overgewicht en zichtbare zwangere buik

Ik ben 14 wkn zwanger. En ook na mijn miskramen flink aan gekomen. Ik weeg voor mijn zwangerschap 92 kilo. Ik ben zwanger van de tweede. Ik weeg nu even veel als op het eind van mijn zwangerschap van mijn zoontje. Nu begint nu buik toch al heel snel ronder te worden ?.

Misschien een rare vraag maar waarom zijn jullie aangekomen na de miskramen? Zijn het dan zeg maar nog de zwangerschapskilo's die er niet af gaan of juist omdat je er psychisch zo'n knauw van krijgt dat je daar van gaat emo eten? 
Ik vroeg het me gewoon even af. Vind het heel naar al die miskramen en zou zeker niet in jullie schoenen willen staan ?

Lengte/gewicht/bmi heeft allemaal niets te maken met wanneer een buikje en hoe hard je buik groeit etc. Dat verschilt allemaal per persoon! 

Hier een lengte van 1.67 met 86 kilo.. Bmi +- 31. Nu 10 weken en 3 dagen zwanger van ons 1e garnaaltje. Op de symptomen na van ontzettend moe en de hele dag door misselijk zijn, zie ik aan mijn buik nog niets. Er op na dat strakkere kleding gewoon niet lekker zit.  Het komt wanneer het komt. 

Hier een lengte van 1.67 met 86 kilo.. Bmi +- 31. Nu 10 weken en 3 dagen zwanger van ons 1e garnaaltje. Op de symptomen na van ontzettend moe en de hele dag door misselijk zijn, zie ik aan mijn buik nog niets. Er op na dat strakkere kleding gewoon niet lekker zit.  Het komt wanneer het komt. 

Terug
Bovenaan