Overtijd .. maar niet zwanger! Ongesteldheid komt niet op gang!

hoi

ik ben 24 jaar en heb een dochtertje van 14 mnd, sinds kort proberen we weer zwanger te worden en sinds 2 weken had ik het gevoel ook zwanger te zijn! Heb alle symtomen die ik bij mijn dochter ook had, zelfs een opgezette buik en misselijkheid! Dus test ggedaan maar geen resultaat! Gisteren bloed laten prikken en vanmorgen te horen gekregen dat ik NIET zwanger ben....... maar ik ben ook niet ongesteld! Nu zei de dokter dat het best kan dat mijn ongesteldheid gewoonweg niet op gang komt en dat dat wel een half jaar kan duren!!!
Snap er niks van ben er echt van overtuigd dat ik zwanger ben, of neemt mijn eigen lichaam me in de maling?
Heeft iemand hier ervaring mee???

Alvast bedankt voor jullie reacties!

xxx

hoi tallie

vervelend is dat he?
ik ben esther, 23 jaar, 4e ronde , 1e kindje.
ik zit nu op dag 50 van mijn cyclus. ben ook afentoe misselijk, opgeblazen buik, veel plassen, snel emotioneel. maar ook negatieve testen.
vorige cyclus was bij mij 47 dagen en toen had ik hier helemaal geen last van.
misschien is het iets psychisch, ik weet het ook niet.
maar je lijf kan je rare dingen doen denken.
dinsdag ga ik nog een keer testen, ben dan zeker 3 weken over tijd.
hoelang ben jij overtijd?

veel succes ermee in ieder geval.
groetjes esther

Hoi esther,

Fijn (of eigenlijk niet) om te weten dat meer mensen dit hebben...
ben nu 1 week overtijd en pas in ronde 1 maar had ecgt al 3 weken gevoel zwanger te zijn! ik heb echt een opgeblazen buik en misselijk enzo maar volgens dokter ben ik echt niet zwanger. ik weet eigenlijk niet of een bloedtest 100% betrouwbaar is, jij??? Had me er echt al op ingesteld!!! gewoon omdat het net zo voelde als bij mijn dochter.
Mijn beste vriendin moest gelijk met mij ongi worden en is gelukkig wel zwanger dus het zou echt te mooi voor woorden zijn geweest als we samen zouden zijn uitgeteld!

Heb je verder nog tips? weet niet hoe ik moet omgaan met zo'n lange cyclus....

Vervelend hè, die onzekerheid?

Heb je de pil gebruikt en zo ja, hoelang ben je al gestopt?

Wij zijn inmiddels 7 rondes bezig, waarbij mij cyclus varieerde tussen de 28 en 30 dagen. Vandaag ben ik ruim drie dagen overtijd (uitgaand van de langste  cyclus). Gisteren hebben we een test gedaan en die gaf aan dat ik niet zwanger ben. Heb verder, behalve een drukkend gevoel bij m'n schaambeen, ook geen klachten.

We moeten dus weer gewoon afwachten.
Ik wens jullie allemaal veel geduld en natuurlijk een positieve test toe!

Liefs,
Linny

hoi tallie

echt tips heb ik niet. wat ik wel doe is een dagboekje bijhouden. hiermee ben ik begonnen 2 dagen voor mijn nod. dat was dus 30 juni. ik heb er al erg veel infgeschreven. de pijntjes, zowel lichamelijk als emotioneel.
wat ik ook doe is me steeds voorhouden dat het morgen komt. dan kan het alleen maar meevallen.
vorige maand deed ik het andersom. toen dacht ik steeds "weer een dag extra over tijd!" maar toen ze kwamen was dat een enorme teleurstelling.
als ze nu echt wegbliven kan ik alleen maar een gat in de lucht springen. maar dinsdag is de dag der waarheid. ik heb het nog nooit zo spannend gevonden om te testen.
(op een keer na toen ik 17 was dan haha)
zullen we elkaar op de hoogte houden via dit kopje? ik ben wel benieuwd!

groetjes esther

Hoi esther,

Nou ik zal gaan duimen voor je.
is goed dan kunnen we via dit kopje lekker kletsen.
Wil je ook wel mijn email geven maar als ik dat hier zet ziet natuurlijk iedereen het he...
Ik ben trouwens vanmorgen ongi geworden!!!! De eerste keer dat ik er blij mee ben!
Was echt bang dat het een paar maanden uit zou blijven, nu weet ik tenminste waar we aan toe zijn en kunnen we vrolijk verder in ronde 2...... Ik   weet alleen niet hoe het zit met mijn eisprong als ik een cyclus heb van 36 dagen. klopt het dat ik dan 16 dagen voordat ik ongesteld word eisprong zou moeten hebben???

xxx

Hoi linny,

ben net gestopt met pil.
en daarvoor zwanger geweest en vervolgens 1 jaar niet ongesteld door borstvoeding, toen 2 keer ongesteld met pil en vandaag dus na 36 dagen natuurlijk ongesteld!
Wanneer ga je weer testen?

Terug
Bovenaan