Overgeven na flesvoeding

Ik heb het cb gesproken ondertussen. Ze kon niet meteen de vinger op de juiste plek leggen, maar we kunnen wat gaan proberen. De fles is het niet, want daarmee is al bv gegeven en dat gaat goed. Hij spuugt ook pas 2 uur na het eten ofzo.
Koemelkallergie kwam ook ter sprake, maar ik drink enorm veel melk en daar heeft hij geen last van met bv. Zoals ik van haar begreep zou dat door moeten werken met de bv.
Ze vond wel dat ik heel veel gaf om op te starten dus adviseerd om minder te geven (hij spuugt nu al nadat hij maar 40ml opheeft, denk zelf dat dat het niet is) rm de tijd tussen de bv en het flesje (3 uur) zou wat kort zijn omdat fv toch wat zwaar valt. We gaan er nu eens 4 uur tussen laten zitten, kijken of het werkt en nutriton toevoegen.

We gaan het zien! Bedankt voor de adviezen!
 
Ik heb heel hetzelfde voor met ons Camilletje. Mag ik vragen wat de oplossing was? Geef al 4 maand afgekolfde moedermelk uit fles, ik eet kaas en melk en voorlopig werkt er geen enkele melk (spuigt na 3 uur ook kleine klikjes van 20-30ml maar weer uut) ik probeerde al gewone nan, nan HA en zal nu es nutrilon proberen...
 
 
Terug
Bovenaan