. we hebben samen een   maisionette gekocht waar we 4 augustus de sleutel van kregen 11 september was ik uitgerekend van iris en ze is 22 september gekomen.
we hebben een jackrussell terrier.

ik kijk graag na de lama's, days of our lives, onm en gtst maar als ik het niet kan zien ook prima.
 hollans next topmodel, spoed kijk ik ook graag.

wij wonen in maastricht waar ik met meervoudig gehandicapte kinderen werk via pgb.
voor dat iris werd geboren werkte ik als inval kracht op een instelling voor verstandelijk gehandicapte op verschillende groepen.

mijn favoriete groep waren autiste met gedragsproblematiek.

aardappelen eten we eigelijk alleen gefrituurd of in een oven schotel.

zwemmen vinden wij ook erg leuk.

groetjes petra

Hallo

Ik ben Anke volgende maand word ik 27, ben afgelopen december getrouwd met mijn jeugdliefde en was meteen na ons trouwen zwanger van Tieme. Ik ben uiteindelijk 10 dagen na de uitgerekende datum bevallen op 25 september.
Ik hou niet zo van het huishouden al moet ik toch echt iedere dag stofzuigen met 2 katten en een hond in huis (tja moet je maar niet zoveel dieren hebben in de rui).
Tv kijken doe ik eigenlijk niet zoveel maar ik probeer wel 24 te volgen, verder kijk ik eigenlijk wat me op dat moment leuk lijkt.

Verdere hobbies mijn 2 mannen, wandelen met hond en zoontje, skieen en als het mooi weer is skeeleren.

Als goede voornemen heb ik altijd de sportschool erg hoog staan maar daar blijft het eigenlijk ook wel bij.

Ik hou van eerlijke mensen die zeggen waar iets op staat zonder om de feiten heen te draaien.

Ik hoop dat ik mijn zoontje  wat waarden en normen bij kan brengen en daar hoort ook kattekwaad bij op zijn tijd.

groetjes Anke  

Terug
Bovenaan