Overdag huilen, snachts niets aan de hand.. toch een allergie?

Hoi hoi,

Dit komt mij ook een klein beetje bekend voor mijn dochter van 12 weken had dit ook eventjes en na een paar dingen uitproberen ben ik haar voeding gaan opvoeren en toen was het goed.
Hoeveel krijgt jouw kleine dan?
Die van mij krijgt nu 5 keer 180 ml ze is bijna 6.5 kilo.
Hoop dat  je er iets aan hebt.

Groeten marijke

He allemaal, het zal toch niet dat hypo allergeen geen nut meer heeft? Het cb heeft me dat aangeraden.. af en toe denk ik dat ze daar ook maar gewoon wat zeggen..
Teun heeft totaal geen lichamelijke verschijnselen wat duidt op een allergie maar volgens het cb konden het misschien 'verborgen' klachten zijn. Tja..

Teun drinkt nu 6 x 180 (niet alle flessen helemaal leeg) want hij komt snachts ook nog. Meer voeding zal dus oplossing dus ook niet zijn..

Hoi Siesa,

Het klinkt misschien wat heftig.. "nut", maar het is wel zo dat als je weet dat ze aanleg voor allergie hebben, dat je dan met hypo moet beginnen, begin je met normale melk, dan kan je die kans op allergie (zoals ze dat zo mooi zeggen) niet meer verkleinen.

Onze zoon is nu 2, heeft de eerste 11 weken non-stop gehuild, sliep niet enz.enz. Later na een maand of 3 kreeg hij overal uitslag enz., afijn kastje naar de muur (ook bij het cb en inderdaad de drie r'en gehoord, ze kunnen het zo leuk zeggen..) Afijn, hij is dus allergisch voor koemelk (en destijds nog meer)

Maar heb je geen klachten, zoals moeilijke ontlasting ofzo? Niet te hopen hoor! begrijp me niet verkeerd

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan