Overtijd .. maar niet zwanger! Ongesteldheid komt niet op gang!

euh laat maar..............zag in je eerste bericht dat je dus 24 bent.....hihihi dom dom!!
ik ben zelf 22 jaar.....getrouwd....alweer bijna 4 jaar!! sjonge wat vliegt de tijd zeg!!
en we gaan nu voor een 2e dus....zooooooooow ontzettens spannend!!!

groetjes bri

hoi tallie en linny

ik ben vannacht ongesteld geworden... aan de ene kant jammer maar nu heb ik wel een rede om ff langs de huisarts te gaan voor cyclusverbeterende pilletjes haha.
tenminste, als die bestaan.

gisteren voelde ik me ook al zo ongesteld dus had wel een vermoeden. en ik ben lang niet zo teleurgesteld als vorige maand.  heb ook de hele tijd met de instelling van een lange cyclus geleefd.

o.k. dus 29, 47 en nu 52 dagen. mijn ventje was wel verrast door de rode duivels, hij vind het ook wel jammer.

ben benieuwd naar volgende maand!!

groetjes esther

PS ik ga zo ff op msn kijken.

wat balen esther dat je ongi geworden bent....na 52 dagen....sjonge dat is echt lang.....
ik hoop niet dat het bij mij ook zo lang gaat worden zeg!!!
ik heb nu wel hoe zal ik het zeggen last van die draderige slijm had jij dat ook ookal duurde je cycles zo lang??

tallie was het nou de bedoeling dat ik dat emailadres moest toevoegen?? is die van jou??

is monnikspeper en teunisbloemolie niks voor jou esther om je cycles regelmatiger te maken?

groetjes bri

hoi bri

ik had ook van dat slijm ja, maar heb geen idee wat de oorzaak daarvan is. eiwitten in iedergeval.

ik denk dat ik inderdaad die pilletjes maar eens ga proberen. baad het niet, schaad het niet.

groetjes esther

ik zat net te denken, als ik nu klus vanaf dag 7 tot en met dag 40 moet daar toch wel ergens mijn eisprong in zitten haha!

want ik ben de afgelopen 2 keer uitgegaan van 29 dagen dus hebben we helemaal op de verkeerde dagen voor een kindje geklust! daarna ook wel natuurlijk maar in mindere maten.

en ik ga nu ook niet van die ovulatietesten doen, als het zoveel dagen kan schelen  heb ik per maand wel 3 van die pakketten nodig, beetje prijzig.

ach laten we moeder natuur maar een handje helpen met wat pilletjes en dan komt het heus wel goed. voor mn 30e moet het zoizo lukken hihi. heb ik nog 7 jaar te gaan!

groetjes esther

Terug
Bovenaan