overgewicht en zichtbare zwangere buik

Hoi! Mijn verhaal komt bijna overeen met die van jou. Ik ben vandaag 18 weken. Door miskraam ook enorm aangekomen. Weeg nu 98 kilo! Ik heb al wel een buikje wat niet door overgewicht kom maar door de zwangerschap. Dan heb ik vooral over de bolling aan de onderkant van mijn buik! Ik denk ook dat de groei vooral gaat komen na de 20 weken! 

Hallo,
Ik ben vandaag 7 weken en 1 dag zwanger. Ik vraag me af wanneer ik een buikje ga zien...
Ik ben 1.60 en weeg 75 kilo. Zijn er mensen met ongeveer hetzelfde gewicht en lengte? Wanneer zagen jullie een buikje?
Groetjes Kim

Ik heb ook flink overgewicht, maar gelukkig een mooie baby buik! Ook weinig aangekomen. Mijn VK vertelde dat vrouwen met overgewicht minder aankomen in de zwangerschap als normaal gewicht vrouwen. 

Ook met een normaal gewicht kan het langer duren voor je een buikje gaat zien. Ik had een gezond bmi en bij de 25 weken was er nog niet veel te zien. Inmiddels 31 weken en nu begint mijn buik pas echt goed te groeien.
wat ik hiermee wil zeggen is dat iedereen op een andere manier groeit. Hopelijk komt er bij jou ook snel een zichtbaar buikje :)

Hier ook overgewicht, ik ben 1,58 en woog 85 kg voor mijn zwangerschap. Ik ben nu 9+2 weken zwanger van een tweeling. Zelf altijd al een voller laag buikje gehad waarin sommige al dachten dat ik zwanger was?. Voor mijn gevoel is die al flink aan het veranderen mijn broeken zitten ook al niet meer lekker, heb met 8 weken mijn 1e voor foto gemaakt en daar vind ik zelf dat t al wat ronder begint te worden. Daarentegen had ik een vriendin die ook wat voller was waarbij je pas met een week of 26 wat zag! 

Ik heb 2 vriendinnen met behoorlijk overgewicht. Bij de ene zag je aan het eind alleen dat ze begon te waggelen en vocht vasthield, een zwangere buik had ze niet, de ander had juist een enorme strak staande buik en was echt niet te missen als zwangere. 

Daarentegen heb ik een vriendin met ondergewicht, lang en heel erg dun, bij haar dacht je met 32 weken eigenlijk gewoon dat ze iets was aangekomen, ze heeft nooit echt een zwangere buik gehad. 

Terug
Bovenaan