Overtijd .. maar niet zwanger! Ongesteldheid komt niet op gang!

Hoi Taillie,

Leuk dat je reageert!
Vervelend dat je ongi bent geworden, aan de andere kant is het ook wel fijn om te weten dat het weer op gang komt. Ben je bij je eerste kindje snel zwanger geworden?

Ik ga morgen nog één keer testen, mocht de test weer negatief zijn dan ga ik woensdag naar de ha (ben dan 1 week overtijd).

Bij mij was mijn cyclus na 10 jaar pilgebruik meteen regelmatig. Ben in december gestopt. Een aantal maanden geleden ben ik druk bezig geweest met temperaturen en ovulatietesten. Deze maand was ik het zat en heb ik niets gebruikt om m'n vruchtbare dagen op te sporen.

Veel succes in de nieuwe ronde!

groetjes,
Linny

hoi tally,

ik heb msn, al weet ik niet precies hoe het werkt met aanmelden van iemand nieuws.
maar ik heb het wel!

mijn e-mail adres is estherpielage@hotmail.com.

ik las net dat je ongi bent geworden. balen zeg. 36 dagen dus.
ik voel me vandaag echt ontzettend ongi, alle symptomen op het bloed na dan.
misschien komt het vannacht door.

groetjes esther

hoi tally

nog ff over de eisprong, die vind volgensmij gewoon 14 dagen voor je eerste dag van je menstruatie, wacht ik pak er een boek bij...
hier staat: bij een cyclus van 35 dagen valt je eisprong op de 21e dag.
dus bij jou was dat op de 22e dan.

groetjes esther

hoi tallie,

het hoeft niet perse 14 dagen vantevoren je eisprong.
het gemiddelde is 14 dagen maar er zijn ook veel vrouwen waar het tussen dag 11 en 16 ligt.

groetjes bri

Hoi Esther & de rest!,

Ik heb je inmiddels toegevoegd aan mijn msn en je een mailtje daarover gestuurd!
Bedankt voor je tips ( en Bri ook!!!) zal eens goed gaan tellen wanneer ik nu weer vruchtbaar ben, kunnen mijn man en ik weer flink gaan klussen...!
Bij mijn dochter, Noa, ben ik als het goed is op onze trouwdag, 9 augustus, zwanger geraakt en als ik het nu zo uittel dan zou ik 2 dagen daarna vruchtbaar moeten zijn.
Als het zou lukken ben ik ongeveer uitgeteld als mijn dochtertje 2 word!!!
Vind het allemaal toch wel een beetje spannend, een tweede kindje betekend natuurlijk toch nog veel veranderingen! maar ik denk wel dat het heel goed en leuk zal zijn voor noa als ze er een broertje of zusje bijkrijgt!

Jullie zijn allemaal bezig voor de eerste he???

Het valt me trouwens op dat de meeste op dit forum toch nog lekker jong zijn! dacht altijd dat ik een kind had!

xxx

Terug
Bovenaan