Overdag huilen, snachts niets aan de hand.. toch een allergie?

Hoi allemaal, ons zoontje is nu 12 weken en huilt al vanaf dag 1. Het huilen is voornamelijk overdag, snachts gaat het best goed (te moe om te huilen?). Het cb weet niet waar het vandaan komt. Ik heb alles al geprobeerd en de woorden Rust en Regelmaat komen me bijna mijn keel uit hihi. Ze willen hem nu op hypo allergene voeding zetten. Niet dat onze kleine echt allergische reacties heeft, maar puur om het uit te sluiten.
Heeft iemand ervaring met bovenstaande?

Groetjes Kim

hoi kim,
wat vervelend dat jullie kleine zoveel huilt overdag.
ligt hij overdag in de box?
onze meisjes hadden er erg veel last van als ze in de huiskamer lagen. gewoon te veel prikkels de hele dag. ik heb ze toen een tijd alleen maar boven in hun bedje laten liggen. ben zelfs  een hele tijd niet  met ze wezen wandelen of op bezoek geweest om zo de prikkels minimaal te houden. ook deed ik geen muziekje ed in de slaapkamer  meer aan. tijdens het geven van de fv gingen ze mee naar onze slaapkamer omdat dat gewoon makkelijker is op ons grote bed. ook dan deden we de tv niet aan omdat je aan de (dichte) oogjes kon zien dat ze reageerden op het geluid en het flitsen van het beeldscherm.  
op een  gegeven moment  merkte je een verandering en zijn we het gaan proberen in de box. het is natuurlijk wel zo gezellig en makkelijk je kindje in de buurt. als we merkten dat het te veel werd, hebben we ze weer even naar boven gebracht. zo hebben we het opgebouwd. nu zijn de dames 6 maanden en liggen overdag alleen boven als ze in bad gaan.

hopelijk heb je er wat aan en kunnen jullie snel weer genieten van jullie kleine man.

Groetjes,
Petra

Hoi Petra, bedankt voor je reactie. Onze kleine ligt altijd in zijn eigen bedje. En inderdaad ben ik ook bezig geweest met het vermijden van teveel prikkels, dus thuis blijven enzo. Maar dit heeft geen effect helaas. Daarom blijf ik hopen op de gouden tip!

Groetjes!

Hoi,

Ben je ook al langs gegaan bij een osteopaat? Dit kan ik je echt aanraden. Zarah was geen huilerige baby, maar voor een voorkeurshouding zijn we naar een osteopaat gegaan. Buiten het feit om dat dit goed geholpen heeft tegen die voorkeurshouding, heeft het haar toch wat rustiger gemaakt, meer tevreden. Ik vond het in ieder geval een fijne behandeling!

Sterkte en succes,

Susan

Hi Kim,

Ik sluit me hélemaal bij Suuz aan!
Ook hier vorig jaar hazeslaapjes overdag (ook behoorlijk huilen alvorens in slaap te kunnen vallen) 's Nachts niets aan de hand! Waarschijnlijk te moe inderdaad! Na de osteopaat een volledig ander kind! Wij zijn in eerste instantie voor het spugen gegaan, maar ook voor zeer lichte vorm van een "banaantjes" houding wat kinderen met KISS syndroom vaak  in ernstiger mate hebben. In combinatie met 3 weken inbakeren op advies van CB een volledige omschakeling! Nu is hij bijna 1 en we hebben nog steeds een kindje met veel regelmaat qua slapen! hij gaat lachend naar bed en slaapt in no time!!
Hopelijk voor jullie ook de oplossing?
Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan