Over Kezfan-Linda

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik had even een priveberichtje op Linda haar hyves gestuurd en ze is erg van slag door de discussie vorige week. Kan me dat zelf erg goed voorstellen.
Ze heeft even een paar dagen forum rust genomen.

Ik hoop dat ze snel weer terug is, want ik mis haar ook wel.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Over welke discussie ging dat dan? Heb ik wat gemist?
Ik vind het ook jammer dat Linda van slag is want ik vond haar ook altijd een erg gezellige 'forumpartner'.

Groetjes,
Maike

Meiden,

Zullen we de discussie laten zitten en niet weer oprakelen! Denk niet dat Linda hier op zit te wachten. Laat haar gewoon ff met rust, komt vast wel weer goed!!! Voor je het weet zit ze hier weer lekker te forummen!!! Toch Lin!!!

groetjes
Ilone

hoi

dan snap ik het.hoop dat ze snel weer terug komt.

gr petra

Hoi,

Ik ben blij dat ik dit weet, want ik maakte me een beetje zorgen. Was zo bang dat er iets met Marissa of met Linda of haar vriend was......

Hé Linda, als je dit leest, trek je niet te veel aan van de meningen van een ander... Het lastige op het forum is dat je altijd dingen moet typen en niet echt kunt vertellen. Daardoor komen dingen soms misschien anders over dan dat ze bedoeld zijn...... Je bent een graag geziene gast hier!

Groetjes, Karin

Ik ben het geheel met Karin eens!!

En we missen je meid, maar geef je groot gelijk!!

Liefs Saskia

Hoi Linda,

Ik hoop ook dat je snel weer terug bent want het valt wel op
hoor dat je er niet bent.
Ik denk dat een hoop meiden je wel missen hoor!

Groetjes van Mascha

Hoi Linda,
als je dit leest, ik denk niet dat je je rot moet voelen om de discussie die je hier laatst had (ik heb hem wel gevolgd).
Volgens mij vond jij het hartstikke leuk om berichtjes en vooral foto's van je kleine schat te plaatsen!
Dus kom lekker terug en als iemand het soms niet met je eens is, maak je niet te druk, het kan soms ook verkeerd overkomen als het zo getypt staat.
Ik ben het ook niet altijd met iedereen eens maar dat maakt toch niet uit, gelukkig zijn we allemaal anders, zo ook zo saai zijn als we allemaal hetzelfde zijn.
Ik denk alleen wel dat iedereen alleen maar goede bedoelingen heeft hier op ons forum.
Nou meid ik hoop tot gauw,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan