overgewicht en zwanger worden?

Hoi Randy
Dat ken ik , afvallen als je zwanger bent. Ik viel ook beide keren eerst kilo's af, en dat terwijl ik tegen de klippen op at.  
Mijn collega had trouwens meteen door dat  we weer aan het proberen waren: ik was aan het lijnen en mjin man gestopt met roken.   Heb ik ook nog wat tuniekjes gekocht (zijn gewoon heel erg mode deze zomer...).   Heb het in alle hevigheid ontkent, maar of ze me geloofde ?

Hahahaha ik denk niet dat ze het gelooft....

ik at in de eerste weken van de zwangerschap bij Ninthe* alleen maar patat hahaha, was helemaal verslaafd...

Ik heb ook heel veel tuniekjes gekocht, zo leuk op een broek of een legging hihihihi... maar ook heel handig als je zwanger bent...

Nee denk het ook niet, maar blijf nog maar even ontkennen.

Toen ik van de jongste zwanger was at ik ook kilo's patat (elke lunchpauze, en gelukkig werkte ik maar 2 of 3 dagen), en dan toch maar 6 kg aankomen. En de grap is nou ook nog dat mijn dochters helemaal niet echt gek zijn van patat !

Hahahaha das wel heel erg raar dat die juist geen patat lusten, ze hebben er al genoeg van gehad hahaha.

ik wet niet of Ninthe* het niet had gelust, ze is een uurtje na de bevalling ingeslapen en een engeltje geworden.

Liefs Randy

Heb jouw verhaal inderdaad wel eerder op de site gezien.
Hoop dat het nu goed gaat, en dat er een mooi broertje of zusje voor Ninthe mag komen (en dat hij/zij dan patat lust !)

Best gek hoor die rare eetgewoontes. Bij mijn eerste zwangerschap at ik me suf aan de kaas, die zwangerschap eindigde helaas in een miskraam.
Bij de volgende zwangerschap kon ik juist geen kaas zien of ruiken, terwijl mijn dochter nu wel graag kaas eet.

Ja mel, het lichaam van een vrouw zit raar in elkaar en de hormonen laten ons rare dingen doen hahahaha.

Ik at in de zwangerschap van Ninthe* heel erg veel patat (wou elke dag wel) en dronk wel anderhalve liter melk per dag.....

Vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad, maar daar had ik geen kwaaltjes bij.

Nu heb ik vorige week mijn ei gehad (toevallig achter gekomen bij controle bij de gyn) en wacht of op mijn ongi of op een test.
Nu heb ik helderrood slijmverlies bij het afvegen (alsof je dan nog wat snapt van je lichaam hahahaha) en ben kotsmisselijk, zo erg zelfs dat ik een dag thuis ben van het werk.

Ik vreet (om me gewicht op pijl te houden hihi) me te pletter maar kots het er net zo hard weer uit, maar ik zeg altijd de aanhouder wint, en dat ben ik hahahahaha...

erg spannend dus weer allemaal.

nou ik ben net 12 kilo afgevallen maar ook onlangs daar weer 5 van aangekomen. DUs ik zit iedere keer in een molen aan en af....maar momenteel ben ik bezig met gezond eten en geen lekkere dingen meer ontzeggen want daardoor krijg ik alleen maar meer trek om te eten.
Verder ga ik straks met de pil stoppen en   ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat. en vind het leuk om al de verhalen te lezen-

groetjes

Terug
Bovenaan