quote: Maikje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-10-2008 11:42:44&apos

);
Hoi Mariska,
Over welke discussie ging dat dan? Heb ik wat gemist?
Ik vind het ook jammer dat Linda van slag is want ik vond haar ook altijd een erg gezellige 'forumpartner'.
Groetjes,
Maike
Nee hoor je hebt niets gemist. Was in mijn ogen niets bijzonders, ik had gewoon een verschil van mening met haar. Ik vond haar reactie op een berichtje wat overtrokken en heb dat neergezet en daarin verschillen we van mening. Dat kan toch gebeuren op een forum. Het zou hier wel erg saai worden als we alles hetzelfde zouden doen en iedereen het maar steeds met elkaar eens zou zijn.
Ik vind het jammer dat er dames zijn die zich genoodzaakt voelen hierover op hyves verder te gaan vragen, want zo word dit wel heel erg uit zijn verband gerukt. Aangezien ik toch bezig was hyves op te ruimen en de mensen waar ik nooit wat mee deed heb verwijderd heb ik deze dames ook meteen eraf gehaald.
Linda is gewoon een heel ander type mens dan dat ik ben en ik vind dat we daarom best van mening mogen verschillen. De reacties die daarop volgden zijn naar mijn idee behoorlijk overdreven (soort sneeuwbaleffect) en doen mij zelf ook twijfelen om hier nog terug te komen. Ik vind het jammer want ik kom hier al met tussenpozen sinds ik zwanger was van mijn tweede zoon in 2002, maar als het op deze manier moet dan geloof ik niet dat ik er nog erg veel zin in heb.
Het zou toch te gek voor woorden zijn dat ik hier mijn mening niet kan geven of het oneens kan zijn met iemand omdat een iemand op haar teentjes getrapt is en dan gelijk het halve forum hier van slag is, doordat ze hier nu even niet heeft gereageerd en twijfelt of ze hier nog wel verder wilt forummen. En dan word ik naar mijn idee raar aangekeken omdat ik haar reactie overtrokken vind maar naar mijn idee bevestigt dit mijn eerdere uitspraak dat ik haar reacties wel vaker overtrokken vind.
Ik dacht echt dat het uitgesproken was en we gewoon verder zouden gaan hier maar blijkbaar heb ik me daarin vergist. Jammer hoor.
Groetjes van Marloes