Over Kezfan-Linda

Hoi Marloes,

Ik had dus niet meegekregen waar nu alle 'problemen' waren ontstaan maar zo nieuwsgierig als ik ben, heb ik even teruggebladerd en kwam de discussie dus tegen.

Ik ben ook van mening dat iedereen hier mag zeggen wat ze van een bepaald topic denkt en dat je mag reageren op elkaars berichtjes. Het kan dan voorkomen dat je het niet eens bent met elkaar. Ik vind ook best dat dat gezegd mag worden. Het gaat alleen om de manier waarop. Je kunt zeggen dat je een bepaalde mening overtrokken vindt maar je kunt het ook nuanceren en zeggen dat je het niet eens bent met wat iemand heeft geschreven. Daarmee beoordeel je het berichtje en niet de persoon zelf. Dan zal iemand zich ook minder snel aangevallen voelen. Ik wil niet belerend overkomen maar aangezien ik net een module communicatie achter de rug heb, zit dit alles nog vers in mijn geheugen.

Ik denk ook wel dat jij en Linda wat van elkaar verschillen omdat jij nu eenmaal al meer kindjes hebt en dus een doorgewinterde moeder bent. Voor jou zijn bepaalde dingen al gesneden koek terwijl Linda (en ik ook hoor met maar 1 zoon) misschien nog veel overbezorgder kunnen reageren omdat alles nog nieuw is.

Ik zie jouw persoontje echt niet als de boevrouw in dit geheel. Als er een probleem is hebben beide partijen daar hun aandeel in. Het gaat inderdaad op de manier hoe het opgelost is.

Ik hoop dus ook dat jij gewoon van de partij blijft op het forum want ook jouw inbreng vind ik altijd zeer waardevol. En de avonturen van Stijn wil ik zeker niet missen!

Liefs,
Maike

quote: Maikje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2008 13:43:37'));

Hoi Marloes,

Ik had dus niet meegekregen waar nu alle 'problemen' waren ontstaan maar zo nieuwsgierig als ik ben, heb ik even teruggebladerd en kwam de discussie dus tegen.

Ik ben ook van mening dat iedereen hier mag zeggen wat ze van een bepaald topic denkt en dat je mag reageren op elkaars berichtjes. Het kan dan voorkomen dat je het niet eens bent met elkaar. Ik vind ook best dat dat gezegd mag worden. Het gaat alleen om de manier waarop. Je kunt zeggen dat je een bepaalde mening overtrokken vindt maar je kunt het ook nuanceren en zeggen dat je het niet eens bent met wat iemand heeft geschreven. Daarmee beoordeel je het berichtje en niet de persoon zelf. Dan zal iemand zich ook minder snel aangevallen voelen. Ik wil niet belerend overkomen maar aangezien ik net een module communicatie achter de rug heb, zit dit alles nog vers in mijn geheugen.

Ik denk ook wel dat jij en Linda wat van elkaar verschillen omdat jij nu eenmaal al meer kindjes hebt en dus een doorgewinterde moeder bent. Voor jou zijn bepaalde dingen al gesneden koek terwijl Linda (en ik ook hoor met maar 1 zoon) misschien nog veel overbezorgder kunnen reageren omdat alles nog nieuw is.

Ik zie jouw persoontje echt niet als de boevrouw in dit geheel. Als er een probleem is hebben beide partijen daar hun aandeel in. Het gaat inderdaad op de manier hoe het opgelost is.

Ik hoop dus ook dat jij gewoon van de partij blijft op het forum want ook jouw inbreng vind ik altijd zeer waardevol. En de avonturen van Stijn wil ik zeker niet missen!

Liefs,
Maike

Mooi gezegd!!

Om welke discussie gaat het nu eigenlijk? Dat wil ik nu wel eens weten, ik kan het niet vinden.

Ik hoop ook dat we gewoon weer lekker met elkaar kunnen kletsen op het forum zoals vanouds, zonder elkaar af te vallen. We zijn allemaal verschillende moeders met ieder een eigen mening. Laten we dat gewoon respecteren. Ik probeer altijd uit de topics te halen wat voor mij bruikbaar is in de praktijk. Verder vind ik het gewoon leuk om bij te houden hoe het met iedereen gaat. Als ik een reactie plaats op iets lees ik het toch altijd nog een keertje door, omdat ik er zeker van wil zijn dat ik niemand voor het hoofd stoot met mijn reactie. Het is een kleine moeite en scheelt een hoop onnodige discussie achteraf!

Veel liefs, Linda

Ik denk dat iedereen hier gewoon moet doen wat men wilt doen. We zijn allemaal mensen en we zijn allemaal verschillend. Iedereen heeft een mening, alleen soms kunnen ze iets anders verwoord worden, maar verder is het maar een mening!!

Dus zowel Marloes als Linda, blijf lekker forummen, volgens mij was het tussen jullie al uitgepraat, dus gewoon weer gezellig meedoen, want de verhalen en foto's over Stijn en Marissa vind ik altijd leuk om te lezen!

Groetjes
Angel

hoi hoi

iedereen heeft zijn eigen mening en wat je er mee doet ligt aan jezelf

je kunt je er heel veel van aantrekken of denken ach het is er 1 .

laat ieder in zijn waarde enne als je je ergert aan andere hoef je hun topic's toch niet  

te openen en lezen

GEZELLIGHEID boven alles

groetjes meiden

quote: sjana1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-10-2008 14:58:06'));

Nogmaals: welk topic gaat het over????

Dan licht ik je even in: het begon bij "Even van mij afschrijven" door anne07 geschreven op 15 okt. (nu tabblad 6) en daarna op tabblad 5 @ marloes en linda.

Nou ik hoop dat dit t laatste is over deze discussie, nu is iedereen bij over deze "forum-rel"  

grtjs Evelien

Terug
Bovenaan